eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000.00 euro na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2006-01-02

POZYCJA 71

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siemianowice Śląskie: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000.00 euro na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, do kontaktów: mgr Sabina Bratek - kierownik działu organizacyjno - kadrowego, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281391, fax 032 2281391, e-mail: mopssiemianow@katowice.home.pl, http://www.mops.siemianowice.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000.00 euro na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco wg potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje w części pierwszej około 5200 godzin miesięcznie usług opiekuńczych oraz w części drugiej 360 godzin miesięcznie usług specjalistycznych. Należy jednak nadmienić, że liczba osób korzystających z usług może ulec zmianie nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy, lub innym miejscu wskazanym przez Ośrodek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Około 5200 godzin usług opiekuńczych miesięcznie świadczonych przez 10 miesięcy (co stanowi część pierwszą zamówienia) oraz/lub 360 godzin usług specjalistycznych miesięcznie świadczonych przez 10 miesięcy (co stanowi część drugą zamówienia). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10; data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 500.00 zł dla części pierwszej, 300.00 zł dla części drugiej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, II. Posiadają niezbędne zabezpieczenie organizacyjne, kadrowe oraz techniczno dające rękojmie prawidłowego wykonania zamówienia, co oznacza, że 1. Usługi opiekuńcze są świadczone przez osoby cechujące sie dużą kulturą osobistą, komunikatywnością oraz posiadające doświadczenie w opiece, 2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty, 3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt AII2, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt AII3, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi obok kwalifikacji wymienionych w pkt AII2 muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek: - szpitalu psychiatrycznym; - jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; - ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; - zakładzie rehabilitacji. 5. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać udokumentowano przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług. III. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 30 000 złotych w przypadku ubiegania się o całe omówienie lub 25 000 złotych w przypadku ubiegania się jedynie o pierwsza, cześć zamówienia lub 5 000 złotych w przypadku ubiegania się jedynie o drugą część zamówienia ; IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; V. Złożą ofertę zabezpieczoną wadium; B. Wykonawca spełni warunki dostarczając następujące dokumenty i oświadczenia. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, , -oświadczenie złożone przez Wykonawcę o świadczeniu usług opiekuńczych oraz/lub specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające stosowne wykształcenie i doświadczenie, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, które zostały wymienione w warunku II kolumny A niniejszej tabeli, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, - dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia - wymienione w warunku II kolumny A niniejszej tabeli. - informacja banku (banków), w; którym (których) wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (bankowe), potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w.wysokości 30 000 złotych w przypadku ubiegania się o całe zamówienie lub 25 000 złotych w przypadku ubiegania się jedynie o pierwszą część zamówienia lub 5 000 złotych w przypadku ubiegania się jedynie o drugą część zamówienia, wystawiona nic wcześniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - tak jak w stosunku do warunku z punkcie A.I. mniejszej tabeli, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wysławionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku podmiotów zbiorowych aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie ewentualnego zakazu ubiegania się przez nie o zamówienie, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 i 24 uPzp stanowiące załącznik nr 2 do siwz. - określenie ceny brutto za 1 godzinę (60 minut) usług opiekuńczych oraz/lub specjalistycznych usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, - dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.02.2006, cena - 10.00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.02.2006 godzina 07:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2006, godzina 09:00, siedziba zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Spolecznej w Siemianowicach przy ul. Szkolnej 17.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.