Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Zielona Góra: Zakup stożkowej choinki z tworzywa sztucznego o wys. ca.14.00 m, montowanej na postumencie o wys. ca.0,5 m wraz z dekoracją świetlną
i świąteczną oraz montażem
Numer ogłoszenia: 70357 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup stożkowej choinki z tworzywa sztucznego o wys. ca.14.00 m, montowanej na postumencie o wys. ca.0,5 m wraz z dekoracją świetlną i świąteczną oraz montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 7.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 7.2.1. Choinka: 1) Choinka w kształcie stożka o wysokości ca. 14,00 m ( w tym gwiazda na szczycie ) i średnicy podstawy ca. 4,50 m, wykonana na konstrukcji aluminiowo-stalowej cynkowanej ogniowo i proszkowo i pokryta matą z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym ( girlanda świerkową o parametrach - minimum 700 tzw. tipsów na 1m2, o wzmocnionej odporności na warunki atmosferyczne i łącznej wadze igliwia nie przekraczającej 150 kg ) - schemat proponowanej konstrukcji - załącznik Nr 7 do SIWZ; 2) Konstrukcja choinki winna się składać z elementów spawanych z możliwością szybkiego montażu i demontażu. 3) Choinka u podstawy winna być osadzona na pierścieniu ( kształt walca ) o wys. 0,50 m maskowanym mata z tworzywa sztucznego jak w przypadku części stożkowej tzw. girlanda świerkową. Część ta nie powinna być wyposażona w żadne oświetlenie czy dekoracje. Ma ona stanowić zabezpieczenie choinki przy pracach związanych z odśnieżaniem czy uszkodzeniami. Istnieje możliwość osadzenia konstrukcji choinki zabezpieczającej ją przed przewróceniem w specjalnie do tego przygotowanej studni (rysunek studzienki do ustawienia choinki - załącznik Nr 8 do SIWZ). 4) Podłączenie instalacji oświetleniowej poprzez wtyczkę 3 przewodową ( 3x2,50 z bolcem ) do gniazda znajdującego się w identycznej studzience jak ta do ustawienia choinki posadowionej również w jezdni deptaka. 5) Sterowanie główne oświetleniem poprzez sterownik stanowiący ukompletowanie choinki i ( istniejący) zegar czasowy umieszczony w skrzynce elektrycznej posadowionej na ścianie budynku ratusza. 6) Zakłada się wyposażenie choinki w oświetlenie podstawowe realizowane na bazie tzw. sznurów świetlnych LED. Przyjmuje się długość łańcucha ca. 12,00 m wyposażonego w minimum 70 szt. diod stałych, święcących światłem niebieskim oraz ca. 10 szt. diod mrugających święcących światłem białym zimnym. Odstęp między diodami ca. 15,00 cm. Kolor przewodów zielony. Zakłada się, iż na choince winno się znaleźć w sumie nie mniej niż 13.000 diod. 7) Stabilizacja choinki w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych winna być realizowana poprzez zastosowanie ca. 2.000 kg obciążenia w postaci bloczków betonowych lub poprzez zamontowanie w konstrukcji nośnej trzpienia osadzonego w opisanym i przedstawionym w załączniku Nr 7 do SIWZ gnieździe umieszczonym w studzience posadowionej w części jezdnej deptaka miejskiego. 7.2.2.Dekoracje dodatkowe: 1) lampy stroboskopowe w ilości minimum 75 szt. o kolorze błysku białym zimnym. 2) kokardy z tworzywa sztucznego rozmieszczone na całej choince w ilości minimum 25 szt. Wysokość kokardy ca. 40 cm. Wykonanie z folii o szer. ca. 15 cm o kolorze złotym, ewentualnie srebrnym. 3) gwiazdy ozdobne w kształcie gwiazdy pięcioramiennej, której obrys wykonany jest z węża LED o śr. ca 15 mm, kolorze świecenia białym zimnym i parametrze = ca.35 LED/1m - każdy metr winien zawierać min. 2 diody mrugające w kolorze niebieskim. W środku tej dekoracji umieszczona druga gwiazda o kolorze niebieskim wypełnioną mata dekoracyjną.. Użyty do wykonania tej dekoracji wąż świetlny święcący kolorem białym zimnym, zawierający minimum 35 diod/1 mb. Każdy metr winien zawierać minimum dwie diody błyskające w kolorze niebieskim, a każda gwiazda winna być wykonana z minimum 3 m węża. Łączna ilość gwiazd nie mniejsza niż 50 szt. na całej choince. 4) bombki tworzywa sztucznego o śr. ca 120 mm w kolorze srebrnym lub złotym ( połysk) w ilości minimum 300 szt. i bombki tworzywa sztucznego o śr. ca 80 mm w kolorze czerwonym (połysk ) w ilości minimum 350 szt. 5) czubek choinki z zamontowaną gwiazd pięcioramienną o średnicy ca. 1,50 m wykonaną jak gwiazdy poprzednie z węża LED o tych samych parametrach. 7.3. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rocznej gwarancji na dostarczone elementy świetlne zamontowane na przedmiotowej choince. 7.4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu niezbędne certyfikaty dopuszczające elementy świetlne i elektryczne do zewnętrznej eksploatacji w warunkach klimatycznych o obniżonej temperaturze (do - 15/20 st. C). 7.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający stabilności konstrukcji podpisany przez uprawnionego konstruktora. 7.6. Wykonawca na miejscu montażu przeprowadzi niezbędny instruktaż dotyczący montażu/demontażu i eksploatacji przedmiotowej choinki. UWAGA: dla celów weryfikacji minimalnych wymagań postawionych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia wymagane jest wypełnienie Tabeli zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 7.7. Integralna częścią oferty jest wizualizacja papierowa, prezentacja przedmiotu zamówienia na nośniku elektronicznym CD oraz specyfikacja wymagań szczegółowych. 7.8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z jego montażem na wskazany przez Zamawiającego adres w Zielonej Górze w terminie 2-3 grudnia 2013 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3),.6.1.7) SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) oraz 6.1.7) SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) oraz 6.1.7) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3)5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 5 do SIWZ; 7) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 8) wypełniona Tabela zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 9) dokumenty zgodnie z pkt 3.7. SIWZ. 10) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 13.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 13.3. Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13.4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 13.5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.4.) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.4. SIWZ; 13.6. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 13.7. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.7) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 13.8. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.9. SIWZ. 13.9. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ poświadczają za zgodność z oryginałem te podmioty. 13.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.11. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 13.12. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.8) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13.13. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.- 6.11. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z pkt 39 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZAD MIASTA ZIELONA GÓRA
UL. PODGÓRNA 22
POK.407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 10:00, miejsce: URZAD MIASTA ZIELONA GÓRA UL. PODGÓRNA 22 POK.407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 maja 2013 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- Dostawa pojemników do próbek biologicznych, rolek z etykietami
- ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE (02/ZP/2024).
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Dostawa środków czystościowych - DZ/30/2024
- Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.