eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Remont drogi powiatowej nr 1817N od m. Piłaki Małe do m. Gębałka w Powiecie Węgorzewskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Węgorzewo: Remont drogi powiatowej nr 1817N od m. Piłaki Małe do m. Gębałka w Powiecie Węgorzewskim
Numer ogłoszenia: 72863 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1817N od m. Piłaki Małe do m. Gębałka w Powiecie Węgorzewskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach I etapu inwestycji pn. Remont drogi powiatowej nr 1817N od m. Piłaki Małe do m. Gębałka w Powiecie Węgorzewskim. 1.1 UWAGA: w ramach niniejszego zamówienia realizowany jest etap I inwestycji w skład którego wchodzi: -wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni, umożliwiającego dostosowanie nawierzchni do przenoszenia obciążeń ruchem kategorii KR2; -wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni na projektowanych poszerzeniach istniejącej jezdni na łukach poziomych; -wykonanie nawierzchni bitumicznej zjazdów publicznych i skrzyżowań na przecięciu projektowanej drogi z istniejącymi drogami bocznymi; -wykonanie nawierzchni bitumicznej zjazdów indywidualnych; -wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z brukowej kostki betonowej w miejscowości Piłaki Małe oraz Piłaki Wielkie; -remont istniejącej zatoki autobusowej w miejscowości Piłaki Wielkie w km rob. 2+035,25 wraz peronem i dojściem dla pieszych, tzn. z odcinkiem chodnika od skrzyżowania z drogą gminną w km rob. 2+000,30 do peronu przy zatoce; -ustawienie obniżonego krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od km rob. 2+200,50 do km rob. 2+320,00 - strona lewa; -wykonanie obustronnego pobocza gruntowego o szerokości 0,75 m oraz 1,40 m w obrębie usytuowania barier metalowych; -zabezpieczenie poboczy i skarp w okolicach przepustów w postaci darniowania oraz wykonania ścieków skarpowych; -ustawienie skrajnych barier metalowych na odcinkach: - od km rob. 0+459,00 do km rob. 0+519,00 (strona prawa), - od km rob. 0+958,00 do km rob. 1+072,00 (strona prawa) oraz od km rob. 0+993,00 do km rob. 1+033,00 (strona lewa), - od km rob. 1+483,00 do km rob. 1+533,00 (strona prawa), - od km rob. 2+319,30 do km rob. 2+337,30 (strona prawa) oraz od km rob. 2+319,30 do km rob. 2+331,60 (strona lewa); -wykonanie pod zjazdami indywidualnymi oraz skrzyżowaniami przepustów z rur polietylenowych oraz zabezpieczenie wlotów i wylotów tychże przepustów prefabrykowanymi ściankami czołowymi; -remont istniejących wpustów deszczowych, studni rewizyjnych oraz wymianę przepustu w km rob. 1+994,00 w miejscowości Piłaki Wielkie; -wykonanie miejscowego przegłębienia rowów (zgodnie z dokumentacją projektową) oraz oczyszczenia (odmulenia) i profilowania rowów przydrożnych na odcinkach ich występowania. 1.2 UWAGA: Etap II inwestycji nie jest realizowany w tym postępowaniu i obejmuje : -remont pozostałych trzech zatok autobusowych (w km rob. 0+026,50, 0+080,20 oraz 2+074,00) wraz peronami i dojściami dla pieszych, z wykonaniem murków oporowych i ustawieniem barierek typu olsztyńskiego; -ustawienie skrajnych barier metalowych na odcinkach: - od km rob. 0+210,00 do km rob. 0+259,00 (strona lewa) oraz od km rob. 0+210,00 do km rob. 0+247,50 (strona prawa), - od km rob. 0+594,00 do km rob. 0+618,00 (strona lewa) oraz od km rob. 0+594,00 do km rob. 0+626,00 (strona prawa), - od km rob. 0+751,00 do km rob. 0+777,00 (strona lewa i prawa), - od km rob. 2+426,00 do km rob. 2+452,00 (strona lewa i prawa), - od km rob. 2+708,50 do km rob. 2+788,50 (strona lewa i prawa), - od km rob. 3+391,50 do km rob. 3+417,50 (strona lewa i prawa), - od km rob. 3+713,00 do km rob. 3+745,00 (strona lewa i prawa), - od km rob. 3+855,20 do km rob. 3+887,20 (strona lewa i prawa); -zabezpieczenie poboczy i skarp poprzez wykonanie brukowania w okolicach przepustów: - obustronne brukowanie przy przepuście w km rob. 0+763,90, - prawostronne brukowanie przy przepuście w km rob. 1+05,30, - obustronne brukowanie przy przepuście w km rob. 2+433,80, - obustronne brukowanie przy przepuście w km rob. 3+404,90, - obustronne brukowanie przy przepuście w km rob. 3+727,40, - obustronne brukowanie przy przepuście w km rob. 3+871,50; -ustawienie wystającego krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem (obniżonego na szerokości zjazdu z kostki oraz na zakończeniu chodnika) w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną km rob. 1+739,50 do km rob. 1+754,00 - strona lewa; -ustawienie wystającego krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem (obniżonego na szerokości zjazdów z kostki oraz przejść dla pieszych) w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od km rob. 1+724,20 do zjazdu z kostki w km rob. 2+268,80 - strona prawa; -ustawienie obniżonego krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od zjazdu z kostki w km rob. 2+268,80 do km rob. 2+320,00 - strona