eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A I OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. DWORSKIEJ 8, WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W TERMINIE OD 01.09.2016 R. DO 31.12.2017 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Jelcz-Laskowice: DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A I OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. DWORSKIEJ 8, WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W TERMINIE OD 01.09.2016 R. DO 31.12.2017 R.
Numer ogłoszenia: 72615 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach , ul. W. Witosa 41, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3181128, faks 071 3188986.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zea-jelcz-laskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A I OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. DWORSKIEJ 8, WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W TERMINIE OD 01.09.2016 R. DO 31.12.2017 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja dowozu dla czwórki dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką w tym dwoje dzieci na wózkach inwalidzkich z Jelcza-Laskowic do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego przy ul. Górnickiego 37A i dwoje dzieci z Minkowic Oławskich do Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących przy ul. Dworskiej 8 we Wrocławiu w terminie od 01.09.2016 r. do 31.12.2017 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Przejazdy od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. Zajęcia odbywają się w godzinach rannych od godziny 8:00.i trwają do godzin popołudniowych najpóźniej do godz. 15:00 Dowóz uczniów do szkół winien odbywać się pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę lub najazdy oraz miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Ilość miejsc w pojeździe powinna umożliwić przyjęcie dodatkowo do przewozu w okresie umowy co najmniej dwóch uczniów zapewniając równocześnie dwa miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Podana liczba uczniów oraz przebiegi tras mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeglądu pojazdów celem stwierdzenia jakości wyposażenia i sposobu realizacji zamówienia. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia wynosi 270 dni. Adresy uczniów zostaną podane Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Rozkład jazdy zostanie ustalony przez Wykonawcę z Dyrektorami placówek szkolnych przed podpisaniem umowy.Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Ilość opiekunów dostosowana do potrzeb wg uznania Wykonawcy, zapewniający bezpieczeństwo dzieci - minimalnie jeden opiekun..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.), w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem niezbędnej aktualnej licencji do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 t. o transporcie drogowym ( dz. U. z 2012 r. poz1265 z późn. zmianami )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej jedną umowę o takim samym charakterze

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponować w momencie realizacji przedmiotu zamówienia ( umowa najmu, umowa leasingu ) sprawnym technicznie środkiem transportu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - odpowiednio wyposażonym w liczbie i wielkości niezbędnej do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobami, które będą pełnić funkcję kierowcy posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów - osobami, które będą pełnić funkcje opiekuna - pełnoletnie mające zdolność do czynności prawnych, o nieposzlakowanej opinii

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł. (słownie złotych : pięćdziesiąt tysięcy 00/100 )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz stosowne pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wyposażenie umożliwiające wjazd wózka inwalidzkiego do samochodu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. ustawy w przypadku: 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego 2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy np. brak uczniów, którzy będą dowożeni do szkół spowodowany przeniesieniem ich do innych placówek 3) siły wyższej 4) zmiany liczby dowożonych dzieci ( skreślenie dziecka z listy uczniów bądź przyjęcie nowych uczniów 5) zmiany godzin rozkładów jazdy 6) zmiany trasy mającej wpływ na jej długość 7) zmiany podatku VAT 8) zmiany środka transportu: zamawiający dopuszcza możliwość przewozu dzieci innym pojazdem niż wskazany przez Wykonawcę w wykazie środków transportu w przypadku awarii , gdy będzie to pojazd zastępczy . Jednakże pojazd zastępczy musi odpowiadać standardowi samochodu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Warunkiem zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zea-jelcz-laskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. W. Witosa 41 ( sekretariat ), 55-220 Jelcz-Laskowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. W. Witosa 41 ( sekretariat ), 55-220 Jelcz-Laskowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.