eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie wnętrz i terenu wokół obiektów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-04

POZYCJA 7121

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: sprzątanie wnętrz i terenu wokół obiektów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów, do kontaktów: Sebastian Guliński, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5457155, fax 5457135, e-mail: segu@ursynow.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ursynow.waw.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie wnętrz i terenu wokół obiektów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie powierzchni biurowej, holu, korytarzy, wind, klatek schodowych oraz ciągów pomieszczeń biurowych wraz ze wszystkimi salami konferencyjnymi znajdującymi się w obiekcie przy al. KEN 61. Sprzątanie sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych, utrzymanie w czystości garaży podziemnych. Mycie okien (prace na wysokości wymagające specjalnych kwalifikacji). Dostawa środków higieny. Utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych. Powierzchnia netto całego obiektu przy Al. KEN 61 12 822 m kw. Powierzchnia terenów zewnętrznych 1176 m kw. Inne obiekty objęte zamówieniem ul. Dereniowa 52/54, ul. Pachnąca 95, ul. Szolc-Rogozińskiego 1 (razem powierzchnia terenów wewnętrznych 2485 m kw.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z informacjami zawartymi w pkt III.2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro,a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) dla usług. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia lub nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne wymagane dokumenty: a) złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) załącznik nr 1 do pobrania na stronie internetowej zamawiającego www.ursynow.waw.pl; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f) wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach 1 lit. a; 2 lit. a, b; 4 lit. a, b zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków), nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków); w tym przypadku dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów, tłumacza przysięgłego lub notariusza; pozostałe wymagane dokumenty wykonawcy zagraniczni składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym ogłoszeniu; g) złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załącznik pomocniczy nr 1 do pobrania na stronie internetowej zamawiającego www.ursynow.waw.pl. 2. Status prawny wymagane dokumenty: a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) w przypadku przedsiębiorców działających w spółce cywilnej należy załączyć umowę spółki określającą formę, zakres reprezentacji i zaciągania zobowiązań, a każdy wspólnik/przedsiębiorca oddzielnie składa wymagane ogłoszeniem dokumenty wymienione w pkt 1 lit a oraz 2 lit. a b; 4 lit. a, b, d, zaś pozostałe dokumenty podpisują wszyscy wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji spółki na podstawie umowy lub upoważnienia; e) jeżeli składany jest jeden wniosek przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie: - przedłożą one wraz z wnioskiem pełnomocnictwo do reprezentacji dla przedstawiciela pozostałych wykonawców określające: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie wykonawcy pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych wykonawców występujących wspólnie (w tym ustanowionego pełnomocnika), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego w pkt 1 lit a oraz 2 lit. a b; 4 lit. a, b, d niniejszego ogłoszenia, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować posiadanie dopuszczenia do obrotu prawnego; wyjaśnienie: odnośnie pkt 1 lit. a oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składają oddzielnie wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, natomiast odnośnie spełniania warunków, w niniejszym oświadczeniu potwierdzają tylko, iż spełniają razem określone warunki dotyczące poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkie podmioty występujące wspólnie, - podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić personalnie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów, - podmioty występujące wspólnie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożą zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania wniosku lub oferty. 3. Zdolność techniczna oraz doświadczenie wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dotyczących sprzątania obiektów biurowych wnętrz oraz terenów zewnętrznych), z podaniem ich wartości, przedmiotu wykonania (w tym dokładnego metrażu części biurowej wewnętrznej z dokładnością do 10 m kw.), daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 2 do pobrania na stronie internetowej zamawiającego www.ursynow.waw.pl Wyjaśnienie gdy liczba wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający sklasyfikuje wykonawców wg największej liczby usług wykazanej i popartej dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi ich należyte wykonanie, dotyczących sprzątania obiektów biurowych wnętrz oraz terenów zewnętrznych. W przypadku gdy liczba usług popartych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie będzie równa u dwóch lub większej liczby wykonawców, wtedy o kolejności zakwalifikowania zadecyduje sumaryczna powierzchnia trzech największych sprzątanych obiektów (część biurowa - wewnętrzna) i ona decydować będzie o kolejnym miejscu wykonawcy w klasyfikacji; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia odpowiednich prac, w tym niebezpiecznych prac na wysokościach (np. uprawnienia alpinistyczne, wspinaczkowe lub inne równoważne) minimum 15 osób personelu sprzątającego oraz minimum 1 osoba z uprawnieniami do prac na wysokościach - załącznik nr 3 do pobrania na stronie internetowej zamawiającego www.ursynow.waw.pl. 4. Zdolność ekonomiczna i finansowa a) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) przedłożą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; d) informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2007 godzina 11:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiący nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, spełniających wszelkie normy, parametry lub standardy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami zamawiającego. - Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający nie przewiduje składania wadium w przedmiotowym postępowaniu. - Zamawiający nie udostępnia w przedmiotowym postępowaniu SIWZ na stronie internetowej. - Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Każdy zawierający jakąkolwiek treść dokument składny wraz z wnioskiem musi być podpisany przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentacji wykonawcy. Podpis powinien być czytelny lub opatrzony pieczątką imienną. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/-y upoważnione do reprezentowania wykonawcy. - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem wszystkich wymaganych dokumentów musi spełniać wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publiczych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). W przypadku gdy wniosek nie spełni jakiegokolwiek z wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie zostanie zaproszony do udziału w postępowaniu, o ile zamawtąjący nie będzie zobligowany do skorzystania z art. 26 ust. 3. - Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. - Wykonawca powinien umieścić wniosek w przynajmniej jednej kopercie (opakowaniu) w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z wnioskiem przed upływem terminu otwarcia wyznaczonego na dzień 12 stycznia 2007 r. godz. 12:00. - Koperta musi być zaadresowana następująco: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Ursynów, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa; Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na: Sprątanie wnętrz i terenu wokół obiektów Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. - Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie w języku polskim. - Jedyną dopuszczalną formą, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163), porozumiewania się wykonawców i zamawiającego jest forma pisemna w języku polskim. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.