eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup sprzętu geodezyjnego i mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Tarnowskie Góry: Zakup sprzętu geodezyjnego i mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 72697 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20989 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu geodezyjnego i mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu geodezyjnego i mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części). Część A - Zakup sprzętu geodezyjnego w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła sprzętu geodezyjnego w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującego sprzętu geodezyjnego: 1) Dalmierz ultradźwiękowy z wyświetlaczem LCD - wyposażony w plamkę laserową, zakres pomiarowy: 0,6 m- 15 m - 1 sztuka, 2) Libella przykładana, metalowa z możliwością regulacji, czułość minimalna 25 - 1 sztuka. 3) Szpilki geodezyjne ze stali ocynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie, długość minimum 50 cm - 3 komplety po 11 sztuk. 4) Węgielnica pryzmatyczna - dwa pryzmaty kierunkowe, pion sznurkowy oraz etui w komplecie - 1 komplet. 5) Ruletka z hartowanej, lakierowanej stali, pokryta poliamidem, z aluminiową obudową, długość minimalna 30 m - 1 sztuka. 6) Mapy geodezyjne o skalach: 1:10000 - 15 sztuk, 1:25000 - 15 sztuk, 1:50000 - 15 sztuk. 7) Poziomica laserowa - zasięg lasera minimum 30 m, moduł laserowy: punktowy i/lub liniowy, dokładność (mm/m): +/- 0,5 - 1 sztuka. 8) Taśma stalowa 30 m - 2 sztuki. 9) Podziałka transwersalna z pokrowcem ochronnym - skale naniesione po obu stronach podziałki. Podziałka transwersalna w skalach: 1:1000, 1:2000, 1:4000, 1:5000. Wykonana ze stopu mosiądzu - 4 komplety. 10) Żabka niwelacyjna - solidny żeliwny korpus, dwa trzpienie chromowo-niklowe - 1 sztuka. 11) Pion pomiarowy precyzyjny -mosiężny korpus, wydłużona konstrukcja ułatwiająca dokładne pionowanie, osiowy otwór umożliwiający łatwy montaż sznura, nakrętka centrująca sznur, wymienne zakończenie z hartowanej stali - 1 sztuka. 12) Dalmierz laserowy o zasięgu do 60 m - 1 sztuka. Dalmierz powinien co najmniej charakteryzować się następującymi funkcjami i parametrami: minimum 10 wartości zapisanych, możliwość pomiaru odległości, pomiaru powierzchni ścian, pomiaru minimalnej i maksymalnej odległości, pomiaru powierzchni, pomiaru objętości (kubatury), proste funkcje Pitagorasa. 13) Komplet niwelacyjny ze statywem i łatą - 1 komplet. W skład kompletu powinien wchodzić niwelator, statyw aluminiowy oraz łata niwelacyjna. Niwelator automatyczny, powiększenie minimum 26x, lekki statyw aluminiowy minimum 165 cm, aluminiowa łata teleskopowa minimum 5 m. 14) Tyczka składana, stalowa, pokryta warstwą PCW, pokryta farbą odblaskową, z możliwością przedłużania dzięki lemelkowemu połączeniu. - 12 sztuk. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu sprzętu geodezyjnego oraz jego transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Budowlano- Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Stefana Okrzei 3. 4. Zakupiony sprzęt geodezyjny winny być pierwszej jakości oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Budowlano- Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Stefana Okrzei 3. 7. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu geodezyjnego, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem map geodezyjnych wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 11. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 12. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 13. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 14. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 15. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B - Zakup mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli do Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących mebli: 1) Stolik szkolny 2 - osobowy: rozmiar blatu minimum 1300 x 500 mm, blat wykończony PCV o grubości minimum 2 mm, stelaż o profilu minimum 25 x 25 mm, wzrost osoby siedzącej przy stoliku w zakresie 174 cm - 207cm - 16 sztuk. 2) Krzesło - stabilne, wytrzymałe, metalowy stelaż, stopki chroniące podłogi przed zarysowaniem, dostosowane do osób o wzroście od 174 cm do 207 cm - 32 sztuki. 3) Biurko komputerowe - 10 sztuk. Biurko powinno posiadać wymiary: min. 850 mm X 600 mm oraz wysuwaną półkę na klawiaturę. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu mebli oraz ich transport wraz z wniesieniem i montażem do Zespołu Szkół Budowlano- Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Stefana Okrzei 3. 4. Zakupione meble winny być pierwszej jakości i posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Budowlano- Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Stefana Okrzei 3. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia mebli, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 10. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 12. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 13. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 14. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 38.33.10.00 - Węgielnice 38.42.20.00 - Urządzenia do pomiaru poziomu 30.19.22.00 - Taśma miernicza 38.33.00.00 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości 22.11.43.00 - Mapy 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B - Zakup mebli w ramach doposażenia pracowni projektowo - geodezyjnej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALBIT Andrzej Kończyk, ul. Zwycięzców 26, 78-460 Barwice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5229,96

  • Oferta z najniższą ceną: 5229,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12705,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.