eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Białystok: Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 71025 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80074 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku w dniu 25 czerwca 2016 r., w godz. 10:00-14:00 na placu przed Teatrem Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki, przy ul. Elektrycznej 12 w Białymstoku: a) menu na 2 200 osób: jedno danie ciepłe i zimne oraz napój, b) Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia: - zastawy tekturowej białej w ilości 2 200 szt., w tym: talerzyk okrągły lub prostokątny 18 cm o gramaturze 300g (tolerancja wielkości ? 2 cm), serwetka stołowa trzywarstwowa po rozłożeniu 33x33cm typu np. Aha lub równoważna, sztućce (nóż i widelec) z materiału PS o wymiarze ? 16 cm oraz kubek plastikowy w kolorze transparentnym z pokrywką z otworem na słomkę, wykonany z materiału PET o pojemności 300 ml i wymiarze 11x8 cm (z uwzględnieniem dodatkowego zabezpieczenia zastawy na 300 kompletów), - odpowiedniej ilości stoisk wyposażonych w odpowiedni sprzęt gastronomiczny, pozwalający na podsmażanie babki ziemniaczanej w trakcie pikniku, bezpośrednio przed jej wydaniem, - odpowiedniej ilości stoisk wydawczych nakrytych obrusem w kolorze biało-czerwonym, zapewniających sprawne wydawanie posiłków, - przy każdym stoisku wydawczym 2 szt. pojemników na odpady (pojemność 240 l.) w kolorze stonowanym, każdy wyposażony w odpowiedni worek na śmieci. Wykonawca odpowiada za opróżnianie pełnych pojemników w trakcie realizacji zamówienia oraz usunięcie nieczystości z terenu organizowanego pikniku. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne, - 3 szt. toalet typu toi-toi wraz zapewnieniem bieżącego utrzymywania czystości i uzupełniania środków higieny. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne. c) wymagania dotyczące obsługi: - minimum 18 kelnerów z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym, o wysokiej kulturze osobistej, dyskrecji, sprawności, uprzejmości, z pożądaną znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - ubiór - jednolite stroje (mężczyźni i kobiety - koszule z długim lub krótkim rękawem w kratę biało-czerwoną, spodnie jeansy w kolorze granatowym, czarne pantofle), - zabronione jest palenie papierosów oraz spożywanie alkoholu przez obsługę, d) dnia 25 czerwca 2016 roku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stołów, sprzętu gastronomicznego oraz posiłków własnym środkiem transportu w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności. Pełna gotowość wymagana jest najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem pikniku - godz. 09.30, e) wymagania dotyczące serwowanych posiłków: - przygotowanie posiłków w dniu pikniku z produktów wykonawcy o długim terminie przydatności do spożycia o najwyższej jakości i z zachowaniem norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, - stan posiłków i sposób dostarczenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej, f) Wykonawca odpowiada za uprzątnięcie terenu wydarzenia, placu i bliskiego sąsiedztwa po zakończeniu pikniku w ciągu 1 godziny. Do Wykonawcy należy odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości, g) w razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. W przypadku ich nieusunięcia Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania zgodnie z zapisami w § 5 umowy, h) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsc ustawienia stoisk wydawczych, po wybraniu Wykonawcy w celu usprawnienia świadczenia usługi cateringowej, i) Zamawiający informuje, że za dostawę max 12 namiotów w kolorze ecru, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 225m2, odpowiada inna firma. Wykonawca nie musi sugerować się ilością namiotów w swej propozycji aranżacji stoisk do podawania posiłków. j) Zamawiający zapewnienia o możliwości z korzystania przez Wykonawcę z zasilania energetycznego pod postacią agregatu prądotwórczego, dostarczonego przez inną firmę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Casablanca Catering Sp. z o.o., ul. Legionowa 10 lok. 209, 15-099 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30780,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.