eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Rozbudowa budynku administracyjno-socjalnego Oczyszczalni Ścieków



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Lubaczów: Rozbudowa budynku administracyjno-socjalnego Oczyszczalni Ścieków
Numer ogłoszenia: 72435 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków w Lubaczowie, ul. Słoneczna 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632 91 75, fax 0-16 632 91 76.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjno-socjalnego Oczyszczalni Ścieków.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku administracyjno-socjalnego Oczyszczalni Ścieków. Budynek dobudowany będzie od strony północno-wschodniej do istniejącego budynku administracyjno-socjalno-laboratoryjnego oczyszczalni ścieków. Obiekt dobudowany o konstrukcji tradycyjnej murowano-drewnianej. Dach drewniany dwuspadowy. -pow. zabudowy - 69,49 m2 -pow. użytkowa 56,67m2 -kubatura - 332,00 m3 B) Przedmiot zamówienia realizowany będzie dwuetapowo, tj.: - pierwszy etap - w roku 2008 - wykonanie robót stanu surowego otwartego (włącznie z wykonaniem pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i zamontowaniu rynien i rur spustowych); - drugi etap - w roku 2009 - pozostałe roboty stanu surowego, prace wykończeniowe i instalacyjne. Przy zastrzeżeniu, że drugi etap realizowany będzie warunkowo, po zatwierdzeniu środków finansowych na przedmiot zamówienia w Planie finansowym Oczyszczalni Ścieków na 2009 rok. Możliwe jest zwiększenie zakresu robót w 2008 roku o kolejne roboty stanu surowego oraz prace wykończeniowe i instalacyjne (etapu drugiego) w przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych w roku budżetowym 2008 r. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera projekt budowlany, przedmiar robót. Roboty budowlane wykonane być powinny zgodnie ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udział w postępowaniu ubiegać mogą się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/nie spełnia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ wg wzoru/; 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zał. nr 2 do SIWZ wg wzoru /sporządzić zgodnie z podanymi podstawami wyceny, ilościami robót i zachowaniem kolejności pozycji przedmiaru robót 3. Zbiorcze zestawienia materiałów z przyjętymi do kosztorysowania cenami - zał. nr 3 do SIWZ -wg wzoru 4. Zbiorcze zestawienie sprzętu z przyjętymi do kosztorysowania cenami - zał. nr 4 do SIWZ -wg wzoru 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; Ponadto w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca dołączyć musi następujące dokumenty: 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym, oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; Jeżeli w składanych przez wykonawcę w/w dokumentach brak jest danych o osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub oferta jest podpisywana przez inne osoby niż wymienione w w/w dokumentach należy dołączyć pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 7. Wykaz podwykonawców wraz z podaniem części zamówienia, którą wykonawca planuje powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia w całości we własnym zakresie - zał. nr 6 do SIWZ-wg wzoru; 8. Wykaz osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wraz z zaświadczeniami o przynależności do terytorialnie właściwej Izby - minimum jedna osoba z danej branży (wzór - zał. nr 7 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków w Lubaczowie, ul. Słoneczna 20, 37-600 Lubaczów lub za zaliczeniem pocztowym.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków w Lubaczowie, ul. Słoneczna 20, 37-600 Lubaczów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.