eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów Kościelny › Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70990 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Bargłów Kościelny: Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Projektu "Aktywnym Bądź!" ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 52574 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym, krajowy numer identyfikacyjny 79019975100000, ul. ul. Augustowska  47, 16320   Bargłów Kościelny, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 092, faks 87 64 24 092, e-mail gops@gops-barglow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gops-barglow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GOPS.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału predyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!" przez: CZĘŚĆ I: psychologa, CZĘŚĆ II: doradcę zawodowego oraz opracowanie indywidualnych ścieżek reintegracji dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w tym ścieżek integracji z rynkiem pracy. 2. Cel: przeprowadzenie ww. diagnozy powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników i uczestniczek. 3. Wśród uczestników i uczestniczek projektu wyróżnia się: 10 osób bezrobotnych z ustalonym III profilem pomocy PUP i 4 rodziny doświadczające bezradności opiekuńczo-wychowawczej, w tym 4 rodziców i 14 dzieci. 4.Miejsce przeprowadzenia diagnozy potrzeb uczestników i uczestniczek projektu: siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym przy ul. Augustowskiej 47. Zamawiający nieodpłatnie zapewni odpowiednie pomieszczenie dostosowane do ilości uczestników i uczestniczek oraz potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy (zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych osób bez ingerencji osób trzecich, w ten sposób, aby w pomieszczeniu mogli przebywać tylko psycholog/doradca zawodowy i osoba diagnozowana), wyposażonych w podstawowy sprzęt biurowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 85310000-5
Dodatkowe kody CPV: 85300000-2, 98350000-1, 85121270-6, 85312320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: PSYCHOLOG
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1988
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta,  ,  ul. Rynek Zygmunta Augusta 27,  16-300,  Augustów,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1988
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1988
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1988
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: DORADCA ZAWODOWY
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału predyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!" przez doradcę zawodowego oraz opracowanie indywidualnych ścieżek reintegracji dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w tym ścieżek integracji z rynkiem pracy. 2. Cel: przeprowadzenie ww. diagnozy powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników i uczestniczek. 3. Wśród uczestników i uczestniczek projektu wyróżnia się: 10 osób bezrobotnych z ustalonym III profilem pomocy PUP i 4 rodziny doświadczające bezradności opiekuńczo-wychowawczej, w tym 4 rodziców i 14 dzieci. 4. Usługa będzie polegała na: a)przeprowadzeniu dla 28 uczestników i uczestniczek projektu indywidualnych konsultacji w wymiarze łącznym 28 godzin zegarowych, b) zadaniem DORADCY ZAWODOWEGO będzie przeprowadzenie diagnoz i sporządzenie 14 ścieżek reintegracji, które następnie zobowiązany jest złożyć koordynatorowi projektu, c)doradca zawodowy jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorem projektu i psychologiem przy realizacji zamówienia, d)DORADCA ZAWODOWY MUSI posiadać co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1820
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta,  ,  ul. Rynek Zygmunta Augusta 27,  16-320,  Augustów,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1820
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1820
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1820
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.