eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71984 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Janów Lubelski: Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza  29, 23-300  Janów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (15)8720266, e-mail grachwal@powiatjanowski.pl, faks (15)8720191.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za pomocą operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim; ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29; 23-300 Janów Lubelski; pokój nr 22


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575
Numer referencyjny: IiN.252.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575" Zamówienie zostało podzielone na trzy części, tj.: Część nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275; Część nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 17+290 do km 21+676; Część nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane dla poszczególnych części zamówienia określone w dokumentacjach, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45111300-1, 45221111-3, 45232452-5, 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 17/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy), a w zakresie poziomego oznakowania na okres 1 roku (12 miesięcy). Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290 z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 380 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późniejszymi zmianami). 6. Wymagania dotyczące Podwykonawstwa: 6.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 6.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9. Instrukcji dla Wykonawców; 6.4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w pkt. 10 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz Tomie II Rozdział 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 7.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. * art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 7.3. Wykonawca, Podwykonawca lub Dalszy Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany skierować na to miejsce inną osobę.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto). UWAGA: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (da kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że warunek opisany powyżej nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem). b) Wykonawca musi wskazać minimum jedną osobę skierowaną do realizacji zamówienia, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz która legitymuje się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej i wartości robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto). Dodatkowo Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na część nr 2 zamówienia musi wskazać osobę skierowaną do realizacji zamówienia, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: Za uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi uważa się posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiednio drogowej lub mostowej, które są wydawane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65 z późniejszymi zmianami)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt 8.2. IDW. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. Instrukcji dla Wykonawców. 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.7.2)a) Instrukcji dla Wykonawców. 8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III. 4) ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) na część nr 1 zamówienia w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) b) na część nr 2 zamówienia w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) c) na część nr 3 zamówienia w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 W tytule przelewu należy wpisać: "Wadium - część nr ..... zamówienia, Nr sprawy: IiN.252.7.2017"; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określenie warunków zmian zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/05/2017, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w Ofercie w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 obejmuje swym zakresem w szczególności wykonanie robót drogowych na odcinku od km 7+494,62 do km 8+325,00 obejmujących między innymi: - wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe oraz odmulenie istniejących rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp oraz odwiezieniem i utylizacją namułu), - poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz 4 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wraz z międzywarstwowym czyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych), - wykonanie wyrównania na całej szerokości jezdni betonem asfaltowym, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu miedzywarstwowym, - utwardzenie poboczy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm oraz 20 cm warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i dwóch warstwach z piasku stabilizowanego cementem każda grubości 15 cm odpowiednio o Rm= 2,5 Mpa i 1,5 MPz wraz z ułożeniem obrzeży betonowych na ławie z oporem po stronie lewej ciągu drogowego na długości 695 mb, - przebrukowanie placu przed remizą strażacką w m. Stawce wraz z wykonaniem warstwy dodatkowej grubości ok. 10 cm z pisku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa, - na pozostałym odcinku (940 mb) pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, - dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni wraz z wymianą uszkodzonych lub wykonaniem nowych przepustów pod istniejącymi zjazdami, - demontaż i montaż oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, - wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1, 45111200-0, 45111300-1, 45232452-5, 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45233221-4, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 17/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 17+290 do km 21+676

