Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Legnica: dostawy akcesoriów do aparatury medycznej wyszczególnionych w zadaniach podanych poniżej.
1) zadanie nr 1 - Akcesoria do respiratorów, aparatów do znieczulenia, kardiomonitorów i innych,
2) zadanie nr 2 - Aparaty do resuscytacji typu Ambu,
3) zadanie nr 3 - Układy oddechowe do respiratorów dla noworodków
Numer ogłoszenia: 72525 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, fax (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy akcesoriów do aparatury medycznej wyszczególnionych w zadaniach podanych poniżej. 1) zadanie nr 1 - Akcesoria do respiratorów, aparatów do znieczulenia, kardiomonitorów i innych, 2) zadanie nr 2 - Aparaty do resuscytacji typu Ambu, 3) zadanie nr 3 - Układy oddechowe do respiratorów dla noworodków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy akcesoriów do aparatury medycznej wyszczególnionych w zadaniach podanych poniżej. 1) zadanie nr 1 - Akcesoria do respiratorów, aparatów do znieczulenia, kardiomonitorów i innych, 2) zadanie nr 2 - Aparaty do resuscytacji typu Ambu, 3) zadanie nr 3 - Układy oddechowe do respiratorów dla noworodków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 30.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp 2) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. VI ppkt 1) wykonawca składa: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 1 do SIWZ ( w przypadku oferty wspólnej - dokument składa każdy z Wykonawców). 2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. VI ppkt 2) wykonawca składa: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpie-czenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, prawo zamówień publicznych (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga - w przypadku składania oferty wspólnej wszystkie wymienione dokumenty w pkt VII. 2 składa każdy z wykonawców. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wy-konawcy, którzy wraz z wymaganymi dokumentami ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria do respiratorów, aparatów do znieczulenia, kardiomonitorów i innych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 16 formularzy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) zadanie nr 2 - Aparaty do resuscytacji typu Ambu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pakiet..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) zadanie nr 3 - Układy oddechowe do respiratorów dla noworodków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 13 pakietów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Konserwacja i restauracja zabytkowych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej.
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę konstrukcji dachu w budynku gminy i budynku mieszkalno-użytkowym wraz z inwentaryzacją części budynków
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.