eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Usługi szkolenia zawodowego w ramach projektu pn.Aktywizacja społeczno - zawodowa klientów pomocy społecznej z terenu gminy Sieradz - szansą na lepsze jutro współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Sieradz: Usługi szkolenia zawodowego w ramach projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa klientów pomocy społecznej z terenu gminy Sieradz - szansą na lepsze jutro współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 71252 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 60 27, faks 43 827 60 27.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www. bip-gops.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia zawodowego w ramach projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa klientów pomocy społecznej z terenu gminy Sieradz - szansą na lepsze jutro współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia zawodowego w ramach projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa klientów pomocy społecznej z terenu gminy Sieradz - szansą na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2)Zamówienie realizowane będzie w następujących częściach: a.Zadanie Nr 1 - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - szkolenie dla 10 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych i wag elektronicznych, podstaw obsługi komputera, profesjonalnej obsługi klienta oraz przyuczenie do pracy sprzedawcy. b.Zadanie Nr 2 - Operator koparko - ładowarki w zakresie klasy III wszystkie typy - szkolenie dla 10 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu budowy, zasad działania i konserwacji koparko - ładowarki oraz ich przygotowanie do uzyskania kwalifikacji do pracy w zawodzie operatora koparko - ładowarki. c.Zadanie Nr 3 - Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci - szkolenie dla 9 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przyuczenie do pracy w zawodzie kosmetyczki z elementami wizażu i stylizacji paznokci. d.Zadanie Nr 4 - Magazynier, w tym kierowca operator wózków jezdniowych - szkolenie dla 7 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przyuczenie do pracy magazyniera i praktycznych umiejętności z zakresu budowy, zasad działania i konserwacji wózków jezdniowych oraz nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowca - operator wózka jezdniowego oraz zdobycie stosownych zaświadczeń, w tym uprawnień do wymiany butli gazowych. 3)Program i liczba godzin kursu / szkolenia musi być zgodna ze standardami szkoleń opracowanymi przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 4)Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu kursu / szkolenia. 5)Wszystkie zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miasta Sieradza. 6)Baza lokalowa na zajęcia teoretyczne musi być wyposażona w odpowiedni sprzęt dydaktyczny (m.in. tablica, rzutnik multimedialny itp.). 7)Szkolenie teoretyczne musi być zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem zgodnie z wymaganiami polskiego prawa (odpowiednie warunki sanitarne i bezpieczeństwa). 8)Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe. 9)Sala szkoleniowa oznakowana zostanie zgodnie z wytycznymi przedstawionymi przez Zamawiającego (logotypy: POKL, UE, WUP w Łodzi). 10)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia list obecności na zajęciach i przekazania ich zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. 11)Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania zamawiającego o nieobecności uczestników na szkoleniach (3 nieusprawiedliwione nieobecności) lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie trwania kursu / szkolenia. 12)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności kursu / szkolenia oraz frekwencji uczestników. 13)Po zakończeniu zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca zorganizuje egzamin i wyda uczestnikom odpowiednie zaświadczenia. Wykonawca ponosi koszty organizacji egzaminu i zaświadczeń. 14)Cała dokumentacja związana z realizacją przedmiotu zamówienia opatrzona będzie logo UE oraz PO KL, WUP w Łodzi zgodnie z zasadami promocji projektów współfinansowanych z EFS. 15)Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków zapewni Wykonawca. 16)Zamawiający ponosi koszty zaświadczeń lekarskich o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu. (Dotyczy Zadania Nr 2 i 4). 17)Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej ze szkoleniem do 31.12.2020 r. i umożliwienia Zamawiającemu i innym podmiotom dokumentów, w tym finansowanych związanych z realizacją projektu. 18)Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie informacji o szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem: a.W zakresie Zadania Nr 1 - wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i wartości co najmniej 50 000,00zł łącznie, b.W zakresie Zadania Nr 2 - wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu operator koparko - ładowarki w zakresie klasy III wszystkie typy i wartości co najmniej 40 000,00zł łącznie, c.W zakresie Zadania Nr 3 - wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu kurs kosmetyczny, w tym 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia / kursu kosmetycznego z elementami wizażu i stylizacją paznokci i wartości co najmniej 60 000,00zł łącznie, d.W zakresie Zadania Nr 4 - wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu magazynier, w tym kierowca operator wózków jezdniowych i wartości co najmniej 20 000,00zł łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5, 2)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik nr 6), 3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 7), 4)Program kursu / szkolenia zgodny ze standardami szkoleń opracowanymi przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-gops.ugsieradz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz pok. Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa klientów pomocy społecznej z terenu gminy Sieradz - szansą na lepsze jutro współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 10 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych i wag elektronicznych, podstaw obsługi komputera, profesjonalnej obsługi klienta oraz przyuczenie do pracy sprzedawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko - ładowarki w zakresie klasy III wszystkie typy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 10 osób Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu budowy, zasad działania i konserwacji koparko - ładowarki oraz ich przygotowanie do uzyskania kwalifikacji do pracy w zawodzie operatora koparko - ładowarki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 9 osób Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przyuczenie do pracy w zawodzie kosmetyczki z elementami wizażu i stylizacji paznokci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Magazynier, w tym kierowca operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 7 osób Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przyuczenie do pracy magazyniera i praktycznych umiejętności z zakresu budowy, zasad działania i konserwacji wózków jezdniowych oraz nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowca - operator wózka jezdniowego oraz zdobycie stosownych zaświadczeń, w tym uprawnień do wymiany butli gazowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.