eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych w technologii grysami na sucho

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Brzeg: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych w technologii grysami na sucho
Numer ogłoszenia: 72365 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, fax 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych w technologii grysami na sucho.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233142-Roboty w zakresie naprawy dróg .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych w technologii grysami na sucho przy użyciu remontera typu np. Patchmatic zgodnie wymaganiami specyfikacji technicznych D-05.03.17, który stanowi załącznik do swiz. Remont obejmuje wypełnienie ubytków w jezdni z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów ,spryskanie miejsca ubytku lepiszczem i posypanie grysem w ilości 12.000,00 m2 .Przedmiot zamówienia obejmuje drogi powiatowe o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Brzeg .Wykaz dróg przewidzianych do remontu zawiera załącznik do siwz. Zamawiający stosownie do potrzeb będzie zlecał pisemnie Wykonawcy robót zakres robót do wykonania w danym miesiącu rozliczeniowym .Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego. Zamawiający w terminie do 7dni od daty uzyskania informacji o gotowości Wykonawcy do odbioru , wyznacza termin odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm. zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2) wykonania robót zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. Przedmiotowymi robotami musi kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej . Ustala się okres gwarancji na wykonane roboty -12 miesięcy. Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy . Podwykonawstwo Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający uzależnia przedmiotową zgodę od udzielenia przez Wykonawcę cesji swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na rzecz podwykonawcy , w części dotyczącej podwykonawstwa .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnić i podpisać druk OFERTA - wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru, 3) Wypełnić i podpisać PROJEKT UMOWY - wg załączonego wzoru, 4)oświadczenie , którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 5)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 6)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 7)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 5,6,7 składa dokumenty na zasadach określonych w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 49-300 Brzeg, ul.Wyszyńskiego 23 pok.nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 49-300 Brzeg, ul.Wyszyńskiego 23 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.