eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › usługi w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Wielka Nieszawka: usługi w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 72460 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32388 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., ul. Toruńska 34/40, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 622 06 00, faks 56 622 06 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca w ramach świadczenia całodobowej usługi ochrony osób i mienia OBIEKTU zobowiązuje się do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach OBIEKTU, 2) ograniczenie dostępu do chronionego OBIEKTU osobom nieupoważnionym, 3) ochrony mienia OBIEKTU w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie OBIEKTU, 5) podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenia mienia w Obiekcie; w przypadku stwierdzenia niebezpieczeństwa zniszczenia lub utraty mienia Wykonawca podejmie czynności zmierzające do ograniczenia jego rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, policji oraz w uzasadnionych przypadkach innych służb (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, itp.), 6) interwencja wobec osób zakłócających porządek na chronionym terenie, 7) patrolowanie terenów przyległych, 8) codziennie co najmniej jeden przyjazd prewencyjny grup interwencyjnych wraz z objazdem terenu i wizytacją obiektu w godzinach nocnych, 9) podjęcie działań interwencyjnych, w tym również przez Załogę Interwencyjną, w przypadku otrzymania sygnału alarmu, w sytuacji zagrożenia lub wystąpienia awarii oraz w trakcie zabezpieczania imprez, 10) posiadania co najmniej dwóch grup interwencyjnych z minimum 2 pracownikami ochrony w każdej, wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego, własne środki łączności, 11) zapewnienie dojazdu Załogi Interwencyjnej na wezwanie, składającej się minimum z dwóch licencjonowanych pracowników ochrony (kierowca + pracownik ochrony), w czasie do 10 minut w godz. 6.00-22.00 ora 7 minut w godz. 22.00-6.00 od momentu przyjęcia sygnału, 12) podłączenie istniejącego systemu sygnalizacji napadu w chronionym obiekcie SATEL CA-10 do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy, 13) zapewnienie gotowości do interwencji zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego na sygnały pochodzące ze stacji monitorowania alarmów, 14) zapewnienie ładu i porządku na chronionych obiektach, 15) kontrola pracy pracowników ochrony poprzez prewencyjne przyjazdy Załóg Interwencyjnych, 16) utrzymanie wejść do budynków na powierzchni o szerokości co najmniej drzwi wejściowych i długości od drzwi wejściowych do krawężnika na granicy chodnik/jezdnia w stanie umożliwiającym bezpieczne wejście do obiektów (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi), pomoc przy wniesieniu bagażu gości hotelowych oraz wykonywaniu innych drobnych poleceń Zamawiającego, 17) niezwłoczne powiadamianie upoważnionego pracownika Zamawiającego o wystąpieniu zagrożeń, 18) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), 19) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, 20) przestrzegania przepisów bhp i ppoż, 21) wykonywania innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia zleconych przez kierownictwo obiektu, 22) ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności za szkodę wynikłą z zawinionego niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę ochrony fizycznej osób i mienia w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kierowania do pracy wyłącznie osób posiadających ważne licencje co najmniej I stopnia, świadectwo o niekaralności, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jednolicie umundurowanych w sposób zatwierdzony przez Zamawiającego, zapewniający schludny i elegancki wygląd, z imiennymi identyfikatorami i wyposażeniem niezbędnym do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań, w tym wyposażonych w piloty napadowe do cichego wezwania Załogi Interwencyjnej, 2) przeszkolenia pracowników ochrony przed przystąpieniem do pracy, w tym również w zakresie przepisów: BHP, ppoż. oraz innych, mających wpływ na stanowisku pracy, a także systemów alarmowych i ratowniczych, 3) bezwarunkowego przestrzegania regulaminów i zarządzeń Zamawiającego w zakresie organizacji bezpieczeństwa pracy na terenie obiektów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum Konsalnet Holding S.A Partnerzy: Konsalnet Ochrona sp. z o.o Konsalnet Secure Solutions sp. z o.o Konsalnet Monitoring sp. z o.o., ul.Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101664,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122885,28

  • Oferta z najniższą ceną: 122885,28 / Oferta z najwyższą ceną: 122885,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.