Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Katowice: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 7181 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku (tj. igieł, strzykawek, rękawic, papieru do EKG, cewników, masek tlenowych, rurek intubacyjnych, prześcieradeł, fartuchów itp.) do poszczególnych Stacji Pogotowia Ratunkowego podległych Wojewódzkiemu Pogotowiu Ratunkowemu w Katowicach. Asortyment oraz ilości zamawianych materiałów określono w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3a do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3a do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3a do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3a do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3a do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Do oferty należy załączyć wypełniony przez Wykonawcę formularz asortymentowo-cenowy (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) 2) W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, należy podać części zamówienia, których realizacji zostanie powierzona podwykonawcom 3) W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane materiały wymagań norm podanych w formularzu asortymentowo-cenowym do oferty należy załączyć stosowne dokumenty i certyfikaty 4) Wykonawca może załączyć do oferty wypełniony projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy wyłącznie w sytuacji: 1) urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub obniżki cen dostarczanego asortymentu, które nie wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy; 2) zakończenia bądź wstrzymania produkcji oferowanego przez Wykonawcę produktu będącego przedmiotem zamówienia, wycofania go z rynku lub z innych uzasadnionych i uwzględnionych przez Zamawiającego przyczyn, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż w ofercie. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego produktu w stosunku do uprzednio zaoferowanego oraz przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu, wystawionego przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę, potwierdzającego wymienione sytuacje związane z produkcją lub dopuszczeniem na rynek 3) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku opóźniania w rozstrzygnięciu postępowania, które uniemożliwi zawarcie niniejszej umowy do dnia 13-02-2013 r. Zmiany, o których mowa w pkt 2 i 3 wymagają pod rygorem nieważności pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez strony niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pokój nr 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pokój nr 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca musi: 1) dostarczać zamówiony asortyment na własny koszt, do pomieszczeń poszczególnych Stacji Pogotowia Ratunkowego wskazanych w zamówieniu częściowym, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 13:00, pełny wykaz Stacji oraz ich adresy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, 2) dostarczać przedmiot zamówienia maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia 3)wystawiać faktury dla każdej dostawy, oddzielnie dla poszczególnych Stacji Pogotowia, Wykonawca dostarczać będzie faktury w wersji papierowej i elektronicznej (format pliku: DATA FARM).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.