eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Izabelin: Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych
Numer ogłoszenia: 70882 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7226001, fax 022 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medianet.pl/kampn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych: a} Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz.U. Nr 89 z 20 maja 2005 r. . poz. 754/ b) odzież ochronna BHP wykonana wg opisu wymienionego w specyfikacji. Wzorce odzieży są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ust.4 o wartości: 2000,00 zł. (słownie : dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr : 13 1090 1014 0000 0000 0301 5138 BZ WBK SA odz. W-wa z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy: przetarg - Dostawa sortów mundurowych Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto z treści dokumentu musi wynikać, iż udzielone gwarancje są nieodwołalne i nieprzenośne. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.05.2008 r., do godz. 900 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 10.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ust 1ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (1)wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, poprzez okazanie posiadanego certyfikatu wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (3 miesiące od daty wystawienia) upoważnienia dystrybutora do posługiwania się w/w certyfikatem, lub równoważnym dokumentem potwierdzający jakość świadczonych usług. (2)W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeżeli wynika to z okresu prowadzonej działalności) - min. trzech dostaw o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości zadania nie mniejszej niż 100 tys. zł., potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla Parków Narodowych, Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na postawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy 2)Ocena spełniania w/w warunków podmiotowych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnień konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3)Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4)Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawca przedłoży pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie strony porozumienia potwierdzające uprawnienia do reprezentacji, oraz solidarną odpowiedzialność stron, b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy działający wspólnie muszą złożyć oświadczenie, iż spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy , oraz każdy z uczestników postępowania odrębnie iż nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust 1 i 2 ustawy . c)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane pełnomocnika e)należy przestawić umowę lub inną formę porozumienia określającą jednoznacznie strony uczestniczące w porozumieniu z podaniem ich danych w zakresie siedziby, formy prowadzonej działalności gospodarczej, miejsca jej zarejestrowania, telefonów, f)wszelka korespondencja, oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6)Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom ( podając ich dane). 7)Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 ), b) szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto , w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania ( podwykonawcę )- załacznik nr 4 c)Pełnomocnictwo (lub inny dokument) podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum), d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy [załącznik nr 5 ], f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert g)poświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone poprzez przedłożenie Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, upoważnienia producenta (dystrybutora) do posługiwania się w/w Świadectwem lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego jakość świadczonych usług , lub wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego prawidłowość i dobrą jakość zrealizowanych dostaw w formie referencji, opinii, listów polecających lub protokółów odbioru towaru dla jednostek Parków Narodowych ,Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych : h)do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć po jednej sztuce każdego artykułu będącego przedmiotem dostawy oznaczonego nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone wykonawcom po podpisaniu umowy. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w wyniku postępowania, otrzyma zwrot dostarczonego kompletu odzieży po dokonaniu dostawy i sporządzeniu protokółu odbioru ( dostarczony komplet odzieży będzie wzorcem do porównania zgodności dostawy z ofertą ). Za uszkodzenia zaistniałe w wyniku badania dostarczonych wzorców skutkujące pogorszeniem utratą wartości użytkowych wzorca Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła¬ściwej formie (np. niepoświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii), oraz brak załączenia wzorów odzieży, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Ocena techniczno jakosciowa dostarczonego wzoru - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kampinoski-pn.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin Sekretariat pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.