eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Poprawa dostępności do sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych w powiecie rawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Rawa Mazowiecka: Poprawa dostępności do sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych w powiecie rawskim
Numer ogłoszenia: 72880 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności do sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych w powiecie rawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa dostępności do sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych w powiecie rawskim w ramach programu pn: ,, Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój oraz realizowany częściowo ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach Programu pn; Budowa/ modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w 2015r. 1. Poprawa dostępności do sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych w powiecie rawskim obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową , przedmiarem robót, w szczególności : - Przebudowę drogi powiatowej nr 1315E (Wysokienice) - Rawa Mazowiecka - do dr. krajowej nr 72 na odc. Ścieki - Rawa Mazowiecka- do dr. krajowej nr 72 - etap I od km 7+047 do km 8+054 Zakres robót przewidywany do wykonania: 1. wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem - 92,40 m3; 2. podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 3455,00 m2; 3. warstwa wiążąca z mieszanki min.-bitumicznej gr. 4,0 cm - 5155,84 m2; 4. warstwa ścieralna z mieszanki min.-bitumicznej gr. 4,0 cm - 5035,00 m2; 5. zjazdy - 60 m; 6. przepust pod drogą - 8 m; 7. pobocza z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1510,50 m2; 8. regulacja koron drzew ograniczających skrajnię pionową- 130 szt; 9. likwidacja zakrzaczeń ograniczających skrajnię poziomą drogi- 0,24 ha; 10. ustawienie oznakowania pionowego - 8 szt; 11. oznakowanie poziome - 1,7 m2; 12. punktowe elementy odblaskowe - 20 szt; - Remont drogi powiatowej nr 4101E ( Piekarowo)- Biała Rawska odcinek Rzeczków-Biała Rawska - etap II od km 6+850 do km 8+450 i od km 9+210 do km 10+635, Zakres robót przewidywany do wykonania: 1. likwidacja odcinków przełomowych na odc. od 10+560 do km 10+635 z poszerzeniem jezdni na łukach poziomych - 470,60 m2; 2. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1154,99 t; 3. warstwa ścieralna z mieszanki min.-bitumicznej gr. 4,0 cm - 15729,70 m2; 4. remont obiektu mostowego w zakresie ustawienia nowych stalowych bariero poręczy - 32 m; 5. oznakowanie poziomego - 65,15m2; 6. próg zwalniający - 1 szt; 7. zamontowanie punktowych elementów odblaskowych- 20 szt.; 8. powierzchni ostrzegawczych na przejściu dla pieszych - 4,20 m2 9. oznakowania pionowego - 40 szt,; 10. ścinania i uzupełnienia poboczy, śr. gr. 10 cm -6050,0 m2 ; 11. budowa chodnika w obrębie przystanku autobusowego - 75,0 m2; 12. regulacja koron drzew ograniczających skrajnię pionową - 696 szt.; 13. zatok autobusowych przy istniejących przystankach 147 m2 ; 14. likwidacja zakrzaczeń ograniczających widoczność - 8000 m2 ; - Remont drogi powiatowej nr 4306E(Wiechnowice)-Cielądz-Regnów-Lesiew na odcinku Cielądz-Regnów, od km 8+635 do km 10+160 i od km 12+760 do km 13+270 wraz z budową chodnika na odcinku od km 7+715 do km 8+225 - etap II Zakres robót przewidywany do wykonania: 1. remontu krawędzi jezdni - 75 m2; 2. wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką min.-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 799,18 t; 3. warstwa ścieralna z mieszanki mi.-bitumicznej gr. 4,0 cm - 11438,00 m2; 4. chodnik z kostki brukowej wraz z niezbędną infrastrukturą - 382,13m2; 5. oznakowanie poziome - 86,11m2; 6. progi zwalniające - 2 szt,; 7. zamontowanie punktowych elementów odblaskowych - 48 szt.; 8. powierzchnie ostrzegawcze na przejściach dla pieszych - 8,4 m2; 9. oznakowanie pionowe - 25 szt,; 10. uzupełnienia i ścinanie poboczy -3815,00 m2 ; 11. wymiana opraw oświetleniowych w m. Regnów - 5 szt.; 12. budowa chodnika na odcinku od km 7+715 do km 8+225 - 806 m2; 13. wykonanie przepustu pod drogą - 8 m; - Remont drogi powiatowej nr 4122E Biała Rawska - (Nowe Miasto) na odcinku Sadkowice-Kaleń - etap I od km 9+580 do km 11+880 Zakres robót przewidywany do wykonania: 1. remont krawędzi jezdni - 1133,00 m2; 2. ustawienie krawężników betonowych w celu wzmocnienia krawędzi jezdni- 4488,00 m; 3. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bitumiczną - 915,75 t; 4. warstwa ścieralna z mieszanki mi.-bitumicznej gr. 4,0 cm - 12750,00 m2; 5. zatoki autobusowej w m. Sadkowice - 90,00 m2; 6. oznakowania poziomego - 20,73 m2; 7. oznakowanie pionowe - 25 szt,; 8. zamontowanie punktowych elementów odblaskowych - 52 szt.