To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Białystok: Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 71025 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80074 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku w dniu 25 czerwca 2016 r., w godz. 10:00-14:00 na placu przed Teatrem Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki, przy ul. Elektrycznej 12 w Białymstoku: a) menu na 2 200 osób: jedno danie ciepłe i zimne oraz napój, b) Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia: - zastawy tekturowej białej w ilości 2 200 szt., w tym: talerzyk okrągły lub prostokątny 18 cm o gramaturze 300g (tolerancja wielkości ? 2 cm), serwetka stołowa trzywarstwowa po rozłożeniu 33x33cm typu np. Aha lub równoważna, sztućce (nóż i widelec) z materiału PS o wymiarze ? 16 cm oraz kubek plastikowy w kolorze transparentnym z pokrywką z otworem na słomkę, wykonany z materiału PET o pojemności 300 ml i wymiarze 11x8 cm (z uwzględnieniem dodatkowego zabezpieczenia zastawy na 300 kompletów), - odpowiedniej ilości stoisk wyposażonych w odpowiedni sprzęt gastronomiczny, pozwalający na podsmażanie babki ziemniaczanej w trakcie pikniku, bezpośrednio przed jej wydaniem, - odpowiedniej ilości stoisk wydawczych nakrytych obrusem w kolorze biało-czerwonym, zapewniających sprawne wydawanie posiłków, - przy każdym stoisku wydawczym 2 szt. pojemników na odpady (pojemność 240 l.) w kolorze stonowanym, każdy wyposażony w odpowiedni worek na śmieci. Wykonawca odpowiada za opróżnianie pełnych pojemników w trakcie realizacji zamówienia oraz usunięcie nieczystości z terenu organizowanego pikniku. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne, - 3 szt. toalet typu toi-toi wraz zapewnieniem bieżącego utrzymywania czystości i uzupełniania środków higieny. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne. c) wymagania dotyczące obsługi: - minimum 18 kelnerów z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym, o wysokiej kulturze osobistej, dyskrecji, sprawności, uprzejmości, z pożądaną znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - ubiór - jednolite stroje (mężczyźni i kobiety - koszule z długim lub krótkim rękawem w kratę biało-czerwoną, spodnie jeansy w kolorze granatowym, czarne pantofle), - zabronione jest palenie papierosów oraz spożywanie alkoholu przez obsługę, d) dnia 25 czerwca 2016 roku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stołów, sprzętu gastronomicznego oraz posiłków własnym środkiem transportu w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności. Pełna gotowość wymagana jest najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem pikniku - godz. 09.30, e) wymagania dotyczące serwowanych posiłków: - przygotowanie posiłków w dniu pikniku z produktów wykonawcy o długim terminie przydatności do spożycia o najwyższej jakości i z zachowaniem norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, - stan posiłków i sposób dostarczenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej, f) Wykonawca odpowiada za uprzątnięcie terenu wydarzenia, placu i bliskiego sąsiedztwa po zakończeniu pikniku w ciągu 1 godziny. Do Wykonawcy należy odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości, g) w razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. W przypadku ich nieusunięcia Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania zgodnie z zapisami w § 5 umowy, h) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsc ustawienia stoisk wydawczych, po wybraniu Wykonawcy w celu usprawnienia świadczenia usługi cateringowej, i) Zamawiający informuje, że za dostawę max 12 namiotów w kolorze ecru, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 225m2, odpowiada inna firma. Wykonawca nie musi sugerować się ilością namiotów w swej propozycji aranżacji stoisk do podawania posiłków. j) Zamawiający zapewnienia o możliwości z korzystania przez Wykonawcę z zasilania energetycznego pod postacią agregatu prądotwórczego, dostarczonego przez inną firmę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CASABLANCA CATERING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CASABLANCA CATERING" SP. Z O.O.
- Casablanca Catering Sp. z o.o., ul. Legionowa 10 lok. 209, 15-099 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30780,00
Oferta z najniższą ceną: 30780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30780,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczanie wyżywienia w ramach realizowanego projektu pt.: ,,Rozwój Klubów Seniora na terenie Gminy Osiek Jasielski"
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW W SP ZOZ w SIEMIATYCZACH"
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.