eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Hajnówka: Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 71090 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce polegająca na: 1. Przebudowie ul. Targowa w Hajnówce o długości 300 m i szerokości jezdni 5,5m. 2. Przebudowie ul. Bagienna w Hajnówce o dł. 322 m i szerokości jezdni 5,0 m. 3. Przebudowie ul. Z. Nałkowskiej w Hajnówce o długości 412 m i szerokości jezdni 5,0 m. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zadanie Nr 1: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy nw materiałów drogowych: 1. Krawężnik betonowy typ lekki - 2 036szt. 2. Krawężnik betonowy typ ciężki - 78 szt. 3. Płytka chodnikowa 35x35x5 cm - 540 szt. 4. Obrzeża betonowe 20x 6 cm - 90 mb 5. Kostka betonowa gr. 6 cm - 18 m2 Zadanie Nr 2: Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej: 1. ul. Targowa : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1734,40 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw ( 40 cm ) podbudowy. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) . 2. ul. Bagienna: - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1624,22 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw ( 40 cm ) podbudowy. 3. ul. Z. Nałkowskiej : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) 84,70 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 84,70 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) 1936,75 m2. Zadanie Nr 3: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy : 1. ul. Z. Nałkowskiej: - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km - 1279,90m3 - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 2019,74 m2 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 2019,74 m2 Zadanie Nr 4: Wykonanie kanalizacji deszczowej : 1. ul. Targowa : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 315 mm - 242 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 6 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 13 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 51,90 mb, - osadnik O 1500 mm - 1 sztuk, 2.ul. Bagienna : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 179 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 5 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 12 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 160 mm - 48 mb, 3.ul. Z. Nałkowskiej : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm - 12 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 1 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 2 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 6,50 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 1 studnie - przecisk o średnicy nominalnej do O 300 mm - 10 m,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do wykazani , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych lub naturalnych - o wartości nie mniejszej niż 250.000 brutto każda, oraz wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające wykonaniu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 150.000 brutto każda. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Dotyczy Zadania Nr 2 i 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem : - Kierownik Budowy - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik Robót w branży drogowej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik Robót w branży sanitarnej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy, b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c. zmiany Podwykonawcy robót, d. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, f. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), 3. Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka tel. (85) 682 2875, 682 6443 fax. (85) 682 2994.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, pok. Nr 219 - sekretariat Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy nw materiałów drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krawężnik betonowy typ lekki - 2 036szt. 2. Krawężnik betonowy typ ciężki - 78 szt. 3. Płytka chodnikowa 35x35x5 cm - 540 szt. 4. Obrzeża betonowe 20x 6 cm - 90 mb 5. Kostka betonowa gr. 6 cm - 18 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ul. Targowa : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1734,40 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw ( 40 cm ) podbudowy. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) . 2. ul. Bagienna: - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1624,22 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw ( 40 cm ) podbudowy. 3. ul. Z. Nałkowskiej : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) 84,70 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 84,70 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) 1936,75 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ul. Z. Nałkowskiej: - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km - 1279,90m3 - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 2019,74 m2 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 2019,74 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ul. Targowa : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 315 mm - 242 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 6 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 13 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 51,90 mb, - osadnik O 1500 mm - 1 sztuk, 2.ul. Bagienna : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 179 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 5 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 12 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 160 mm - 48 mb, 3.ul. Z. Nałkowskiej : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm - 12 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe O 425 mm - 1 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm - 2 szt. - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 6,50 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 1 studnie - przecisk o średnicy nominalnej do O 300 mm - 10 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.