eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zamówienie powtórzone do zamówienia "Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto -Zgierz -część IV" - PRZEBUDOWA ULICY BORUTY NA ODCINKU OD UL. ENERGETYKÓW DO UL. KWASOWEJ.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 705 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Zgierz: Zamówienie powtórzone do zamówienia "Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto -Zgierz -część IV" - PRZEBUDOWA ULICY BORUTY NA ODCINKU OD UL. ENERGETYKÓW DO UL. KWASOWEJ.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 47205772100000, ul. Plac Jana Pawła II  16, 95100   Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 427 143 203, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie powtórzone do zamówienia "Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto -Zgierz -część IV" - PRZEBUDOWA ULICY BORUTY NA ODCINKU OD UL. ENERGETYKÓW DO UL. KWASOWEJ.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Boruty w Zgierzu, na odcinku od ulicy Energetyków do ulicy Kwasowej, polegającą na: naprawie podbudowy, wymianie,odtworzeniu i budowie krawężników, budowie i przebudowie wjazdów na posesje, wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowej, zgodnie z zakresem rzeczowym pokazanym na załączonej mapie - załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 oraz sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością. Przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Całkowitą wymianę i budowę brakujących krawężników na nowe o wymiarach 15x30 cm,o łącznej długości ok. 831 m. Krawężniki wykonać na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężników przystosować do wysokości planowanej nawierzchni, światło krawężników zgodnie z rysunkiem. 2. Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na grubość 4 cm, na powierzchni ok. 120 m2 na skrzyżowaniu z ulicą Energetyków. 3. Wykonanie miejscowych napraw podbudowy tłuczniem i betonem z wyrównaniem masą asfaltową. Przyjęta do naprawy powierzchnia wynosi ok. 282 m2. 4. Przebudowę istniejącego wjazdu na posesję - ul. Kwasowa nr 20, z kostki betonowej o gr. 8 cm,o łącznej powierzchni ok. 110 m2, w zakresie przystosowania wysokościowego do nowej wysokości nawierzchni ulicy. 5. Wykonanie nawierzchni na dojściu do budynku -ul. Kwasowa 18b, z kostki brukowej o grubości 8 cm, o powierzchni ok. 21 m2, ułożonej na podbudowie z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm. 6. Wykonanie nowych wjazdów na posesje z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm o łącznej powierzchni ok. 250 m2 i nawierzchni asfaltowej wg. poz. 8. 7. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z piasku oraz spryskanie jej emulsją asfaltową, powierzchnia ok. 2845 m2. 8. Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa wiążąca jako uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości 4 cm, powierzchnia ok. 450 m2 oraz nawierzchni ścieralnej na jezdni, betonowych wjazdach na posesje (istniejących i nowych) o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na powierzchni ok. 2845 m2 Połączenia nowej nawierzchni ze starą wykonać na dotychczasowym poziomie, bez uskoków. 9. Regulację wysokościową włazów studni kanalizacyjnych, studni telefonicznej oraz wpustów deszczowych - szt. 36 oraz skrzynek zasuw wodociągowych - szt. 12. 10. Uporządkowanie poboczy po obu stronach drogi na szerokość 1,0 m od krawężników. Uporządkowanie polega na wykoszeniu i wycięciu chwastów, krzewów i samosiejek oraz wyrównanie powierzchni gruntu. Szacowana powierzchnia poboczy wynosi 684 m2. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badań, odbiorów i inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych, - koszt opracowania projektu organizacji ruchu na czas budowy, - koszty usunięcia ewentualnie występujących kolizji, - koszty regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, telefonicznych oraz wpustów, skrzynek zasuw i hydrantów wodociągowych. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z ograniczeniem lub zamknięciem drogi na czas budowy. 4. Wykonawca musi uzyskać decyzję na czasowe zajęcie ulicy. Ulica Kwasowa, ulica Energetyków i ulica Boruty są drogami gminnymi. 5. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie drogi. 6. Materiał pochodzący z frezowania nawierzchni bitumicznej Wykonawca przewiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odległość przewozu do 2 km. 7. Elementy starej nawierzchni pochodzące z rozbiórki, a nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 8. Materiały pochodzące z rozbiórki, a nie nadające się do dalszego zagospodarowania Wykonawca wywiezie na wysypisko lub do zakładu utylizacji. 9. Roboty w pasie drogowym należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla przedsiębiorców prowadzących swoją działalność na przyległych posesjach. O zamknięciu odcinka ulicy Boruty dla ruchu kołowego należy powiadomić właścicieli przyległych posesji lokalnymi ogłoszeniami z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej. Na okres realizacji robót wymagane jest, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę: co najmniej 2 osoby w specjalności ogólnobudowlanej lub drogowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT220960.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROVIA Polska S.A. ,  lodz@eurovia,  Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5,  55-040,  Kobierzyce,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. tj. "w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.