eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane polegające na wykonaniu połączenia przelewowego z kd 1000 w ul. Ślężnej do ks 1600 w ul. Waligórskiego wraz z czyszczeniem hydrodynamicznym i inspekcją TV kanalizacji deszczowej w ul. Ślężnej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Wrocław: Roboty budowlane polegające na wykonaniu połączenia przelewowego z kd 1000 w ul. Ślężnej do ks 1600 w ul. Waligórskiego wraz z czyszczeniem hydrodynamicznym i inspekcją TV kanalizacji deszczowej w ul. Ślężnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 7246 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu połączenia przelewowego z kd 1000 w ul. Ślężnej do ks 1600 w ul. Waligórskiego wraz z czyszczeniem hydrodynamicznym i inspekcją TV kanalizacji deszczowej w ul. Ślężnej we Wrocławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel i zakres zamówienia 1) Zadanie 1 - wykonanie połączenia przelewowego a) wykonanie połączenia przelewowego ma na celu zmniejszenie podtopień w zachodnim paśmie ul. Ślężnej oraz obniżenie poziomu ścieków opadowych w kanalizacji deszczowej kd 1000, b) roboty polegać będą na wykonaniu połączenia rurowego o średnicy Dn 600 i długości L=16 m pomiędzy kanałem deszczowym o średnicy kd 1000 a kolektorem sanitarnym o średnicy ks 1600. Połączenie ma zostać wyposażone w studnię pośrednią o średnicy Dn 1500. Teren, po zakończeniu budowy, będzie rekultywowany do stanu wyjściowego. 2) Zadanie 2 - czyszczenie kanalizacji po spuszczeniu wody nadosadowej a) czyszczenie hydrodynamiczne kanalizacji deszczowej w ul. Slężnej o długości około 3000 m, b) inspekcja przy użyciu kamery TV wyczyszczonej sieci kanalizacyjnej. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 przedstawiony został w Dokumentacji projektowej (zał. nr I do SIWZ ) oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr II do SIWZ), a dla zadania 2 w załączniku nr III do SIWZ. 4) Na wykonanie robót udzielono pozwolenia na budowę: Decyzja nr 515/2007 z dnia 23.04.2007 r. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej opracowanej przez Ośrodek Postępu Technicznego, ul. Racławicka 25, 53-149 Wrocław (zał. nr I do specyfikacji); a) Projekt budowlany, b) Projekt wykonawczy, c) Przedmiar robót, d) Informacja do sporządzenia Planu BIOZ, e) Opinia geotechniczna. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr II do specyfikacji); 3) Opisu przedmiotu zamówienia dla zadania 2 (zał. nr III do specyfikacji). 3. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: 1) Sporządzenia planu BIOZ; 2) Przedstawienia Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia, uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem, projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy; 3) Przygotowania odpowiedniego zaplecza budowy; 4) Wytyczenie miejsca wpięcia i sprawdzenie zgodności z projektem pod względem usytuowania w pionie i w poziomie; 5) Oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń ( np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia(doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt; 6) Natychmiastowego powiadomienia Inspektora nadzoru o błędach lub opuszczeniach w dokumentacji projektowej; 7) Stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego; 8) Przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm); 9) Przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych; 10) Prowadzenia robót i stosowania materiałów zgodnie z Prawem budowlanym,Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną, projektem organizacji robót oraz zaleceniami Inspektora nadzoru; 11) Zawiadomienia Inspektora nadzoru z 3 - dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach Inspektora nadzoru, zobowiązany jest na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt; 12) Stosowania norm lub przepisów, które mają spełniać materiały, sprzęt oraz wykonane i zbadane roboty, powołanych w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej; 13) Przestrzegania praw, przepisów i wytycznych wydanych przez władze centralne i miejscowe, które są w jakikolwiek sposób związane z przedmiotem zamówienia; 14) Prowadzenia jednocześnie robót budowlanych oraz czyszczenia kanalizacji przy bieżącej kontroli sieci deszczowej przez służby eksploatacyjne MPWiK Wrocław. 15) Przed odbiorem wpięcia przelew oczyścić metodą hydrodynamiczną i zgłosić MPWIK przegląd kamerą wideo; 16) Powiadomienia Inspektora nadzoru o wykopaliskach archeologicznych (przedmiotowe skrzyżowanie kolektorów znajduje się pod terenem zabytku, wpisanego do Rejestru Zabytków Architektury i Budownictwa Miasta Wrocławia). 17) Utrzymania robót do czasu końcowego odbioru; 18) Zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. Za wykonane roboty uważa się te, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie wskazanym powyżej. Zakres rzeczowy tych wykonanych robót musi obejmować między innymi budowę / remont sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o łącznej długości 1000 m oraz wykonanie ręcznego lub mechanicznego czyszczenia kanałów kołowych o łącznej długości nie mniejszej niż 3000 m. b)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy, który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie wykonywania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku): - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000,00 zł. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (między innymi budowę / remont sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o łącznej długości 1000 m oraz wykonanie ręcznego lub mechanicznego czyszczenia kanałów kołowych o łącznej długości nie mniejszej niż 3000 m) o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł; 7) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 8) dla Kierownika budowy: a) uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 11) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej w pkt 1,2,3,5 składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław Opłata 30,00 zł: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.