eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w miejscowości Dobryszyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Dobryszyce: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w miejscowości Dobryszyce
Numer ogłoszenia: 70444 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w miejscowości Dobryszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa w miejscowości Zdania, gmina Dobryszyce, na działce ewid. Nr 189/4 boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,00 m x 34,00 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa kamiennego wraz z wyposażeniem boiska oraz ogrodzenia boiska z bramą wjazdową o szerokości 3,00 m oraz 2 furtkami o szerokości 1,50 m każda. Ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze zielonym o wysokości 4,00 m, słupki stalowe z kształtowników zimno giętych kwadratowych 100 x 100 mm w rozstawie co 2,50 m. Podstawowe wymiary i powierzchnia boiska: a) długość 34,00 m; b) szerokość 19,00 m; c) powierzchnia 646,00 m2; d) obwód boiska 106,00 m e) powierzchnia utwardzona (opaska i podjazd) 333,20 m2.. Rodzaje boisk i dyscyplin sportowych: a) boisko do siatkówki - wymiary: 9,00 m x 18,00 m, - powierzchnia netto: 162,00 m2; b) boisko do tenisa - wymiary: 23,77 m x 10,97 m, - powierzchnia netto 260,76 m2; d) boisko do koszykówki - wymiary: 17,00 m x 19,00 m, - powierzchnia netto: 323,00 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. projekt budowlany budowy boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem - załącznik nr 9 do SIWZ, 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 2.3. kosztorys nakładczy - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Wykonawca ma obowiązek w szczególności: 3.1. wykonać przedmiot umowy zgodnie: - z projektem budowlanym, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - ze złożoną ofertą, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. 3.2. protokolarnie przejąć od Zamawiającego i odpowiednio zabezpieczyć teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, 3.3. zorganizować plac budowy, na własny koszt, oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania oraz zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 3.4. przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż. na terenie na budowie, 3.5. prowadzić dziennik prac w formie dziennika budowy, bez potrzeby rejestrowania go we właściwym terenowo PINB, z uwagi na fakt prowadzenia robót na podstawie dokonanego zgłoszenia i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 3.6. współpracować ze służbami Zamawiającego, 3.7. zapewnić kadrę i kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami, 3.8. zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych 3.9. ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy oraz OC. 3.10.przed przystąpieniem do prac budowlanych ustanowić kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia wymagane przepisami szczególnymi, 3.11.po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do porządku i ładu tj. m.in. wywiezienia zbędnych materiałów, naprawy powstałych ewentualnych uszkodzeń, splantowanie terenu, 3.13.dokonać zgłoszenia odbioru robót w formie pisemnej oraz odpowiednim wpisem do dziennika prac i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w szczególności inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonywanych prób i atestów oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w załącznikach nr 9, 10, 11 do SIWZ. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał materiał o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w w/w załącznikach. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat ich zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 36.40.00.00 - 36.40.00.00 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie boiska o wartości co najmniej 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, wraz z potwierdzeniem, iż roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo i terminowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiednim do zamierzonych robót lub odpowiadające im równoważne inne uprawnienia, decyzje lub zezwolenia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł , (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 13 Prokjektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ ZMIANY W UMOWIE 1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypadku i na określonych warunkach: a) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z treścią § 4 ust. 2 umowy, b) dopuszczalne jest zmiana terminu realizacji umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia istotnych błędów w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji, d) dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. 2. Wszelkie zmiany umowy, dopuszczalne na mocy ust. 1, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobryszycach ul. Wolności 8 97 - 505 Dobryszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobryszycach ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.