eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wyposażenia magazynu na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie - zadanie 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Katowice: Dostawa wyposażenia magazynu na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie - zadanie 2
Numer ogłoszenia: 71960 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. , ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313378, faks 032 7313332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czh.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: handel, logistyka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia magazynu na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie - zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 wózków widłowych dla magazynu nr 2: Część 1: Dostawa wózka widłowego wózek widłowy wielokierunkowy wysokiego składowania do ładunków dłużycowych 1 szt.:. Część 2: Dostawa wózka widłowego do rozładunku wagonów krytych 1 szt.,. Część 3: Dostawa wózka widłowego do załadunku i rozładunku kontenerów 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Dla części 1 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) Dla części 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) Dla części 3 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną dostawę której przedmiotem były wózki widłowe o wartości co najmniej 200 000,00 złotych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Wykonawca legitymuje się średnim rocznym przychodem w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 300 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. b) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 100 000, 00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. c) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z zastrzeżeniem wykazania sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na kwotę, co najmniej 200 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 2. Kryteria udziału w postępowaniu są wspólne dla wszystkich części. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi w formie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawców w ofercie. 3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 4 W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich postępowania o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) bilans i rachunek zysków i strat (stanowiące część sprawozdania finansowego) a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 9) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. 3. Stosownie do §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1,2 i 4 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3) powyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osób, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1) a) i b) oraz w ust. 3 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, pochodzenia osób lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1) oraz 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwy organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady określone w ust. 3 pkt 3 ) stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2 i 3, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt. 1)-4) powinny być złożone przez każdego Wykonawców zaś oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ powinno być podpisane przez Wykonawców łącznie (przez każdego z Wykonawców na jednym dokumencie) lub przez pełnomocnika konsorcjum. 5. Wykonawca przedkłada pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w ust 2 pkt 1) powyżej. 6 Nie spełnienie, chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem oferty za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Gwarancja - 20
  • 3 - Funkcjonalność - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czh.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CZH S.A. uL. Lompy 14, Katowice pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 12:00, miejsce: CZH S.A. UL. Lompy 14, Katowice III piętro, pokój 307.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wózek widłowy wielokierunkowy wysokiego składowania do ładunków dłużycowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulatorowy wózek widłowy wielokierunkowy do wysokiego składowania ładunków dłużycowych: - jazda wielokierunkowa, - wysokość podnoszenia minimum - 7400 mm, - udźwig nominalny minimum 2500kg, - udźwig przy wysokości podnoszenia 7400 mm i przy środku ciężkości 500mm musi wynosić minimum 1000kg, - widły długości 1000mm, Wyposażenie, jakie wózek musi posiadać: - hydrauliczny rozsuw wideł gwarantujący rozstaw w zakresie min.500-2000mm, - podstawowa bateria trakcyjna, - prostownik z zabezpieczający ładowanie baterii do 8 godz. - wskaźnik wysokości podnoszenia wideł , - przekładnie przystosowane do intensywnej pracy wózków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Warunki gwarancji - 20
    • 3. Funkcjonalność - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek widłowy do rozładunku wagonów krytych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulatorowy wózek widłowy do rozładunku wagonów krytych: - maksymalna wysokość zabudowy do 2050 mm (konieczność wjeżdżania do wagonów normalnotorowych i szerokotorowych), - wysokość podnoszenia powyżej 4300 mm, - udźwig minimum 1600 kg, - wolny skok wideł, - widły standardowe 1150 mm - dodatkowa hydraulika do przesuwu bocznego, - oświetlenie robocze przód i tył, - ogumienie superelastyczne, - sygnał dźwiękowy przy cofaniu, - podstawowa bateria trakcyjna, - prostownik ładowania baterii, max. czas ładowania do 8 godz. - przekładnie przystosowane do intensywnej pracy wózków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Warunki gwarancji - 20
    • 3. Funkcjonalność - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek widłowy do załadunku i rozładunku kontenerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulatorowy wózek widłowy do załadunku i rozładunku kontenerów: - maksymalna wysokością zabudowy do 2315 mm. - wysokość podnoszenia minimum - 3300 mm, - udźwig wózka minimum 2500kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Warunki gwarancji - 20
    • 3. Funkcjonalność - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.