eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Wyłapywanie i dowóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Góra Kalwaria /do kwoty 70.000,00 zł brutto



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Góra Kalwaria: Wyłapywanie i dowóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Góra Kalwaria /do kwoty 70.000,00 zł brutto
Numer ogłoszenia: 71989 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie i dowóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Góra Kalwaria /do kwoty 70.000,00 zł brutto.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1. Wyłapywania z terenu Gminy Góra Kalwaria bezdomnych zwierząt. 2. Dostarczania wyłapanych zwierząt własnym środkiem transportu do schroniska dla bezdomnych zwierząt, z którym Wykonawca zawarł lub zawrze umowę w zakresie przyjmowania zwierząt 3. Zapewnienia bezpiecznych i humanitarnych warunków wyłapywania i transportu zwierząt Wykonawca musi dysponować: a) przeznaczonego do realizacji zamówienia minimum jeden zabudowany środek transportu posiadający podłogę antypoślizgową, wnętrze wykonane z tworzywa umożliwiającego utrzymanie czystości, wentylację i ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego do transportu zwierząt z klatkami pozwalającymi na bezpieczne przewożenie kilku zwierząt jednocześnie oraz umożliwiające przyjęcie przez zwierzę pozycji stojącej lub leżącej; 3. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności świadczenia usługi i całodobowego kontaktu telefonicznego przez 6 dni w tygodniu /bez niedzieli/; 4. Realizowania transportu rannych w wypadkach ulicznych psów i kotów poprzez dowiezienie ich do schroniska, z którym Wykonawca zawarł lub zawrze umowę w zakresie przyjmowania zwierząt 5. Zapewnienia czasu reakcji tj. pojawienia się Wykonawcy w określonym miejscu do 8 godz. od chwili wydania dyspozycji a w przypadkach zwierząt rannych oraz stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia innych zwierząt oraz ludzi, bez zbędnej zwłoki 6. Udostępniania na żądanie zamawiającego środków transportu przeznaczonych do realizacji zadania w celu kontroli w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia. 8. Przestrzegania przepisów zawartych w ustawie o ochronie zwierząt /Dz. U. z 2003 roku Nr 106 poz. 1002/, Rozporządzeniu MSWiA z dnia 26 sierpnia 1998r w sprawie zasad i warunków wyłapywania zwierząt / Dz. U. Nr 116, poz. 753/, Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1. Wyłapywania z terenu Gminy Góra Kalwaria bezdomnych zwierząt. 2. Dostarczania wyłapanych zwierząt własnym środkiem transportu do schroniska dla bezdomnych zwierząt, z którym Wykonawca zawarł lub zawrze umowę w zakresie przyjmowania zwierząt 3. Zapewnienia bezpiecznych i humanitarnych warunków wyłapywania i transportu zwierząt Wykonawca musi dysponować: a) przeznaczonego do realizacji zamówienia minimum jeden zabudowany środek transportu posiadający podłogę antypoślizgową, wnętrze wykonane z tworzywa umożliwiającego utrzymanie czystości, wentylację i ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego do transportu zwierząt z klatkami pozwalającymi na bezpieczne przewożenie kilku zwierząt jednocześnie oraz umożliwiające przyjęcie przez zwierzę pozycji stojącej lub leżącej; 3. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności świadczenia usługi i całodobowego kontaktu telefonicznego przez 6 dni w tygodniu /bez niedzieli/; 4. Realizowania transportu rannych w wypadkach ulicznych psów i kotów poprzez dowiezienie ich do schroniska, z którym Wykonawca zawarł lub zawrze umowę w zakresie przyjmowania zwierząt 5. Zapewnienia czasu reakcji tj. pojawienia się Wykonawcy w określonym miejscu do 8 godz. od chwili wydania dyspozycji a w przypadkach zwierząt rannych oraz stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia innych zwierząt oraz ludzi, bez zbędnej zwłoki 6. Udostępniania na żądanie zamawiającego środków transportu przeznaczonych do realizacji zadania w celu kontroli w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia. 8. Przestrzegania przepisów zawartych w ustawie o ochronie zwierząt /Dz. U. z 2003 roku Nr 106 poz. 1002/, Rozporządzeniu MSWiA z dnia 26 sierpnia 1998r w sprawie zasad i warunków wyłapywania zwierząt / Dz. U. Nr 116, poz. 753/, Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.50.00.00 - 75.50.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentują posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 1996r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm. ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali (lub są w trakcie wykonywania) minimum 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Przez usługę odpowiadającą wartością i rodzajem należy rozumieć usługę polegającą na wyłapywaniu i transporcie zwierząt o wartości nie mniejszej niż 50 tys. brutto każda.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • musi udokumentować dysponowanie minimum jeden samochód zabudowany, posiadający podłogę antypoślizgową, wnętrze wykonane z tworzywa umożliwiającego utrzymanie czystości, wentylację i ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego do transportu zwierząt, klatki pozwalające na bezpieczne przewożenie kilku zwierząt jednocześnie oraz umożliwiające przyjęcie przez zwierzę pozycji stojącej lub leżącej; minimum jedną siatkę; minimum jeden chwytak Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwariau u inspektora ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 3- go Maja 10; 05-530 Góra Kalwaria - drogą pocztową Urząd Miasta i Gminy; ul. Ratuszowa 1; Biuro Obsługi Mieszkańca (wejście od ul. Ratuszowej 1) - osobiście, kurier...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.