eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Dostawa artykułów papierniczych i art. eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Końskie: Dostawa artykułów papierniczych i art. eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów
Numer ogłoszenia: 70562 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zoz-konskie.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i art. eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 1 dotyczy; artykułów papierniczych - 73 pozycje - według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 2 dotyczy; artykułów eksploatacyjnych - 92 pozycje - według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zad. nr 2 - tusze i tonery mają być nowe oryginalne tj. zalecane przez producenta danego urządzenia, nie regenerowane wytworzone na podst. następujących norm; ISOIEC 19752, ISOIEC 24711, ISOIEC 19798. Towar fabrycznie nowy oznacza wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych elementów m.in. nowa obudowa, nowy tusz, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania, wolny od śladów użytkowania. Materiały muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. Muszą być kompatybilne z odpowiednimi urządzeniami biurowymi wskazanymi przez Zamawiającego. Ich zastosowanie nie może powodować usterek ani uszkodzeń urządzeń, w których zostaną zainstalowane. Muszą być opakowane: - w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z powietrzem atmosferycznym czy zawilgoceniem - w zewnętrzne pudełko tekturowe z zabezpieczeniem wewnętrznym uniemożliwiającym wewnętrzne przemieszczanie się produktu - muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. Muszą pochodzić z bieżącej produkcji, celem zapewnienia ich sprawności do momentu wyczerpania się środka barwiącego - muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo żądać a, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do wymiany w terminie 48 godz. od daty zgłoszenia towaru uszkodzonego lub niesprawnego, na towar wolny od wad. Zamawiający wymaga aby materiały oryginalne tj; - wkłady z atramentami oraz kasety z tonerami zapewniały niezmiennie doskonałą optymalną jakość druku, bardzo ostry czysty tekst, płynne przejście w skali szarości i półtonach, które umożliwia drukowanie w wysokiej rozdzielczości oraz oddanie w najdrobniejszej szczegółów w grafice i zdjęciach - gwarantowały wykorzystanie wszystkich funkcji drukowania danego sprzętu. Zamawiający nie uzna za towar fabrycznie nowy wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, jedynie wyczyszczonego przed ponownym napełnieniem albo wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów oryginalnych opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie symbolu oraz nazwy producenta produktu oryginalnego w kolumnie nr 4 w Formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio dla części, a także dołączenie do oferty testów jakościowych i wydajnościowych ze szczegółową specyfikacją dotyczącą każdej pozycji asortymentu z Formularza asortymentowo-cenowego do zad. nr 2, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny jest oryginalny. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w zał. nr 2 Formularz Cenowy do zad. nr 2. 2. Zamawiający informuje, że do zad. nr 2 - dopuszcza również składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry tj. nowe tonery, tusze składające się wyłącznie z nowych części. 3. Opis oferty równoważnej dotyczy zad. Nr 2; Przez materiał produk eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane powyżej oraz jest: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów, b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) którego wydajność, zgodnie z normą ISOIEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISIEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISOIEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. i) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, j) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie symbolu oraz nazwy producenta produktu równoważnego w kolumnie nr 3 w Formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio dla części, a także dołączenie do oferty testów jakościowych i wydajnościowych ze szczegółową specyfikacją dotyczącą każdej pozycji asortymentu z Formularza asortymentowo-cenowego do zad. nr 2, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, jak określony przy produkcie oryginalnym.. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający może żądać dostaw przedmiotu oryginalnego lub innego spełniającego wymagania i zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SIWZ dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego materiału z zachowaniem ceny netto. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy. Pozycja; 89 - 92 płyty CD-R, CD-RW, CD-R 4,6GB Verbatim Form. Cenowego zad. nr 2 - nie podlegają zamianie na inny produkt - ponieważ Zamawiający używa ich w Dziale RTG na specjalnie kalibrowanych do tego celu urządzeniach do nagrywania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-0, 30.19.95.00-5, 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4, 30.12.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i terminie przewidzianym w ofercie - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron. - zmianę stawki podatku VAT - zmiana ceny poszczególnych artykułów następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego powodującego zmianę stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-konskie.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DSUiZP - niski parter Zespół Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespół Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zad. nr 1 dotyczy art. papierniczych - 73 pozycje wg ilości i opisu z Formularza Cenowego do zad. nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy art. eksploatacyjnych - 92 pozycje wg ilości i opisu z Formularza Cenowego do zad. nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rodzaj materiałów eksplatacyjnych oryginalne - 39
    • 3. Termin płatności - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.