Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72685 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Gliwice: Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
27625533500000, ul.
Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 238 55 30, faks
32 238 55 27, e-mail
za@um.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZA.271.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie: 1) usług bieżących polegających na: a) codziennym sprzątaniu: - budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 wraz z terenem zewnętrznym, - budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31A wraz z terenem zewnętrznym, - budynku Palmiarni Miejskiej przy ul. Fredry 6, b) regularnym, tj. raz w tygodniu sprzątaniu pomieszczeń Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek wraz z terenem zewnętrznym. 2) usług okresowych dotyczących: a) budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21, b) budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31A, c) budynku Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek, d) budynku archiwum przy ul. Bolesława Śmiałego 2B, e) budynku Palmiarni Miejskiej przy ul. Fredry 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy oraz załącznikach do umowy: - opis przedmiotu zamówienia, - harmonogram realizacji usług, - formularz cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT420265.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 611074.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaptania o cenę
na podstawie art. 69 - 73
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prawne: zapytanie o cenę na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Faktyczne: Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.
Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży związanej z usługami utrzymania czystości bez specjalnych przygotowań. W przedmiotowym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia zmierzającego do wyłonienia wykonawcy.
Dla przedmiotowego zamówienia, standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, ale zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie usług ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich, jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas.
Natomiast przyjęcie, że określone usługi są standardowe, oznacza, że niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont sali rozpraw w budynku przy ul. Kościuszki 15
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem oraz mieszanie frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.