Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Warszawa: Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej (etap 1) oraz usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej (etap 1) - Spr nr 31/BF/BWM/16
Numer ogłoszenia: 71261 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 500 43 72, faks 22 500 47 82, 22 500 47 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej (etap 1) oraz usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej (etap 1) - Spr nr 31/BF/BWM/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko-słowackiej granicy państwowej oraz polsko-czeskiej granicy państwowej: 1. dostawa i osadzenie nowych granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem podziemnym, w miejsce brakujących i uszkodzonych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia, 2. osadzenie wywróconych, pochylonych i zapadniętych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia, 3. odnowienie znaków obejmujące: - oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, - malowanie znaków granicznych oraz elementów opisowych, - oczyszczenie z krzewów i innych zarośli, terenu o promieniu nie mniejszym niż 1 metr wokół znaków granicznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 45.45.41.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty: - części I zamówienia w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące, 00/100), - części II zamówienia w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące, 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla rodzaju dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Czas trwania gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty dopuszczalna jest w sytuacji: -zmiany stanu prawnego regulującego przedmiot zamówienia, -działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację części lub w całości przedmiotu zamówienia. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/LOGISTYKA/Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Biura Finansów KGSG w Warszawie, przy ul. Podchorążych 38..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace konserwacyjno-geodezyjne na polsko-słowackiej granicy państwowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac na polsko - słowackiej granicy państwowej: 1) dostawę i osadzenie nowych granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem podziemnym, w miejsce brakujących i uszkodzonych (w tym usunięcie elementów znaków uszkodzonych) oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 20 szt. 2) osadzenie wywróconych, pochylonych i zapadniętych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 67 szt., 3) odnowienie znaków granicznych, do 1090 szt., które obejmuje: a) oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, b) malowanie znaków granicznych oraz elementów opisowych, c) oczyszczenie z krzewów i innych zarośli, terenu o promieniu nie mniejszym niż 1 metr wokół znaków granicznych (maksymalnie 5 cm nad poziomem gruntu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas trwania gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace konserwacyjno-geodezyjne na polsko-czeskiej granicy państwowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko-czeskiej granicy państwowej: 1) dostawa i osadzenie nowych granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem podziemnym, w miejsce brakujących i uszkodzonych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 11 szt., 2) osadzenie wywróconych, pochylonych i zapadniętych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 17 szt., 3) odnowienie znaków do 983 szt obejmujące: - oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, - malowanie znaków granicznych oraz elementów opisowych, - oczyszczenie z krzewów i innych zarośli, terenu o promieniu nie mniejszym niż 1 metr wokół znaków granicznych Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, podczas realizacji zamówienia, w zakresie części II, w następującym zakresie. 1) dostawa i osadzenie nowych granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem podziemnym, w miejsce brakujących i uszkodzonych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 4 szt., 2) osadzenie wywróconych, pochylonych i zapadniętych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia do 31 szt., 3) odnowienie znaków do 368 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas trwania gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego na wykonanie przebudowy i remontu dwóch budynków SOSW nr 2 przy ul. ks. M. Góreckiego 16 w Gdańsku
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej (kolejne postępowanie)
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2024-2027, (...) zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA w Szczecinie.
więcej: Odnawianie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.