eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1839L (KATEGORIA OBIEKTU XXV) POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE POBOCZY UTWARDZONYCH ORAZ POŁOŻENIU NAWIERZCHNI NA MOŚCIE NR JNI 01028847 I DRODZE OD KM 9+214 DO KM 10+014 W MIEJSCOWOŚCI SIELEC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Chełm: ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1839L (KATEGORIA OBIEKTU XXV) POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE POBOCZY UTWARDZONYCH ORAZ POŁOŻENIU NAWIERZCHNI NA MOŚCIE NR JNI 01028847 I DRODZE OD KM 9+214 DO KM 10+014 W MIEJSCOWOŚCI SIELEC
Numer ogłoszenia: 70605 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie , ul. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. (082) 562 76 31, faks (082) 562 75 87.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1839L (KATEGORIA OBIEKTU XXV) POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE POBOCZY UTWARDZONYCH ORAZ POŁOŻENIU NAWIERZCHNI NA MOŚCIE NR JNI 01028847 I DRODZE OD KM 9+214 DO KM 10+014 W MIEJSCOWOŚCI SIELEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi powiatowej Nr 1839L w miejscowości Sielec. Początek rozbudowy odcinka drogi powiatowej przyjęto w km 9+214 i oznaczono jako roboczy km 0+000, natomiast koniec odcinka znajduje się w km 10+014, oznaczonym jako roboczy km 0+800. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 0,80 km. 2.Roboty rozbiórkowe: a)rozebranie poręczy ochronnych rurowych i z kątowników- 44,00 m, b)rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. 4,00 cm ręcznie- 18,00 m2, c)rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15,00 cm mechanicznie- 36,00 m2, d)rozebranie przepustu rurowego - rury betonowe o średnicy 80,00 cm- 11,00 m, e)rozebranie przepustu drogowego- rury betonowe o średnicy 90,00 cm- 10,00 m, f)frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4,00 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 1,00 km- 172,00 m2. 3.Remont przepustów: a)oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20,00 cm- 60,00 m, b)przepusty rurowe- ławy fundamentowe betonowe- 5,75 m3, c)przepusty rurowe- rury betonowe o średnicy 80,00 cm- 11,00 m, d)przepusty rurowe- rury betonowe o średnicy 90,00 cm- 10,00 m, e)zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m piaskiem- 18,00 m3. 4.Wykonanie podbudowy: a)wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym sortowanym 0-31,5 zagęszczanym mechanicznie- 89,00 m3, b)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie- 555,12 t. 5.Wykonanie nawierzchni: a)skropienie asfaltem nawierzchni drogowych- 5 144,00 m2, b)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4,00 cm (warstwa ścieralna)- 5 144,00 m2. 6.Wykonanie poboczy: a)utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 o gr. 8,00 cm- 729,00 m2. 7.Ustawienie barieroporęczy: a)barieroporęcz typ BS-3/D o rozstawie słupków 2,00 m i wysokości 1,10 m- 44,00 m, b)odcinek początkowy bariery skrajnej typu B o rozstawie słupków 2,00 m i długości 4,00 m- 8,00 m, c)odcinek końcowy bariery skrajnej typu B o rozstawie słupków 2,00 m i długości 4,00 m- 8,00 m. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany wykonawczy (Załącznik Nr 12 do SIWZ), szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 13 do SIWZ) oraz przedmiar robót (Załącznik Nr 14 do SIWZ) . Zadanie realizowane jest w ramach rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa przeznaczonej na dofinansowanie inwestycji na drogach publicznych powiatowych i wojewódzkich oraz na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w granicach miast na prawach powiatu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. 9.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych inwentaryzacji powykonawczej- w 2 egzemplarzach, w tym jeden w wersji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego , stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj. : a)wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym sortowanym 0-31,5 zagęszczanym mechanicznie- 44,50 m3, b)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie- 277,56 t, c)skropienie asfaltem nawierzchni drogowych- 2 572,00 m2, d)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4,00 cm (warstwa ścieralna)- 2 572,00 m2, e)utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 o gr. 8,00 cm- 364,50 m2. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w niniejszej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem wadium- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1839L (kategoria obiektu XXV) polegającej na budowie poboczy utwardzonych oraz położeniu nawierzchni na mości Nr JNI 01028847 i drodze od km 9+214 do km 10+014 w miejscowości Sielec. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg w technologii z mieszanek bitumiczno- asfaltowych, o długości nie mniejszej niż 800,00 m oraz o wartości nie mniejszej niż 380 000,00 zł brutto każda wraz z potwierdzeniem , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym min. 2 szt. 2. Samochód samowyładowczy o ładowności minimalnej 8 t- min. 2 szt. 3. Młot pneumatyczny- min. 2 szt. 4. Walec statyczny samojezdny 10 t- min. 1 szt. 5. Walec wibracyjny- min. 1 szt. 6. Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min. 1 szt. 7. Walec ogumiony- min. 1 szt. 8. Przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody- min. 1 szt. 9.Skrapiarka lepiszczy bitumicznych- min. 1 szt. 10. Wytwórnia mas bitumicznych- min. 1 szt. 11. Układarka do układania mieszanek mineralno- asfaltowych - min. 1 szt. 12. Płyta wibracyjna- min.1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 350 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: zmiana osób (kierownika budowy) uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój Nr 95.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa przeznaczonej na dofinansowanie inwestycji na drogach publicznych powiatowych i wojewódzkich oraz na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w granicach miast na prawach powiatu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.