eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodów › 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 2. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Chodów: 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 2. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień
Numer ogłoszenia: 72008 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodów , Chodów 18, 62-652 Chodów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2737220, faks 063 2737220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl/chodow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 2. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rdutów 1. Rozbudowa rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o salę narad wraz z zapleczem socjalnym - łazienka dla osób niepełnosprawnych. powierzchnia zabudowy - 114,00 m2; powierzchnia użytkowa - 96,35 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, ściany zewnętrzne murowane grubości 45 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana - wiązary deskowe z drewna sosnowego. Pokrycie dachu blachą trapezową ,powlekanych na łatach drewnianych, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienno z wysokoudarowego PCV okna z nawiewnikami podokiennymi, stolarka drzwiowa zewnętrzna drewniana oraz wewnętrzna płycinowa, tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, malowane farbami akrylowymi, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, elektryczną ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz pojazdy specjalistyczne z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,45231000-5, 45000000-7,45262300-4,45320000-6,45262400-5,45261000-4,45432000-4,45421000-4,45400000-1,45000000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zużytej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej. Ponadto należy istniejące ściany elewacji wzmocnić, uzupełnić i pomalować farbami akrylowymi. Zabezpieczyć dach poprzez częściowe pokrycie blachą trapezową powlekaną oraz częściowe pokrycie papą termozgrzewalną i wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe, w kolorze jak na budynku projektowanym. Wykonana będzie również kotłownia na ekogroszek oraz wewnętrzna instalacja c.o.. W miejscu zniszczonego ogrodzenia wykonane będzie nowe z siatki oc na słupkach stalowych. Powierzchnia użytkowa sali - 31,46m2, łazienki- 3,87 m2, korytarza - 14,55m2, kuchni 16,58m2, sali widowiskowej - 105,20m2, sceny - 39,01m2, zaplecza sceny - 12,58m2, korytarza wejściowego - 23,32m2, pomieszczenia gospodarczego - 3,24m2. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45000000-7, 45261000-7,45261200-6, 45261214-7 Zadanie nr 2: Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bowyczyny 1. Rozbudowa: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o salę narad wraz z zapleczem socjalnym powierzchnia zabudowy - 70,40m2; powierzchnia użytkowa - 54,50 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, ściany zewnętrzne murowane grubości 35 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana - płatwiowo-kleszczowa z drewna sosnowego. Pokrycie dachu blacho dachówką na łatach, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienna i drzwiowa z wysokoudarowego PCV , tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, szpachlowanie i malowane farbami emulsyjnymi, posadzki z płytek terakotowych ułożonych na kleju, tynki zewnętrzne cienkowarstwowe, mineralne, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, elektryczną. W ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz podjazdy z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 452610000-4, 45432000-4,45421000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zużytej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej. Ponadto należy istniejące ściany elewacji poddać reprofilacji i ocieplić w systemie BSO z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym, mineralnym. Zabezpieczyć dach poprzez pokrycie blachą dachówkopodobną i wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe, w kolorze jak na budynku projektowanym. Wymianie podlega przyłącze elektryczne Powierzchnia użytkowa sali - 127,57m2, zaplecze sali - 32,83 m2, Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 45432000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 Zadanie nr 3: Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzień 1. Rozbudowa: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o pomieszczenie sali pamięci , powierzchnia zabudowy - 36,76m2; powierzchnia użytkowa - 31,35 m2 ławy i ściany fundamentowe betonowe, mury zewnętrzne grubości 44 cm, warstwowe z ociepleniem. Konstrukcja dachu drewniana z drewna sosnowego. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną na pełnym deskowaniu, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV ,stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z wysokoudarowego PCV , tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, malowane farbami emulsyjnymi, posadzki z płytek terakotowych ułożonych na kleju, tynki zewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi, budynek zaopatrzony w instalację wodociągową, W ramach zadania należy wykonać zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne oraz podjazdy z kostki betonowej typu polbruk Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111000-8,45231000-5,452310000-5,45000000-7,45262300-4, 45320000-6, 45262400-5, 452610000-4, 45432000-4,45421000-4,45400000-1,4500000-7,45233000-9 2. Przebudowa w ramach przebudowy będą wykonane prace budowlane polegające na połączeniu budynku istniejącego z projektowanym, wymianie zużytych elementów wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, wymianie zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianie niezgodnej z przepisami instalacji elektrycznej, adaptacji pomieszczenia gospodarczego na łazienkę dla osób niepełnosprawnych. Ponadto należy istniejące ściany elewacji uzupełnić tynkiem cementowo-wapiennym i pomalować farbami emulsyjnymi. Zabezpieczyć dach poprzez pokrycie papą termozgrzewalną w wymianą obróbek blacharskich oraz rynien na nowe , w kolorze jak na budynku projektowanym. Wymianie podlega przyłącze elektryczne Powierzchnia użytkowa sali - 97,82, sceny - 20,40 m2, zaplecza sceny (nr 1)- 12,30m2, zaplecza sceny (nr2) - 11,48m2, przedsionka-8,66m2, adaptacja pomieszczenia gospodarczego na łazienkę dla osób niepełnosprawnych - 7,05m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 25 000,00 zł -słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz. U. nr 109, poz. 1158 późn. zm. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z ww. form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: wadium - Świetlica- Rdutów, Bowyczyny, Studzień - ZP-1.2010

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni - zakończyli- w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej 3 roboty budowlane obiektu użyteczności publicznej - o wartości min. 400 tyś zł brutto każda, oraz załączy dokument, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , posiadające uprawnienia budowlane w branży architektonicznej i budowlanej ; posiadające uprawnienia sanitarne w branży wod - kan i c.o. oraz posiadające uprawnienia budowlane w branży elektrycznej min. doświadczenie - kierowanie budową na 5 obiektach-, należących do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000 zł. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt na kwotę min. 350 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu obowiązywania umowy i zmiany wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) konieczności wykonywania robót dodatkowych; 2) wad w dokumentacji projektowej; 3) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; 4) urzędowej zmiany stawki Vat; 5) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl/chodow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodów 62-652 Chodów18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chodów - budynek A pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania finansowane przy pomocy programu z PROW 2007-2013-odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.