eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilzno › Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy inwestycjach realizowanych przez Gminę Pilzno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Pilzno: Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy inwestycjach realizowanych przez Gminę Pilzno.
Numer ogłoszenia: 72845 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilzno , ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036, faks 014 6722491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilzno.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy inwestycjach realizowanych przez Gminę Pilzno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy inwestycjach realizowanych przez Gminę Pilzno. Zamówienie jest podzielone na dwie niezależne części: I cześć - nadzór inwestorski nad inwestycjami liniowymi II cześć - nadzór inwestorski nad inwestycjami kubaturowymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie zł: pięć tysięcy) - obowiązuje tylko dla I części zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) lub wykonuje następujące usługi nadzoru inwestorskiego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie): dla I części zamówienia: a) usługę nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad budową mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d (oddanej do użytkowania) - w ramach tego warunku będzie zaliczana usługa nadzoru nad rozbudową oczyszczalni ścieków polegającą na zwiększeniu przepustowości średniodobowej o minimum 400 m3/d, b) usługi nadzoru nad robotami branży technologicznej i instalacyjnej w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy/modernizacji co najmniej dwóch mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d każda, o wartości robót budowlanych - w w/w branżach - minimum 1 700 000 zł i 800 000 zł netto (oczyszczalnie oddane do użytkowania), c) usługę nadzoru nad robotami branży elektrycznej i AKPiA w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy/modernizacji mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d, o wartości robót budowlanych - w w/w branżach - minimum 350 000 zł netto (oczyszczalnia oddana do użytkowania), d) usługę lub usługi nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej o łącznej długości minimum 30 km, w tym nad budową, w ramach jednego zadania, kanalizacji o długości minimum 15 km. dla II części zamówienia: a) usługi nadzoru nad robotami ogólnobudowlanymi o łącznej wartości tych robót minimum 700 000 zł netto, b) co najmniej jednej usługi nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonania instalacji centralnego ogrzewania o wartości robót minimum 80 000 zł netto, c) co najmniej jednej usługi nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonania kotłowni gazowej o mocy powyżej 60 kW. W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają dysponować odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonawca ma wykazać, że dysponuje na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania: dla I części zamówienia: a) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w w/w specjalności, w tym na zadaniu obejmującym budowę mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d (oczyszczalnia oddana do użytkowania) - w ramach tego warunku będzie zaliczone kierowanie lub nadzorowanie rozbudowy oczyszczalni ścieków polegającej na zwiększeniu przepustowości średniodobowej o minimum 400 m3/d, b) Inspektor nadzoru nad budową kanalizacji i wodociągu posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru, przy budowie sieci kanalizacyjnych, w tym: - na budowie, w ramach jednego zadania, kanalizacji sanitarnej o długości minimum 30 km, lub - na budowie dwóch kanalizacji sanitarnych o długości minimum 15 km każda, c) Inspektor nadzoru dla robót branży technologicznej i instalacyjnej na oczyszczalni ścieków posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru, w ramach wykonania: - instalacji sanitarnych - we wszelkich obiektach budowlanych, - instalacji i urządzeń technologicznych na oczyszczalniach ścieków, w tym: posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru przy wykonaniu robót branży technologicznej i instalacyjnej w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy/modernizacji co najmniej dwóch mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d każda, o wartości robót budowlanych - w w/w branżach - minimum 1 700 000 zł i 800 000 zł netto (oczyszczalnie oddane do użytkowania). d) Kierownik robót elektrycznych i AKPiA posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru przy wykonaniu robót elektrycznych, w tym przy wykonaniu robót branży elektrycznej i AKPiA w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy/modernizacji mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej wynoszącej minimum 400 m3/d, o wartości robót budowlanych - w w/w branżach - minimum 350 000 zł netto (oczyszczalnia oddana do użytkowania). e) Kierownik robót drogowych posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w zakresie dróg. dla II części zamówienia: a) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w w/w specjalności, b) Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej posiadający: - uprawnienia budowlane, w zakresie kierowania i nadzorowania robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru, w ramach wykonania instalacji sanitarnych, w tym: - przy wykonaniu, w ramach jednego zadania, instalacji centralnego ogrzewania o wartości minimum 80 000 zł netto, - przy wykonaniu co najmniej dwóch kotłowni gazowych o mocy powyżej 60 kW każda. W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz osób (wg załącznika nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1.1. SIWZ, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilzno.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pilźnie, adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pilźnie adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 1 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie bedzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad inwestycjami liniowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad poniższymi inwestycjami - w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, technologicznej, elektrycznej i drogowej: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Strzegocice, Bielowy i część Jaworza Górnego wraz z oczyszczalnią ścieków oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w m. Strzegocice. W zakres robót wchodzi wybudowanie: - mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qd. śr.= 435 m3/d wraz z infrastrukturą, - kanalizacji sanitarnej o długości ok. 32 km, w tym 8 pompowni ścieków, - sieci wodociągowej o długości ok. 0,4 km, - kanalizacji deszczowej o długości ok. 0,7 km. Planowany termin zakończenia inwestycji: 30-06-2013 r. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej przy ulicy Kościuszki w Pilźnie (budowa ok. 6 km kanalizacji, bez przepompowni). 3. Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Pilźnie. W zakres robót wchodzi: - modernizacja jednego reaktora biologicznego o przepustowości Qd. śr.= 500 m3/d, - czyszczenie i malowanie konstrukcji oraz wymiana pokrycia dachowego - na całej oczyszczalni. 4. Rozbudowa kanalizacji i wodociągów w Gminie Pilzno w roku 2011 (różne roboty w miarę potrzeb Zamawiającego, obecnie gmina ma przeznaczone na te roboty kwotę 90 000 zł netto - powyższa kwota może ulec zmianie). Dokładny zakres usługi zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad inwestycjami kubaturowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad poniższymi inwestycjami - w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej: 1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łękach Górnych. W zakres robót wchodzi m.in.: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych - w ilości ok. 117 m2, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm w ilości 947 m2, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm w ilości 595 m2, - wymiana pokrycia dachowego na powierzchni 361 m2. 2. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Zwierniku. W zakres robót wchodzi m.in.: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych - w ilości ok. 208 m2, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 13 cm w ilości 898 m2, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej gr. 16 cm w ilości 710 m2, - wymiana instalacji c.o. (ilość grzejników: 99 szt.), - modernizacja kotłowni o mocy 86 kW, w tym: modernizacja technologii kotłowni, roboty budowlane, wykonanie instalacji gazowej i elektrycznej. 3. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Słotowej. W zakres robót wchodzi m.in.: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych - w ilości ok. 120 m2, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 13 cm w ilości 795 m2, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm w ilości 400 m2. 4. Różne roboty w roku 2011 (obecnie gmina ma przeznaczone na te roboty kwotę 15 000 zł netto - powyższa kwota może ulec zmianie). Dokładny zakres usługi zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.