eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja sieci teleinformatycznej i zasilania w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Zielona Góra: Modernizacja sieci teleinformatycznej i zasilania w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 72574 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci teleinformatycznej i zasilania w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na budowie nowej sieci strukturalnej kat. 6 ekranowanej i wydzielonej sieci energetycznej zasilającej sieć komputerową zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz załączonym do SIWZ projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR). 2)Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego. 3)W związku z tym, że dokumentacja dotycząca wykonania sieci strukturalnej zawiera dokumenty, które ze względów bezpieczeństwa nie będą udostępniane na stronie internetowej Zamawiającego tj. rysunki projektu wykonawczego, będą one udostępniane jedynie dla zainteresowanych podmiotów chcących wziąć udział w postępowaniu przetargowym, po uprzednim pokwitowaniu. Rysunki do projektu można będzie pobrać osobiście w Wydziale Informatyki, pokój 011A, Zielona Góra ul. Podgórna 7, lub otrzymać pocztą na płycie CD na pisemny wniosek złożony przez Wykonawcę (pocztą lub faksem). Za przekazane dokumenty Zamawiający nie będzie pobierał opłat. 4)Budowa sieci będzie stanowić kontynuację już zmodernizowanych fragmentów sieci, dlatego dla zapewnienia pełnej kompatybilności i jednorodności w obrębie całej sieci komputerowej Urzędu Marszałkowskiego, proponowany przez Wykonawcę system musi być w pełni kompatybilny z systemem, który obowiązuje na terenie Urzędu tj. systemem R§M. 5) Wszystkie prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. Prowadzenie prac powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników. Wykonawca może, jeśli uzna to za konieczne dla dotrzymania terminów zakończenia robót, prowadzić prace po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne. 6)Całość dostarczonego sprzętu i wyposażenia materiałów sieci musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski. 7) Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest opracować i załączyć do oferty harmonogram rzeczowo - finansowy. 8) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa po zakończeniu prac, zobowiązany będzie opracować dokumentację powykonawczą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ustalono wartość zamówień uzupłeniających na poziomie 3 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 21 385,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy trzysta osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. dwie instalacje w zakresie systemów zasilania gwarantowanego o mocy nie mniejszej niż 40kVA. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się usługami zakończonymi przed upływem terminu składania ofert. Nie należy wykazywać usług będących w toku realizacji. Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (tj. referencji, protokołu z odbioru) musi wynikać: - nazwa Inwestora, - zakres robót, - miejsce wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dysponują minimum dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia E do 1kV w zakresie obsługi i konserwacji instalacji urządzeń. 2.Dysponują minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia D do 1kV w zakresie dozoru. 3.Dysponują minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami budowlanymi w branży telekomunikacja do nadzoru i prowadzenia robót w sieciach słaboprądowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę statusu certyfikowanego proponowanego przez Wykonawcę systemu. 2. Oświadczenia producentów o pełnej wspólnej kompatybilności na styku obu rozwiazań (przez przez oświadczenia producentów należy rozumieć jako oświadczenie producenta systemu obowiązującego na terenie Urzędu Marszałkowskiego tj. R&M oraz producenta systemu proponowanego przez Wykonawcę). 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrtu i stosowania zaproponiowanego przez Wykonawcę systemu na terenie Polski. 4. Certyfikat zarządzania jakością np. ISO 9001:2000 lub równoważny. UWAGA: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych dokumentów określonych w pkt 2 tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza użyć do realizacji niniejszego zamówienia innego systemu niż R&M oraz zamienników (oferty równoważnej). Uwaga: Materiały firmowe producentów (opisy techniczne urządzeń i materiałów dla poz. od 1-18, oraz instrukcje obsługi dla urządzeń i materiałów wymienionych w poz. 1,9 i 18 zał. nr 7 do SIWZ) i proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, potwierdzające zgodność parametrów z minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 7do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeśli dotyczy. 3. Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Nie złożenie dokumentów określonych w 1-5 będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z normą prawną art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku dokumentu wymienionego w pkt 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji na prace budowlane i instalacje elektryczne - 10
  • 3 - Deklarowany czas usunięcia awarii sieci - 10
  • 4 - Czas deklarowanej certyfikowanej trwałości parametrów transmisji sieci logicznej - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2. W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj. 2.1. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych, niemających wpływu na cenę. Wówczas termin zakończenia robót zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania tychże robót będących następstwem naniesionych zmian. 2.2. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2.3. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.4. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zmiany podmiotów na etapie realizacji zamówienia na zasobach ,których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Organizacyjno - Prawny Wydział Zamówień Publicznych (parter - pokój nr 52).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Organizacyjno - Prawny Kancelaria Ogólna (parter - pokój nr 56).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.