+ 26 szt.; 9. ścinanie poboczy i wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 20 cm - 4488 m2 ; 10. wymiana opraw oświetleniowych - 5 szt .; 11. próg zwalniający - 1 szt; 12. powierzchni ostrzegawczych na przejściu dla pieszych - 4,2 m2 ; 13. wykonanie chodników z kostki betonowej na peronach przystanku autobusowego - 60 m2 ; 14. likwidacja zakrzaczeń ograniczających skrajnię poziomą drogi - 1,38 ha; 15. regulacja koron drzew ograniczających skrajnię pionową - 100 szt.; 16. ustawienie barier ochronnych na istniejących przepustach drogowych - 48 m; 17. remont zjazdów z kostki brukowej betonowej - 45,00 m2; 18. remont zjazdów z kruszywa łamanego - 150,75 m2; 19. oczyszczenie przepustu drogowego z namułu - 13 m; - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach, - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej: przebudowanej drogi powiatowej nr 1315E na odc. Ścieki - Rawa Mazowiecka- do dr. krajowej nr 72 oraz budowy przepustu żelbetowego w ciągu drogi powiatowej nr 4306E w km 8+872,40 m. Cielądz. Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia oraz nieprzydatny nadmiar gruntu stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy, przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2012 poz. 21 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, do wysokości 10 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN, słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych, w terminie do dnia 17.04.2015r. godz. 9:00. 2. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II 38 Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z poźn. zm.). Termin wniesienia wadium w formie gotówkowej jest równoznaczny z wpłynięciem na konto bankowe Zamawiającego. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1, w terminie do dnia 17.04.2015r. godz. 9;00, a do oferty załączyć kserokopie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane, obejmujące swoim rodzajem roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, wyszczególniony w kosztorysie ofertowym oraz opisie przedmiotu zmówienia w tym: roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni min. 20 000,00 m2 każda. Wraz z załączeniem dowodów dotyczących czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (min. 2 dokumenty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek): - stacjonarna WMB min 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z tego typu wytwórni - szt. 1 ; - rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - szt. 1 ; - walec ogumiony - 1 szt; - walec stalowy wibracyjny średni - 2 szt; - zagęszczarka mechaniczna - 1 szt; - koparka - 1 szt;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W związku z tym Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy w specjalności drogowej, do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem posiadającego min. 2 lata doświadczenia potwierdzonego wykazem robót na których pracował oraz posiadającego uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie dróg, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.00
  • 2 - Termin wykonania - 1.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpią okoliczności których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków: 1) mających wpływ na termin wykonania zamówienia: a) zdarzeń losowych niezależnych od Stron takich jak np.: strajk, pożar, odcięcie zasilania, brak wody, trzęsienie ziemi, powódź i inne żywioły, b) konieczności przeprowadzenia robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - wykonania robót dodatkowych lub konieczności wykonania robót zamiennych, c) w przypadku przedłużania się czasu trwania procedur przetargowych lub innych niezależnych od Wykonawcy, 2) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawstwa innej części zamówienia niż wskazane w ofercie Wykonawcy, a także zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) w przypadku zmiany stawki powszechnie obowiązującego podatku VAT. 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2. Termin wykonania zamówienia może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację robót, o której mowa w ust.1 pkt. 1. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu wykonania robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez Strony w aneksie do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Wydział Infrastruktury ul.Tomaszowska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej; Plac Wolności 1; pok. Nr 1 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój oraz realizowany częściowo ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach Programu pn; Budowa/ modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w 2015r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.