eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Krynica-Zdrój: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój
Numer ogłoszenia: 72176 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 53 68, faks 18 471 0 771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opskrynica.ovh.org/index.html
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przeprowadzenie zajęć w celu aktywnej integracji beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju pod nazwą Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój. 2) Uczestnikami zajęć będą osoby zagrożone wykluczeniem społecznym z powodów ubóstwa materialnego-bieda, bezrobocia, niskich kwalifikacjach zawodowych i braku wykształcenia) które są jednocześnie w wieku aktywności zawodowej (15-64 l.), korzystające ze świadczeń OPS w Krynicy - Zdroju w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej. 3) Godziny prowadzonych zajęć muszą być dostosowane do możliwości Uczestników, celem wyrównania szans uczestnictwa w szkoleniach pod względem płci. 4) Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 19 osób. 5) Miejsce szkolenia na terenie miasta Krynica-Zdrój. Wykonawca zapewni odpowiednią salę dostosowaną do przeprowadzenia szkolenia dla przewidywanej ilości osób. 6) Przedmiot zamówienia obejmuje 2 bloki tematyczne: a) psychologiczny obejmujący następującą tematykę: - PODNOSZENIE WŁASNEJ KREATYWNOŚCI - ZARZĄDZANIE CZASEM - WYSZKOLENIE DO PRACY W TELEMARKETINGU Zakres szkolenia obejmuje tematykę, która pozwoli na przezwyciężanie indywidualnych barier w powrocie na rynek pracy. Szkolenie to ma aspekt praktyczny, główny nacisk należy położyć na ukształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej i asertywności. Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć wykładowych i ćwiczeń. Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach (10 i 9 - osobowej). /dwie grupy po 32 godziny, łącznie 64 godzin/ - czas trwania: 8 godzin raz w tygodniu (czyli 4 razy w miesiącu). Zakładany okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.04.2010 r. - KSZTAŁCENIE ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZYCH Zajęcia indywidualne w zakresie indywidualnego wsparcia psychologicznego trzy spotkania po 1 godzinie dla każdego uczestnika. /19 osób - 3 godziny, łącznie 57 godzin/. Ukończenie szkolenia pozwoli na podnoszenie własnej wartości, da również podstawy do efektywnego poszukiwania pracy w swoim zawodzie przez Uczestników szkolenia. W ramach szkolenia aktywności każdy z Uczestników odbędzie indywidualne konsultacje z trenerem w zakresie doradztwa zawodowego. Zajęcia indywidualne po 1 godzinie dla każdego uczestnika. /19 osób - 1 godzina, łącznie 19 godzin/. Zakładany okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.04.2010 r. b) kurs języka angielskiego obejmujący następującą tematykę: Naukę języka angielskiego na poziomie podstawowym. Dopuszcza się możliwość zmiany poziomu lub innej konfiguracji nauczania ze względu na poziom znajomości języka angielskiego. Poziom ten zostanie określony za pomocą testu przedłożonego do uzupełnienia Uczestnikom szkolenia. Szkolenie obejmuje 96 godziny zajęć języka angielskiego. Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach (10 i 9 - osobowej). /dwie grupy po 96 godziny, łącznie 192 godziny lekcyjne/ - czas trwania: 2 godziny dwa razy w tygodniu (czyli 8 razy w miesiącu). Zakładany okres realizacji: I semestr od 01.05.2010 r. do 31.07.2010 r. (przerwa w sierpniu) oraz II semestr od 01.09.2010 r. do 30.11.2010 r. 7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni: materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć w tym m. in.: notatniki, przyrządy do pisania, markery, podręczniki do nauki języka angielskiego oraz dostęp do napojów i posiłków w trakcie zajęć (catering) w tym: kawa, herbata, woda, sok, ciastka itd. W trakcie przeprowadzania zajęć trwających do 8 godzin, Uczestnicy otrzymają ciepły posiłek - obiad. W pomieszczeniach w których przeprowadzone zostaną szkolenia Wykonawca zapewni środki czystości w tym: ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy itd. 8) Realizacja zadania zostanie poświadczona wydaniem odpowiednich zaświadczeń, opinii i certyfikatów dla każdego uczestnika zawierającego informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, posiadać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9) Kadra dydaktyczna musi posiadać kwalifikacje niezbędne do realizacji szkoleń i zajęć określonych dla poszczególnych bloków. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów - na każdym jego etapie. 11) Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu: listy obecności uczestników, jeden egzemplarz materiałów przekazywanych uczestnikowi, opinię na temat każdego uczestnika z poszczególnych bloków, opinię na temat każdego uczestnika po zakończeniu pierwszego i drugiego semestru z j. angielskiego, opinię końcową na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów, zaświadczenie o ukończeniu zajęć oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu. 12) Materiały szkoleniowe muszą zawierać informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy (załącznik Nr 6 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówieniami obejmującymi swym zakresem przeprowadzenie szkoleń z zakresu psychologii oraz języka angielskiego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1.1.1. co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności psychologia społeczna z doświadczeniem przeprowadzenia 3 szkoleń z zakresu rozwijania własnej kreatywności, zarządzania czasem, komunikacji interpersonalnej oraz asertywności a także zdolności przywódczych; 1.1.2. co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Potrzeba wprowadzenia aneksu może wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2) zmian danych osób upoważnionych do dokonywania czynności; 3) zmian danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 4) zmian numeru konta bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 4; 5) konieczności zmiany terminu realizacji szkoleń na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opskrynica.ovh.org/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA KRYNICA - ZDRÓJ Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju ul. Kraszewskiego 37 33-380 Krynica - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju ul. Kraszewskiego 37 33-380 Krynica - Zdrój pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica-Zdrój Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.