Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Poznań: Wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych i drobnych elementów oznakowania na ulicach miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 70388 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu , ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych i drobnych elementów oznakowania na ulicach miasta Poznania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych i drobnych elementów oznakowania na ulicach miasta Poznania. Kody CPV dot. przedmiotu zamówienia ze Wspólnego Słownika Zamówień: - CPV 45233221-4 - malowanie nawierzchni Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań: zadanie nr 1 - Grunwald w ilości 22 000 m2 zadanie nr 2 - Jeżyce w ilości 24 000 m2 zadanie nr 3 - Nowe Miasto w ilości 22 000 m2 zadanie nr 4 - Stare Miasto w ilości 24 000 m2 zadanie nr 5 - Wilda w ilości 12 000 m2 zadanie nr 6 - Strefa Płatnego Parkowania w ilości 14 000 m2 zadanie nr 7 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ulic miasta Poznania z materiałów Wykonawcy w ilości 2 000 m2 zadanie nr 8 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ul. Winogrady z materiałów Wykonawcy w ilości 3 300 m2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 2 500,00 zł -dla zadania nr 2 - 3 500,00 zł -dla zadania nr 3 - 2 500,00 zł -dla zadania nr 4 - 3 500,00 zł -dla zadania nr 5 - 1 500,00 zł -dla zadania nr 6 - 2 000,00 zł -dla zadania nr 7 - 7 000,00 zł -dla zadania nr 8 - 10 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w przypadku ubiegania się o jedno lub więcej zadań spośród zadań od nr 1 do nr 6 : musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w warunkach miejskich, minimum 3 zadania polegające na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym większym niż 15 000 m2 każde; Wykonawca w przypadku ubiegania się o zadanie nr 7 lub 8 : musi wykazać, ze wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w warunkach miejskich, minimum 3 zadani polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o zakresie rzeczowym większym niż 200 m2 każde;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi i narzędziami: w przypadku ubiegania się o jedno zadanie spośród zadań od nr 1- do nr 6 : - minimum 1 malowarką hydrodynamiczną lub pneumatyczną wraz z operatorami. Malowarki do oznakowania przejść dla pieszych muszą być uzbrojone w urządzenie do równoczesnej aplikacji mikrokul pod ciśnieniem i farby, a także do wykonywania drobnych elementów oznakowania; - przyczepą do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażona w oznakowanie z folii odblaskowej II lub III generacji, znaki C-9, C-10 i zmienną strzałką świetlną kierunkową; - samochody oznakowane szt. 1, furgon; w przypadku ubiegania się o dwa zadania i więcej spośród zadań 1-6: wykonawca musi wykazać posiadanie sprzętu jak przy ubieganiu się o jedno zadanie lecz w ilościach o krotności równej ilości zadań, o które się ubiega. w przypadku ubiegania się o zadanie nr 7 lub nr 8 wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem do zabezpieczenia robót, transportem, jak przy jednym zadaniu dla zadań 1-6 oraz odpowiednimi narzędziami do aplikacji oznakowania grubowarstwowego,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Wydział Organizacyjny (Kancelaria) Zarzadu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Grunwald.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Grunwald w ilości 22 000 m2 wymagane etapy realizacji zadania: I Etap - zad. nr 1: 15 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 1: 5 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r III Etap - zad. nr 1: 2 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Jeżyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Jeżyce w ilości 24 000 m2. wymagane etapy realizacji zadania: I Etap - zad. nr 2: 17 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 2: 5 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r.. III Etap - zad. nr 2: 2 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Nowe Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Nowe Miasto w ilości 22 000 m2. wymagane etapy realizacji zadania I Etap - zad. nr 3: 15 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 3: 5 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r. III Etap - zad. nr 3: 2 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Stare Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Stare Miasto w ilości 24 000 m2. wymagane etapy realizacji zadania: I Etap - zad. nr 4: 17 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 4: 5 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r. III Etap - zad. nr 4: 2 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011 r...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wilda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wilda w ilości 12 000 m2. wymagane etapy realizacji zadania: I Etap - zad. nr 5: 10 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 5: 1 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r. III Etap - zad. nr 5 1 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Strefa Płatnego Parkowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Strefa Płatnego Parkowania w ilości 14 000 m2. wymagane etapy realizacji zadań: I Etap - zad. nr 6: 10 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 6: 3 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r. III Etap - zad. nr 6: 1 000 m2, 01.09.2010 do 30.04.2011.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ulic miasta Poznania z materiałów Wykonawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ulic miasta Poznania z materiałów Wykonawcy w ilości 2 000 m2. Wymagane etapy realizacji zadania: I Etap - zad. nr 7: 1 000 m2, do 30.06.2010 r. II Etap - zad. nr 7: 1 000 m2, 01.07.2010 do 31.08. 2010 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ul. Winogrady z materiałów Wykonawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - trwałe oznakowanie grubowarstwowe ul. Winogrady z materiałów Wykonawcy w ilości 3 300 m2.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Remont DK32 Karpicko - Rostarzewo
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024r.
- "BUDOWA PARKINGU Z REORGANIZACJĄ RUCHU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 I PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 4"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.