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice od km 17+290 do km 21+676 obejmuje swym zakresem w szczególności wykonanie:robót drogowych na odcinku od km 17+294,84 do km 18+988,62 i od km 18+988,62 do km 21+757,00 obejmujących miedzy innymi: - wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, odmulenie istniejących rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp oraz odwiezieniem i utylizacją namułu oraz wycinkę krzaków z frezowaniem i wywozem urobku), - roboty odwadniające (czyszczenie przepustów zamulonych z odwozem namułu, przebudowa dwóch przepustów 2O100, wykonanie studni rewizyjnej O 100 z włazem typu ciężkiego, wykonanie studni ściekowej O 50 z włazem typu ciężkiego wraz z przykanalikami, regulacja pionowa studzienek i zaworów dla urządzeń podziemnych, regulacja ścieków pochodnikowych, - na odcinku od km 17+294,84 do km 17+427 oraz od km 20+265,08 do km 21+757,00 wyrównanie istniejącej jezdni betonem asfaltowym oraz wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z betonu asfaltowego z oczyszczeniem i skropieniem miedzywarstwowym, - na odcinku od km 17+427 do km 18+565,70 poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie) wraz z wykonaniem wyrównania istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie i górnej warstwy podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie warstwy wiążącej grubości 5 cm i warstwy ścieralnej grubości 4 cm wraz z czyszczeniem i skropieniem międzywarstwowym, - na odcinku od km 18+565,70 do km 20+265,08 poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm) wraz z wykonaniem wyrównania istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym i ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm wraz z czyszczeniem i skropieniem międzywarstwowym, - przebudowę istniejącego chodnika w m. Zdziłowice strona lewa od km 20+265,08 do km 21+757, strona prawa od km 21+707,41 do km 21+757,00, - przebudowę miejsc parkingowych w. m. Zdziłowice - km 21+072,54 - przebudowę zatoki komunikacji zbiorowej w km 20+325, - pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, - dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni wraz z wymianą uszkodzonych lub wykonaniem nowych przepustów pod istniejącymi zjazdami, ? demontaż i montaż oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, ? wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, robót remontowych obiektów mostowych obejmujących remont mostu zlokalizowanego w m. Batorz w km 17+416 na rzece Por i remont mostu zlokalizowanego w m. Batorz Kolonia w km 18+574 również na rzece Por; remont obu mostów obejmuje odtworzenie uszkodzonych elementów mostów oraz naprawę zniszczonego wyposażenia mostu; parametry techniczne pozostają bez zmian; Remont obu mostów obejmujące między innymi: - przygotowanie górnej powierzchni do remontu (demontaż poręczy ochronnych, skucie uszkodzonych części kapinosów na kapach chodnikowych, frezowanie nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie powierzchni poprzez piaskowanie), - odtworzenie kapinosów na kapach chodnikowych (skucie uszkodzonego betonu, piaskowanie miejsc styków starego betonu z nowym, wymiana prętów skorodowanych na nowe z zakotwieniem w istniejącej części kap za pomocą żywicy epoksydowej), - izolację i odtworzenie płyty pomostu (wykonanie izolacji w technologii do pomostów żelbetowych, na izolacji drenaż odwadniający z zastosowaniem drenu prefabrykowanego z PCV i geowłókniny), - zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych (piaskowanie, zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia, uzupełnienie ubytków betonu zaprawami), - ustawienie krawężników mostowych, - wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm i warstwy ścieralna grubości 5 cm, - ułożenie dylatacji bitumicznych, - montaż barieroporęczy na moście i skrzydełkach, - odwodnienie mostu (wykonanie przeciwspadku z betonu twardolanego do istniejących ścieków pochodnikowych a następnie ściekami skarpowymi), - stożki i ława oporowa (rozebranie stożków, uzupełnienie braków gruntem rodzimym z zagęszczeniem, wykonanie umocnienia skarp z trylinki, wykonanie ławy oporowej zabezpieczającej przed osunięciem się wzmocnienia, odtworzenie murków oporowych), - wykonanie nawierzchni na chodnikach, - zabezpieczenie powierzchni betonowej powłokami malarskimi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1, 45111200-0, 45111300-1, 45221111-3, 45232452-5, 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 17/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce - Błażek od km 3+400 do km 5+575 obejmuje swym zakresem w szczególności wykonanie robót drogowych na odcinku od km 3+400 do km 5+575 obejmujących miedzy innymi: - wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe), - roboty odwadniające (przebudowa przepustu O 80 w km 4+345), - roboty ziemne, - poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 5,5 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz 4 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wraz z międzywarstwowym czyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych), - wykonanie wyrównania na całej szerokości jezdni betonem asfaltowym, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu miedzywarstwowym, - przebudowę zatoki autobusowej wraz z peronami, - ustawienie krawężnika na płask na odcinku od km 5+100 do km 5+575 po obu stronach jezdni wraz z umocnieniem poboczy i skarp płytami prefabrykowanymi wielootworowymi, - pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, - dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni, - demontaż i montaż oznakowania pionowego oraz ustawienie barier ochronnych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1, 45111200-0, 45111300-1, 45232452-5, 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 17/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.