eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w P.G. nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44. Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Pszczyna: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w P.G. nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44. Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 72817 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w P.G. nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44. Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41 Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie i wymianę wykładziny rulonowej z remontem podłoża w salach nr 32, 40, 42 i w siłowni , wymianę wykładziny w sali 31 oraz malowanie korytarza I piętra z wykonaniem tynków mozaikowych w Publicznym Gimnazjum nr 4 w zakresie: - demontażu wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelująco - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowanie powierzchni. - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem ścian - lamperia - malowanie rur farbą olejną - lakierowania stolarki drzwiowej - wykonania cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego grubości 1,5 mm na ścianach korytarza (lamperia) z przygotowaniem podłoża, - zgrzewana - kolor do uzgodnienia z dyrekcją szkoły - wykładzina wywinięta na ścianę na wys. 15 cm , wykładzinę należy ułożyć na kleju , klej na całej powierzchni. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 2 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni nr 1,2 i 3 oraz sali nr 44 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną ścian w szatniach , - wykonania nowej lamperii w sali nr 44 tj: trzykrotnego malowania z dwukrotnym szpachlowaniem ścian - malowania rur c.o. i drobnych elementów farbą olejną - demontażu przewodów wentylacyjnych z założeniem kratek w szatni nr 3 , Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 3 - Zadanie obejmuje malowanie dachu o powierzchni 416,00 m2 krytego blachą falistą na segmencie E w zakresie: - czyszczenia, odtłuszczania i przygotowania powierzchni dachu do malowania , - dwukrotnego malowania farbą poliwinylową ( Fawinyl C) - dwukrotnego malowania drabinek przeciwśniegowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 4 - Zadanie obejmuje wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej na 9 daszkach zagłębionych nad salami nr 26 , 41 , 45 , 23 , 21 , 3 , 6 , 7 i 8 w zakresie : - zerwania pokrycia z papy - rozbiórki obróbek blacharskich - zamocowanie na istniejącym deskowaniu płyt OSB grub. 25 mm -, montażu na rąbek stojący nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, - zabudowaniu w ścianach zewnętrznych kratek wentylacyjnych w celu wentylacji stropodachu dla 18 szt. daszków - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.26.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 900,00 zł. słownie : dziewięćset złotych / 00 groszy Zadanie 2 - 150,00 zł. słownie : sto pięćdziesiąt złotych / 00 groszy Zadanie 3 - 500,00 zł. słownie : pięćset złotych / 00 groszy Zadanie 2 - 900,00 zł. słownie : dziewięćset złotych / 00 groszy należy wnieść w terminie do 23.04.2014 r. do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr223 poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE, czynnej : w godz. 700 - 1430 ( środa) w godz. 1200 - 1430 (wtorek) Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Malowanie pomieszczeń i remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie i wymianę wykładziny rulonowej z remontem podłoża w salach nr 32, 40, 42 i w siłowni , wymianę wykładziny w sali 31 oraz malowanie korytarza I piętra z wykonaniem tynków mozaikowych w Publicznym Gimnazjum nr 4 w zakresie: - demontażu wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelująco - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowanie powierzchni. - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem ścian - lamperia - malowanie rur farbą olejną - lakierowania stolarki drzwiowej - wykonania cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego grubości 1,5 mm na ścianach korytarza (lamperia) z przygotowaniem podłoża, - zgrzewana - kolor do uzgodnienia z dyrekcją szkoły - wykładzina wywinięta na ścianę na wys. 15 cm , wykładzinę należy ułożyć na kleju , klej na całej powierzchni. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni nr 1,2 i 3 oraz sali nr 44 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną ścian w szatniach , - wykonania nowej lamperii w sali nr 44 tj: trzykrotnego malowania z dwukrotnym szpachlowaniem ścian - malowania rur c.o. i drobnych elementów farbą olejną - demontażu przewodów wentylacyjnych z założeniem kratek w szatni nr 3 , Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Malowanie dachu krytego blachą falistą na segmencie E w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej nr 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Zadanie obejmuje malowanie dachu o powierzchni 416,00 m2 krytego blachą falistą na segmencie E w zakresie: - czyszczenia, odtłuszczania i przygotowania powierzchni dachu do malowania , - dwukrotnego malowania farbą poliwinylową ( Fawinyl C) - dwukrotnego malowania drabinek przeciwśniegowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Wymiana pokrycia daszków zagłębionych krytych papą w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Zadanie obejmuje wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej na 9 daszkach zagłębionych nad salami nr 26 , 41 , 45 , 23 , 21 , 3 , 6 , 7 i 8 w zakresie : - zerwania pokrycia z papy - rozbiórki obróbek blacharskich - zamocowanie na istniejącym deskowaniu płyt OSB grub. 25 mm -, montażu na rąbek stojący nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, - zabudowaniu w ścianach zewnętrznych kratek wentylacyjnych w celu wentylacji stropodachu dla 18 szt. daszków - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.