eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych ulic na terenie Legnicy w latach 2008-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Legnica: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych ulic na terenie Legnicy w latach 2008-2011
Numer ogłoszenia: 705 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Mickiewicza 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523471, fax 076 8523478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych ulic na terenie Legnicy w latach 2008-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych ulic na terenie Legnicy: - w okresie zimowym przy użyciu mieszanki asfaltu lanego, - w pozostałym okresie przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych oraz emulsji asfaltowej i grysów wbudowanych mechanicznie remonterami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: w wysokości 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 oraz spełnia warunki art.22 ust.1 - ocena warunku: podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zał. nr 2, aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS, aktualne zaświadczenie z KRK art. 24 ust1 pkt 4-8 i pkt9, Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem -ocena warunku: aktualny odpis z właściwego rejestru. Posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i personelem -ocena warunku: mieć personel oraz kier. bud z uprawnieniami i przynależnością do Izby Inż. Bud, posiadać lub mieć dostęp do sprzętu: przecinarkę z diamentowymi tarczami tnącymi, sprężarkę powietrza, szczotkę mechaniczną, lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, kocioł produkcyjno-transportowy da asfaltu lanego, remonter specjalny do wrzucania pod ciśnieniem mieszanki grysu i emulsji asfaltowej, przenośne środki łączności. Posiadać doświadczenie zawodowe i wykazać że w okresie ostatnich 5 lat wbudował min. 300t asfaltu lanego, 500 t mieszanki mineralno bitumicznej oraz 1000t emulsji asfaltowej i grysów. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia- ocena warunku: informacja z banku potwierdzająca zdolność finansową mion. 200.000,00 zł, polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę 200.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał nr 1 2. Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - zał.nr 2 4. Parafowany projekt umowy -zał. 3, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, 6. Informacja na temat zatrudnionych pracowników - zał.4, 7. Wykaz sprzętu - zał. nr 5, 8. Wykaz osób i podmiotów - zał. 6, 9. Wykaz robót w okresie ostatnich 5 lat - zał. 7, 10. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS, 11. Aktualna informacja z KRK w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 i pkt.9, 12. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków min.200 tys 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości min. 200 tys. 14. Dowód wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2, pokój 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.