eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Wykonanie i pielęgnacja obsadzeń donic zawieszanych na latarniach ulicznych na terenie Gminy Nieporęt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Nieporęt: Wykonanie i pielęgnacja obsadzeń donic zawieszanych na latarniach ulicznych na terenie Gminy Nieporęt.
Numer ogłoszenia: 70847 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36141 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i pielęgnacja obsadzeń donic zawieszanych na latarniach ulicznych na terenie Gminy Nieporęt..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem CPV -77310000-6- usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 2. Zamówienie dotyczy wykonania i pielęgnacji obsadzeń donic o średnicy 24 cm, zawieszanych na latarniach ulicznych. 3. Prace pielęgnacyjne obsadzeń będą polegały na podlewaniu roślin, a krotność powyższej czynności będzie uzależniona od realnych potrzeb i panujących warunków atmosferycznych, odchwaszczaniu roślin w donicach, obrywaniu przekwitłych i suchych kwiatostanów. 4. Częstotliwość zabiegów pielęgnacyjnych będzie ustalana przez Zamawiającego w formie zgłoszenia, a podjęcie działań przez Wykonawcę następować będzie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. 5. Koszt zakupu materiału roślinnego do nasadzeń ponosi Wykonawca odpowiadając za jego jakość. 6. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1)wykonanie obsadzeń w rozumieniu: - przywiezienia plastikowych donic z miejsca ich przechowywania na miejsce, gdzie zostaną wypełnione podłożem, - przygotowania podłoża do wypełnienia donic (wymieszanie ziemi urodzajnej z hydrożelem w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta), - wypełnienia donic przygotowanym podłożem do wysokości 2 cm od górnej krawędzi donicy (z uwzględnieniem procesu osiadania ziemi), - posadzenia kwiatów zgodnie ze sztuką ogrodniczą w ilości 3 szt. kwiatów/doniczkę (w gat. pelargonia kaskadowa w kolorze czerwonym), - umieszczeniu wypełnionych podłożem i kwiatami plastikowych donic w metalowych uchwytach zawieszonych na latarniach ulicznych, materiał roślinny pierwszego gatunku tzn. rośliny zdrowe, mocne bez przebarwień chorobowych, rozrośnięte, w fazie kwitnienia, z dużą ilością mocno zainicjowanych pąków kwiatowych; 2)podlewanie roślin wodą w okresie od 21.05.2012 do 19.10.2012r., realizowane zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego oraz stała pielęgnacja roślin polegająca na odchwaszczaniu donic, obrywaniu przekwitłych i suchych kwiatostanów; 3)nawożenie roślin nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi(w zależności od kondycji roślin należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie) w okresie od 21.05.2012 do 19.10.2012r., realizowane zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, 4)uzupełnianie i wymiana roślin obumarłych: - z przyczyn obumarcia leżących po stronie Wykonawcy, wymiana roślin na koszt Wykonawcy, - w przypadku dewastacji roślin przez osoby trzecie, wymiana roślin na koszt Zamawiającego, realizowana w okresie od 21.05.2012 do 19.10.2012r., zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, 5)demontaż donic z uchwytów zawieszonych na latarniach i przewiezienie ich na miejsce przechowywania wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy do dnia 22.10.2012r. 7. Wykaz latarni, na których mają być zawieszone donice stanowi załącznik do umowy, będącej załącznikiem nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni NATURA, ul. Żymirskiego 1/41, 04-045 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50926,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.