To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Grudziądz: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz
Numer ogłoszenia: 70450 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54618 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz. 1. Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku przystanków, wiat przystankowych i wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej polega w szczególności na: 1) sprzątaniu terenu przystankowego polegającego na usunięciu śmieci, w szczególności: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp.; 2) usunięciu z wiat i słupków przystankowych plakatów lub ogłoszeń, których umieszczenie nie było uzgodnione z Zamawiającym; 3) opróżnianiu koszy na śmieci ustawionych na przystankach; 4) usunięciu kurzu i zabrudzeń z ławek (znajdujących się we wiatach i stojących na przystankach); 5) dokonywaniu poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez usuwanie dziko rosnących traw i chwastów w okresie od wiosny do jesieni - w miarę potrzeb; 6) usuwaniu graffiti z szyb, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; 7) sprzątaniu wraz z wywiezieniem pozostałości po zniszczonej wiacie na zgłoszenie Zamawiającego; 8) myciu wiat nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie od marca do października w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, polegającym na: - myciu i wytarciu do sucha powierzchni szklanych wiat, gablot informacyjnych, tabliczek rozkładowych, siedzisk dla pasażerów, - myciu pozostałych powierzchni wiat. 2. Zakres prac i zadań dodatkowych związanych z utrzymaniem zimowym obejmuje: 1) codzienne uprzątanie śniegu oraz lodu z terenu przystankowego, posypanie materiałem szorstkim (bez wywozu śniegu); 2) zgarnięcie śniegu w pryzmy, który winien być składowany poza obrębem przystanku, tak aby nie utrudniał ruchu pieszych oraz umożliwiał wejście do pojazdów komunikacji miejskiej; 3) usuwanie nawisów lodowych i zalegającego śniegu z dachów i konstrukcji wiat przystankowych; 4) w przypadku wystąpienia ciągłych opadów śniegu oraz gołoledzi, prace należy prowadzić codziennie w czasie opadów, aż do uzyskania stanu nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 4 godzin od ustania opadów. 3. Rodzaje przystanków komunikacji miejskiej, częstotliwość utrzymania czystości i porządku oraz wykaz ulic przy których są one zlokalizowane zawiera Załącznik Rodzaje przystanków komunikacji miejskiej, częstotliwość utrzymania czystości i porządku oraz wykaz ulic, przy których są one zlokalizowane. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, celem zapoznania się z zakresem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zaopatrzenia się w sprzęt, materiały, środki chemiczne i narzędzia gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonanie usług. Stosowane do realizacji usługi środki chemiczne nie mogą powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni (tj. zmatowienia, zarysowania, odbarwienia, łuszczenia itd.), winny być odpowiednio dobrane do mytych powierzchni oraz do występującej temperatury (środki niezamarzające przy temperaturach ujemnych); 2) zapewnienia skutecznej kontroli stanu czystości oraz zimowego utrzymania na przystankach i niezwłocznego przystąpienia do prac w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; 3) telefonicznego informowania na bieżąco Zamawiającego o stwierdzonych, widocznych uszkodzeniach obiektów; 4) stosowanie obowiązujących w Polsce norm technicznych w zakresie sprzętu, materiałów i usuwania odpadów zebranych w trakcie oczyszczania; 5) wyposażenie pracowników wykonujących prace w odpowiednie środki ochrony zgodnie z przepisami bhp; 6) stosowanie sprzętu gwarantującego prawidłowe jakościowe i terminowe wykonywanie prac. Należy zwracać szczególną uwagę na pracę sprzętu mechanicznego na chodnikach i peronach w celu uniknięcia uszkodzeń nawierzchni; szczególnie dotyczy to okresu po zimie, kiedy podłoże gruntowe jest nawodnione. Nie dopuszcza się wjazdu na chodniki samochodów ciężarowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.; 7) wyposażenia pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia na własny koszt w urządzenia spełniające warunki zawarte art. 54 ust.1 w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); 8) wykonywanie umowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 9) wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu raz w miesiącu kopii dokumentu potwierdzającego oddanie odpadów do przedsiębiorcy, z którym zawarł stosowną umowę w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zielonych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Galeria Czystości Jarosław Żentkowski, Al. Poznańska 70, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 442612,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268272,00
Oferta z najniższą ceną: 268272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 459972,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, wody roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania na terenie miasta Poznania
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.