Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Chodów: 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów
2. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny
3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień
Numer ogłoszenia: 72008 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodów , Chodów 18, 62-652 Chodów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2737220, faks 063 2737220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl/chodow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 2. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 1. Rozbudowa rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o salę narad wraz z zapleczem socjalnym - łazienka dla osób niepełnosprawnych. powierzchnia zabudowy - 114,00 m2; powierzchnia użytkowa - 96,35 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, ściany zewnętrzne murowane grubości 45 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana - wiązary deskowe z drewna sosnowego. Pokrycie dachu blachą trapezową ,powlekanych na łatach drewnianych, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienno z wysokoudarowego PCV okna z nawiewnikami podokiennymi, stolarka drzwiowa zewnętrzna drewniana oraz wewnętrzna płycinowa, tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, malowane farbami akrylowymi, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, elektryczną ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz pojazdy specjalistyczne z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,45231000-5, 45000000-7,45262300-4,45320000-6,45262400-5,45261000-4,45432000-4,45421000-4,45400000-1,45000000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zużytej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej. Ponadto należy istniejące ściany elewacji wzmocnić, uzupełnić i pomalować farbami akrylowymi. Zabezpieczyć dach poprzez częściowe pokrycie blachą trapezową powlekaną oraz częściowe pokrycie papą termozgrzewalną i wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe, w kolorze jak na budynku projektowanym. Wykonana będzie również kotłownia na ekogroszek oraz wewnętrzna instalacja c.o.. W miejscu zniszczonego ogrodzenia wykonane będzie nowe z siatki oc na słupkach stalowych. Powierzchnia użytkowa sali - 31,46m2, łazienki- 3,87 m2, korytarza - 14,55m2, kuchni 16,58m2, sali widowiskowej - 105,20m2, sceny - 39,01m2, zaplecza sceny - 12,58m2, korytarza wejściowego - 23,32m2, pomieszczenia gospodarczego - 3,24m2. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45000000-7, 45261000-7,45261200-6, 45261214-7 Zadanie nr 2: Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 1. Rozbudowa: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o salę narad wraz z zapleczem socjalnym powierzchnia zabudowy - 70,40m2; powierzchnia użytkowa - 54,50 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, ściany zewnętrzne murowane grubości 35 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana - płatwiowo-kleszczowa z drewna sosnowego. Pokrycie dachu blacho dachówką na łatach, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienna i drzwiowa z wysokoudarowego PCV , tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, szpachlowanie i malowane farbami emulsyjnymi, posadzki z płytek terakotowych ułożonych na kleju, tynki zewnętrzne cienkowarstwowe, mineralne, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, elektryczną. W ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz podjazdy z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 452610000-4, 45432000-4,45421000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zużytej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej. Ponadto należy istniejące ściany elewacji poddać reprofilacji i ocieplić w systemie BSO z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym, mineralnym. Zabezpieczyć dach poprzez pokrycie blachą dachówkopodobną i wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe, w kolorze jak na budynku projektowanym. Wymianie podlega przyłącze elektryczne Powierzchnia użytkowa sali - 127,57m2, zaplecze sali - 32,83 m2, Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 45432000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 Zadanie nr 3: Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień 1. Rozbudowa: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o pomieszczenie sali pamięci , powierzchnia zabudowy - 36,76m2; powierzchnia użytkowa - 31,35 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, mury zewnętrzne grubości 44 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana z drewna sosnowego. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną na pełnym deskowaniu, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z wysokoudarowego PCV , tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, malowane farbami emulsyjnymi, posadzki z płytek terakotowych ułożonych na kleju, tynki zewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, W ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz podjazdy z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 452610000-4, 45432000-4,45421000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej, adaptacji pomieszczenia gospodarczego na łazienkę dla osób niepełnosprawnych. Ponadto należy istniejące ściany elewacji uzupełnić tynkiem cementowo-wapiennym i pomalować farbami emulsyjnymi. Zabezpieczyć dach poprzez pokrycie papą termozgrzewalną w wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe , w kolorze jak na budynku projektowanym. Wymianie podlega przyłącze elektryczne Powierzchnia użytkowa sali - 97,82, sceny - 20,40 m2, zaplecza sceny (nr 1)- 12,30m2, zaplecza sceny (nr2) - 11,48m2, przedsionka-8,66m2, adaptacja pomieszczenia gospodarczego na łazienkę dla osób niepełnosprawnych - 7,05m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 25 000,00 zł -słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz. U. nr 109, poz. 1158 późn. zm. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z ww. form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: wadium - Świetlica- Rdutów, Bowyczyny, Studzień - ZP-1.2010
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni - zakończyli- w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej 3 roboty budowlane obiektu użyteczności publicznej - o wartości min. 400 tyś zł brutto każda, oraz załączy dokument, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , posiadające uprawnienia budowlane w branży architektonicznej i budowlanej ; posiadające uprawnienia sanitarne w branży wod - kan i c.o. oraz posiadające uprawnienia budowlane w branży elektrycznej min. doświadczenie - kierowanie budową na 5 obiektach-, należących do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000 zł. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt na kwotę min. 350 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu obowiązywania umowy i zmiany wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) konieczności wykonywania robót dodatkowych; 2) wad w dokumentacji projektowej; 3) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; 4) urzędowej zmiany stawki Vat; 5) wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl/chodow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodów
62-652 Chodów18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chodów - budynek A pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania finansowane przy pomocy programu z PROW 2007-2013-odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHODÓW
więcej: przetargi CHODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.