To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Opole: Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia audytu działalności statutowej dla sześciu wydziałów Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/U/8/2015)
Numer ogłoszenia: 72858 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32585 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia audytu działalności statutowej dla sześciu wydziałów Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/U/8/2015).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu działalności statutowej dla sześciu wydziałów Politechniki Opolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Charakterystyka poszczególnych Wydziałów znajduje się odpowiednio w następujących załącznikach: 1) Wydział Budownictwa - załącznik nr 1a do siwz 2) Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki - załącznik nr 1b do siwz, 3) Wydział Ekonomii i Zarządzania - załącznik nr 1c do siwz, 4) Wydział Mechaniczny - załącznik nr 1d do siwz, 5) Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii - załącznik nr 1e do siwz, 6) Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki - załącznik nr 1f do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DPC A. DANYLCZENKO I SPÓŁKA s.j., ul. Armii Krajowej 15/7, 45-071 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8487,00
Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.