prawa; -wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,50 m (1,65 m łącznie z krawężnikiem) w obrębie skrzyżowania z drogą gminną w km rob. 0+058,80 w miejscowości Piłaki Wielkie; -wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,50 m (1,65 m łącznie z krawężnikiem) w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w km rob. 1+739,50 do zjazdu z kostki w km rob. 2+164,40 (z wyłączeniem peronu przy zatoce w km rob. 2+035,25 i odcinka chodnika wykonanego w etapie I, tj. od skrzyżowania z drogą gminną w km rob. 2+000,30 do peronu przy zatoce); -wykonanie opaski z brukowej kostki betonowej o szerokości 0,50 m po prawej stronie drogi powiatowej w miejscowości Piłaki Wielkie na odcinku od zjazdu z kostki w km rob. 2+164,40 do zjazdu z kostki w km rob. 2+268,80; -wykonanie palisady z elementów betonowych za chodnikiem w miejscowości Piłaki Wielkie (elementy palisady zastępują trawnikowe obrzeże betonowe) na odcinku od km rob. 1+758,00 do zjazdu z kostki w km rob. 1+824,50 oraz w obrębie skrzyżowania z drogą gminną w km rob. 2+000,30. 2. UWAGA: W części graficznej nie rozdzielono etapów, więc należy wykonać kalkulacje cenowe jak i wykonać zadanie w oparciu o opis techniczny. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wykonawca przedłoży Zamawiającemu sporządzony przez siebie harmonogram rzeczowo - terminowy, by Zamawiający mógł posiąść orientacyjną wiedzę o postępie robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikowania harmonogramu w porozumieniu z wykonawcą oraz dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie przez wykonawcę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4.Realizacja robót winna być prowadzona zgodnie z umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową będącą załącznikiem do SIWZ, obowiązującymi przepisami, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Nadto roboty winne być realizowane z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i właściwej organizacji, celem osiągnięcia najlepszej jakości w końcowym rezultacie. 5. Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011 (Edycja 2011).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00 gr.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty przetargowej. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 36 9348 0000 0010 2717 2000 0040. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana; odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał (zrealizował i zakończył) conajmniej dwie roboty budowlane o wartości równej lub przekraczającej 2 000 000 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - tzn. roboty podobne; za roboty podobne Zamawiający uzna roboty polegające na remoncie, budowie, przebudowie, modernizacji dróg, ulic.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (bądź posiadającą odpowiednie ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Zamawiający zobowiązuje wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby najpóźniej w dniu podpisania umowy złożył dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i majątkowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - druk nr 3 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania takiego zobowiązania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.1 Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji okoliczności wykonawca nie wykona pewnego zakresu robót i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót, spowodowanych: a) wstrzymaniem realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót takimi jak np.: wystąpienie warunków geologicznych lub terenowych odmiennych od przyjętych w dokumentacji, wystąpienie przeszkód lub utrudnień w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanymi przez osoby trzecie, c) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację robót np. długotrwałymi intensywnymi opadami deszczu, falą gwałtownych upałów i tym podobnymi czynnikami uniemożliwiającymi terminową realizację robót. d) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) koniecznością wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, których wartość nie przekroczy wartości rozwiązań podstawowych (pierwotnie zaprojektowanych) 1.3 Zmiany osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi. 2. Nadto, Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w sytuacji, gdy: 2.1 zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2.2 jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy (których Zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie. 3. Wszystkie okoliczności, o których mowa powyżej, muszą być stwierdzone protokolarnie, zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011 (Edycja 2011) 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 4. Integralną część SIWZ stanowią: - dokumentacja projektowa, przedmiary robót (załącznik nr I) - projekt umowy (załącznik nr. II). - druki 1-5.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.