eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Warszawa: Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych.
Numer ogłoszenia: 72701 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57385 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 571 50 30, faks 22 571 50 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych. Miejscem dostarczania obiadów będą 2 działy Zamawiającego: Dział Oparcia Społecznego przy ul. Żytniej 75/77 - zwany dalej DOS i Ośrodek Wsparcia dla Seniorów przy ul. Zawiszy 5 - zwany dalej OWS. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 tekst jednolity ze zmianami) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Ilości obiadów i osób: ogólna ilość obiadów w skali całego zamówienia wynosi maksymalnie: 8 400 obiadów, w tym: DOS - 7 180 obiadów, OWS - 1 220 obiadów; średnia ilość osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca: 48 osób, w tym: DOS - 40 osób, OWS - 8 osób; średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca: DOS - 22 obiady, OWS - 19 obiadów; średnia ilość obiadów w skali miesiąca: 1 032 obiadów, w tym: DOS - 880 obiadów, OWS - 152 obiady. Zamawiający zastrzega, że ilość obiadów może ulec zmniejszeniu w granicach 5% w stosunku do wielkości podanych w ust 2, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu. W przypadku, gdy ilość obiadów będzie większa niż określona w ust. 2, Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych i na zasadach tam opisanych. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać obiady własnym środkiem transportu, spełniającym wymagania sanitarne w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obiady muszą być dostarczane w atestowanych naczyniach jednorazowych i opakowaniach zbiorczych gwarantujących odpowiednio wysoką temperaturę obiadu, bez konieczności jego podgrzewania. Wykonawca przekaże Zamawiającemu raz w tygodniu, najpóźniej w piątek, jadłospisy na następny tydzień. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać gorące obiady przygotowane w dniu ich wydawania z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych. Zestaw obiadowy musi składać się z potraw tradycyjnych: zupy z pieczywem, drugiego dania i napoju, z zachowaniem następujących zasad: raz w tygodniu musi być ryba; raz w tygodniu musi być danie bezmięsne; w pozostałe dni tygodnia muszą być dania z mięsem, z wyłączeniem podrobów, z zastrzeżeniem, że raz w tygodniu może być danie półmięsne np. bigos. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania obiadów urozmaiconych, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. Waga gotowych potraw nie może być mniejsza niż: zupa - min. 400 ml ; pieczywo - min. 100 g; napój - min. 200 ml; ziemniaki, kasza, makaron, ryż - min. 250 g; danie mięsne, ryba itp. - min. 90 g bez kości, sosu i panierki; surówka - min. 100 g; warzywa gotowane - min. 150 g; danie mięsno-warzywne, jarskie np. pierogi itp. - min. 250 g. Obiady muszą być dowożone przez 5 dni w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt, o godzinie 13:00 do DOS i o godz. 13:15 do OWS. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść obiady do pomieszczenia, w którym będą one wydawane. Informację o ilości posiłków w poszczególnych dniach Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem najpóźniej do godziny 10:00 w danym dniu. Rozliczenie za obiady następować będzie w transzach miesięcznych. Podstawą zapłaty za wydane obiady będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca, określająca ilości faktycznie dostarczonych obiadów. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.04 - 30.11.2014r. z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy umowa nie zostanie podpisana przed terminem określonym w ust 1, realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy, od dnia ustalonego między stronami a wynagrodzenie Wykonawcy w takiej sytuacji może ulec zmniejszeniu, stosownie do zakresu wykonanego zamówienia. Informacje dodatkowe dotyczące klauzuli społecznej: Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do postanowień art. 29 ust 4 pkt 1 lit c ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczących klauzuli społecznej, które zostały szczegółowo opisane w Sekcji IV.4.16 - Informacje dodatkowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna KTO RANO WSTAJE, ul. Żytnia 1A, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78513,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.