eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przesmyki › budowa serwerowni w Urzędzie Gminy w ramach realizacji projektu \E-Sołectwa w Gminie Przesmyki\ - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-04

POZYCJA 7086

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przesmyki: budowa serwerowni w Urzędzie Gminy w ramach realizacji projektu \E-Sołectwa w Gminie Przesmyki\ - Etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Przesmyki, do kontaktów: przedstawiciele Menedżera Projektu: Zbigniew Zegardło, tel. 509450178 Stefan Książek, tel. 502574552, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, fax 025 6412322 w. 103, e-mail: refin-przesmyki@administracja-online.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.e-bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa serwerowni w Urzędzie Gminy w ramach realizacji projektu \E-Sołectwa w Gminie Przesmyki\ - Etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy Przesmyki, ul. 11-go Listopada 13, 08-109 Przesmyki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa serwerowni w Urzędzie Gminy obejmująca: wykonanie dokumentacji technicznej, serwer obiegu dokumentów oraz zakup wyposażenia serwerowni i jego instalacja; w szczególności zamówienie obejmuje: 1. wykonanie projektu - dokumentacji technicznej serwerowni, 2. dostarczenie komputera z przeznaczeniem jako serwer systemu obiegu dokumentów wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym 3. dostawa i konfiguracja serwera proxy-IDS wraz z systemem operacyjnym, 4. dostawa przełączników sieciowych 5. dostawa i konfiguracja routera 6. dostawa zasilacza awaryjnego, 7. dostawa streamera zewnętrznego 8. dostawa szafy stojącej 19\ 42 U wraz z wyposażeniem. kody CPV 30260000-9, 36131400-2, 30233141-1, 31430000-9, 30242100-8. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i instalację w siedzibie Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje także dokonywanie przez wykonawcę bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. l, i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert* 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;- 5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); 9. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji (zał. 6 do SIWZ), 10. Upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy w granicach umocowania (jeśli dotyczy.) * Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w ww. terminie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o szacunkowej wartości powyżej 60 tysięcy EURO oraz poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1000,00zł., słownie: Jeden tysiąc zł. 00 gr 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu dostaw sprzętu komputerowego - serwerów oraz wyposażenia serwerowni jak w niniejszym postępowaniu dokumentowane wykonaniem co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat, o podobnym zakresie i wartości jednostkowej jak stanowi przedmiot zamówienia. Warunek ten mogą spełniać łącznie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24. ust. 1 i. 2 Ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten spełniać musi każdy z Wykonawców. 5. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Udzielą: min. 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy oraz wykonane prace montażowe; min. 24 miesięcznej na pozostały sprzęt aktywny oraz 5 letniej na elementy bierne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa zbada, czy złożone oferty są ważne na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, Na podstawie art. 89 ust. l Prawa zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia, w takim przypadku - została złożona przez Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. l, i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert* 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;- 5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); 9. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji (zał. 6 do SIWZ), 10. Upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy w granicach umocowania (jeśli dotyczy.) * Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w ww. terminie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl lub w siedzibie Zamawiającego. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa opłata zostanie zwiększona o koszt przesyłki w przypadku SIWZ pobranych drogą pocztową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.01.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Przesmyki ul. 11-go Listopada 13 08-109 Przesmyki - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006; Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5.- Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.