Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Pszczyna: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w P.G. nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44.
Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41
Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41
Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 72817 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w P.G. nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44. Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie i wymianę wykładziny rulonowej z remontem podłoża w salach nr 32, 40, 42 i w siłowni , wymianę wykładziny w sali 31 oraz malowanie korytarza I piętra z wykonaniem tynków mozaikowych w Publicznym Gimnazjum nr 4 w zakresie: - demontażu wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelująco - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowanie powierzchni. - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem ścian - lamperia - malowanie rur farbą olejną - lakierowania stolarki drzwiowej - wykonania cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego grubości 1,5 mm na ścianach korytarza (lamperia) z przygotowaniem podłoża, - zgrzewana - kolor do uzgodnienia z dyrekcją szkoły - wykładzina wywinięta na ścianę na wys. 15 cm , wykładzinę należy ułożyć na kleju , klej na całej powierzchni. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 2 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni nr 1,2 i 3 oraz sali nr 44 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną ścian w szatniach , - wykonania nowej lamperii w sali nr 44 tj: trzykrotnego malowania z dwukrotnym szpachlowaniem ścian - malowania rur c.o. i drobnych elementów farbą olejną - demontażu przewodów wentylacyjnych z założeniem kratek w szatni nr 3 , Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 3 - Zadanie obejmuje malowanie dachu o powierzchni 416,00 m2 krytego blachą falistą na segmencie E w zakresie: - czyszczenia, odtłuszczania i przygotowania powierzchni dachu do malowania , - dwukrotnego malowania farbą poliwinylową ( Fawinyl C) - dwukrotnego malowania drabinek przeciwśniegowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 4 - Zadanie obejmuje wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej na 9 daszkach zagłębionych nad salami nr 26 , 41 , 45 , 23 , 21 , 3 , 6 , 7 i 8 w zakresie : - zerwania pokrycia z papy - rozbiórki obróbek blacharskich - zamocowanie na istniejącym deskowaniu płyt OSB grub. 25 mm -, montażu na rąbek stojący nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, - zabudowaniu w ścianach zewnętrznych kratek wentylacyjnych w celu wentylacji stropodachu dla 18 szt. daszków - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.26.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 900,00 zł. słownie : dziewięćset złotych / 00 groszy Zadanie 2 - 150,00 zł. słownie : sto pięćdziesiąt złotych / 00 groszy Zadanie 3 - 500,00 zł. słownie : pięćset złotych / 00 groszy Zadanie 2 - 900,00 zł. słownie : dziewięćset złotych / 00 groszy należy wnieść w terminie do 23.04.2014 r. do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr223 poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE, czynnej : w godz. 700 - 1430 ( środa) w godz. 1200 - 1430 (wtorek) Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118
pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie i wymianę wykładziny rulonowej z remontem podłoża w salach nr 32, 40, 42 i w siłowni , wymianę wykładziny w sali 31 oraz malowanie korytarza I piętra z wykonaniem tynków mozaikowych w Publicznym Gimnazjum nr 4 w zakresie: - demontażu wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelująco - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowanie powierzchni. - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem ścian - lamperia - malowanie rur farbą olejną - lakierowania stolarki drzwiowej - wykonania cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego grubości 1,5 mm na ścianach korytarza (lamperia) z przygotowaniem podłoża, - zgrzewana - kolor do uzgodnienia z dyrekcją szkoły - wykładzina wywinięta na ścianę na wys. 15 cm , wykładzinę należy ułożyć na kleju , klej na całej powierzchni. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni nr 1,2 i 3 oraz sali nr 44 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną ścian w szatniach , - wykonania nowej lamperii w sali nr 44 tj: trzykrotnego malowania z dwukrotnym szpachlowaniem ścian - malowania rur c.o. i drobnych elementów farbą olejną - demontażu przewodów wentylacyjnych z założeniem kratek w szatni nr 3 , Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Zadanie obejmuje malowanie dachu o powierzchni 416,00 m2 krytego blachą falistą na segmencie E w zakresie: - czyszczenia, odtłuszczania i przygotowania powierzchni dachu do malowania , - dwukrotnego malowania farbą poliwinylową ( Fawinyl C) - dwukrotnego malowania drabinek przeciwśniegowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Zadanie obejmuje wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej na 9 daszkach zagłębionych nad salami nr 26 , 41 , 45 , 23 , 21 , 3 , 6 , 7 i 8 w zakresie : - zerwania pokrycia z papy - rozbiórki obróbek blacharskich - zamocowanie na istniejącym deskowaniu płyt OSB grub. 25 mm -, montażu na rąbek stojący nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, - zabudowaniu w ścianach zewnętrznych kratek wentylacyjnych w celu wentylacji stropodachu dla 18 szt. daszków - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Sportowo i kulturalnie w Łące. Remont nawierzchni boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Remont pomieszczeń Pszczyńskiego Zarządu Edukacji
- Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej nr 6 w Pszczynie
- REMONT ŚCIANY I POKRYCIA CZĘŚCI DACHU PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W ŁĄCE
- Przebudowa Szpitala w Pszczynie m.in. w zakresie dost. do wymagań ochrony p.poż. wraz z instalacjami, robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu -Etap I"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.