eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Andrychów: Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów.
Numer ogłoszenia: 7217 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów. Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: -bieżąca konserwacja nawierzchni ulepszonej - asfaltowej: 1. bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni, grubość warstwy 5cm; 1a. bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni - dodatek za 1 cm grubości powyżej 5cm, 2. bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni, w technologii uproszczonej (bez obcięcia krawędzi), 3. bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni , likwidacja drobnych ubytków, wyłuszczeń, spękań siatkowych, podłużnych i poprzecznych, 4. dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltowej wykonywane emulsją asfaltową i grysami, -bieżąca konserwacja podbudowy; 5. uzupełnienie podbudowy tłuczniem, -bieżąca konserwacja nawierzchni nieulepszonej; 6. uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniem, 7. uzupełnienie ubytków nawierzchni materiałem kamiennym - (mat. Zamawiającego), 8. skropienie nawierzchni emulsją, -bieżąca konserwacja chodników; 9. rozebranie uszkodzonych płytek betonowych, 10. rozebranie uszkodzonej kostki brukowej betonowej, 11. przełożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych, 12. przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, 13. ułożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych gr. 7cm, 14a. ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, kostka szara, 14b. ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, kostka kolorowa, 15. rozebranie uszkodzonego obrzeża betonowego chodnikowego, 16. przełożenie obrzeża betonowego chodnikowego, 17. ułożenie obrzeża betonowego chodnikowego, -bieżąca konserwacja krawężników; 18. demontaż uszkodzonych krawężników betonowych 15/30, 19. demontaż krawężników betonowych 20/30, 20. przełożenie - regulacja wysokościowa krawężnika bet. 15/30, 21. przełożenie - regulacja wysokościowa krawężnika bet. 20/30, 22. przełożenie - regulacja wysokościowa krawężnika kamiennego, 23. ułożenie krawężnika bet. 15/30 na ławie betonowej, 24. ułożenie krawężnika bet. 20/30 na ławie betonowej, -bieżąca konserwacja poboczy; 25. naprawa poboczy - uzupełnienie ubytków poboczy materiałem kamiennym, 26. skropienie poboczy emulsją, - bieżąca konserwacja rowów, przepustów, skarp i ścieków 27. oczyszczenie rowu z namułu z odtworzeniem skarp i właściwym nadaniem profilu, 28. oczyszczenie i utrzymanie drożności przepustu, 29. ułożenie - uzupełnienie korytek betonowych 45x50x25, 30. ułożenie - uzupełnienie korytek betonowych 50x50x50, 31. ułożenie - uzupełnienie ścieku z elementów betonowych, korytka półokrągłe większe, 32. ułożenie - uzupełnienie ścieku z elementów betonowych, korytka półokrągłe mniejsze, 33. przełożenie do właściwej wysokości elementów betonowych - ścieku, 34. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów ø 200 - ø 300, 35. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów ø 400, 36. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów ø 500, 37. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów ø 600, 38. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów ø większe od 1000, 39. ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi 100x60, 40. ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi 60x40, -bieżąca konserwacja studni rewizyjnych i studzienek ściekowych; 41. oczyszczenie i utrzymanie drożności studni rewizyjnych, 42. oczyszczenie i utrzymanie drożności studzienek ściekowych, 43. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych studni rewizyjnych, 44. wymiana uszkodzonych lub zniszczonych studzienek ściekowych, 45. regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, 46. regulacja wysokościowa studzienek ściekowych, -bieżąca konserwacja poręczy drogowych i barier mostowych; 47. oczyszczenie i pomalowanie poręczy drogowych, 48. oczyszczenie i pomalowanie barier ochronnych drogowych, mostowychi barieroporęczy, 49. uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych oraz zniszczonych elementów poręczy drogowych, 50. uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych oraz zniszczonych elementów barier ochronnych drogowych, mostowych i barieroporęczy, -bieżąca konserwacja mostów i większych przepustów; 51. uzupełnienie lub wymiana zniszczonych elementów stalowych konstrukcji mostów, 52. zabezpieczenie elementów konstrukcji mostów (podciągi), 53. zabezpieczenie podmytych przyczółków mostów betonem, 54. zabezpieczenie wlotów i wylotów mostów i przepustów płytami drogowymi pełnymi lub ażurowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek określony w pkt A i D zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty określone w pkt 2.1, 2.2 SIWZ. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt A i D musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Warunek określony w pkt B zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: -w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2005, 2006, 2007 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (pod względem charakteru i wartości). Wykonawca wykaże że: - dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: -samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 ton - min 2 szt. -koparką (koparko-ładowarką) - min. 1 szt. -zagęszczarką płytową - min. 2 szt. -piłą do asfaltów - min. 2 szt. -walcem - min. 1 szt. -walcem ogumionym - min. 1 szt. -równiarką - min. 1 szt. -remonterem - min. 1 szt. -telefonem komórkowym - min. 2 szt. Wykonawca wykaże że: -dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. B musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt C zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: -posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 zł. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. C musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie ( według wzoru załącznik nr - 4 do SIWZ). 4.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ). 5.Dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: 6.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: 7.Formularz ofertowy ( według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ). 8.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom (według wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ). 9.Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można ją także otrzymać w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Rynek 16, pok. 8 (Wydział Drogownictwa i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek,środa,czwartek,piątek i 8.00-16.00 wtorek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie, ul.Rrynek 15 sekretariat burmistrza ( II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.