eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Konserwacja archiwaliów ze zbiorów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. A-280-7/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Gdańsk: Konserwacja archiwaliów ze zbiorów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. A-280-7/2014
Numer ogłoszenia: 70411 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku (w organizacji) , ul. Długa 81-83, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 323 75 20, faks 58 323 75 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja archiwaliów ze zbiorów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. A-280-7/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja 215 jednostek archiwalnych ze zbiorów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. 2. Szczegółowy wykaz archiwaliów, znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ Wykaz jednostek archiwalnych przeznaczonych do konserwacji. Konserwację należy wykonać z uwzględnieniem wstępnych założeń konserwatorskich (Program prac konserwatorskich), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Na sam proces konserwacji składać się będą następujące działania: a) Opracowanie programu konserwatorskiego (przed przystąpieniem do prac konserwatorskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program do akceptacji) W terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia odbioru przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Program prac konserwatorskich sporządzony na podstawie wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia założeń i zakresu prac konserwatorskich. Program prac konserwatorskich musi zawierać wykaz planowanych czynności i zabiegów konserwatorskich z podaniem metod wykonania. b) Wykonanie opisowej i fotograficznej dokumentacji przed podjęciem zabiegów; c) Przeprowadzenie właściwej, pełnej konserwacji; d) Opracowanie dokumentacji prac konserwatorskich (zbiorczej dokumentacji z konserwacji prasy i obiektów wielostronicowych, osobnej zbiorczej dokumentacji obiektów zawierających fotografie, zbiorczej dokumentacji pozostałych obiektów papierowych); e) Wykonanie odwzorowań cyfrowych obiektów po konserwacji; f) Wykonanie opakowań ochronnych przeznaczonych do przechowywania obiektów; Dokumentację konserwatorską wraz z oświadczeniami o jej kompletności Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. Opracowanie dokumentacji prac konserwatorskich w wersji papierowej (2 egz.) oraz w wersji elektronicznej na dysku przenośnym (1 egz.) zapisanej w formacie pdf - tekst, TIFF - obrazy. Dokumentację fotograficzną procesu konserwacji stanowić mają zdjęcia cyfrowe w formacie TIFF i rozdzielczość 300 dpi, wykonane dla każdego konserwowanego obiektu (tylko strony zapisane). Zdjęcia muszą być wykonane przed rozpoczęciem konserwacji oraz po jej zakończeniu. Zdjęcia należy przekazać w formie cyfrowej na dysku przenośnym oraz w formie papierowej (wydruki o wymiarach 10 cm x 15 cm). Dodatkowo po zakończeniu procesu konserwacji należy sporządzić dla każdego obiektu jego odwzorowanie cyfrowe (kopię cyfrową w formie skanu lub zdjęcia cyfrowego) o parametrach określonych w rozdziale I SIWZ (Wykonanie odwzorowań cyfrowych obiektów po konserwacji). Dokumentacja prac konserwatorskich musi być zgodna ze standardami dokumentacji prac konserwatorskich prowadzonych przy zabytku ruchomym wpisanym do rejestru zabytków, wynikającymi z Załącznika do Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz.987). Wykonanie odwzorowań cyfrowych obiektów po konserwacji. Dla konserwowanych obiektów po zakończeniu procesu konserwacji w ramach sporządzania dokumentacji konserwatorskiej winny być sporządzone odwzorowania cyfrowe w rozdzielczości 600 dpi w formacie TIFF. Odwzorowanie obiektów winno się odbywać za pomocą urządzenia wykorzystujących oświetlenie symetryczne. Rozmiar odwzorowań powinien być zgodny z rozmiarem oryginału z zachowaniem marginesu o szerokości 1 cm ?5 mm przy 100% podglądzie w programie graficznym. Dopuszcza się skanowanie sekwencyjne w przypadku obiektów, których wymiary wykraczają poza możliwości reprodukcyjne urządzenia. W tym przypadku należy proces odwzorowania prowadzić w tej samej orientacji minimalizując skale błędu odwzorowania geometrycznego przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio dużych zakładek oraz marginesów pozwalających na swobodne dopasowanie części obrazu. Zleceniobiorca winien jest przekazać zleceniodawcy wszystkie skany sekwencyjne obrazu oraz złożony z nich obraz. Powstałe pliki winny być oznakowane sygnaturą konserwowanego obiektu. W przypadku sekwencyjnych odwzorowań cyfrowych obiektów wielkoformatowych, kolejne pliki winny być oznakowane sygnaturą konserwowanego obiektu oraz numerem porządkowym kolejnej sekwencji. Obraz powstały po złożeniu sekwencji winien być oznakowany sygnaturą konserwowanego obiektu. 4. W celu określenia ceny oferty oraz szczegółowego zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje 1 możliwy termin wizji lokalnej tj.7 kwietnia 2014 roku. Kontakt z Szymonem Bednarzem, Joanną Raftopulos, mail: sekretariat@muzeum1939.pl, tel.: +48 58 323-75-20. Koszty wykonania wizji ponosi Wykonawca. 5. Osoby zainteresowane złożeniem dokumentacji przetargowej mają prawo do zapoznania się z dokumentacją fotograficzną dotyczącą stanu zachowania obiektów pod następującym adresem internetowym: ftp://ftp.muzeum1939.pl Należy wpisać login i hasło: Login:EksponatyMUzeum1939 passs: EksponatyMUzeum Numery poszczególnych folderów odpowiadają numerom w wykazie jednostek archiwalnych przeznaczonych do konserwacji stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Prawo zapoznania się z dokumentacją określoną w ust. 5 obejmuje wyłącznie przeglądanie ich pod wskazanym adresem internetowym. Zabronione jest kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie powyższej dokumentacji lub jej fragmentów bez wyraźnej zgody Muzeum. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić bieżący zakres prac, materiały użyte do konserwacji jak również wskazać osoby które wykonują prace konserwacyjne przy konkretnym obiekcie. 8. Wykonawca jest zobowiązany zachować w tajemnicy wszelkie informacje pozyskane od Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę 9. Wykonawca będzie zobowiązany do transportu przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko (ewentualne ubezpieczenie), z i do siedziby Zamawiającego. 10. Opakowania do transportu i ewentualne ubezpieczenie z i do siedziby Zamawiającego obiektów zapewnia Wykonawca na własny koszt. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 50 % zamówienia podstawowego - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 usług konserwacji papieru o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych każda z nich, Ocena wykazania spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, że dysponuje przynajmniej 2 osobami posiadającymi dyplom potwierdzający wykształcenie konserwatorskie, legitymującymi się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji papieru, bądź osoba kierująca pracami będzie się legitymowała tym samym wykształceniem kierunkowym oraz minimum 5-letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji papieru.Ocena wykazania spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum1939.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ w GDAŃSKU ul. Długa 81-83 80 - 831 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 15:45, miejsce: MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ w GDAŃSKU ul. Długa 81-83 80 - 831 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.