eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych oraz na nośnikach typu citylight dotyczących projektów realizowanych przez WUP w Katowicach w ramach PO KL.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Katowice: Przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych oraz na nośnikach typu citylight dotyczących projektów realizowanych przez WUP w Katowicach w ramach PO KL.
Numer ogłoszenia: 70323 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54525 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych oraz na nośnikach typu citylight dotyczących projektów realizowanych przez WUP w Katowicach w ramach PO KL..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, dotyczących projektu systemowego realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt. -Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim-. 1) Nośnik typu citylight o formacie ekspozycji 1,2 x 1,8 m (+- 10%) Nośnik podświetlany wolnostojący lub naścienny, zlokalizowany w centrach miast województwa śląskiego w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. 2) Liczba nośników - 200, w tym co najmniej: - jeden w 10 spośród 19 miast na prawach powiatu (tj. Katowice, Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), - jeden w 9 spośród 17 miast stolic powiatów ziemskich (tj. powiat będziński - Będzin, powiat bielski- Bielsko-Biała, powiat bieruńsko-lędziński- Bieruń, powiat cieszyński-Cieszyn, powiat częstochowski-Częstochowa, powiat gliwicki-Gliwice, powiat kłobucki- Kłobuck, powiat lubliniecki-Lubliniec, powiat mikołowski-Mikołów, powiat myszkowski-Myszków, powiat pszczyński-Pszczyna, powiat raciborski-Racibórz, powiat rybnicki-Rybnik, powiat tarnogórski-tarnowskie Góry, powiat wodzisławski-Wodzisław Śląski, powiat zawierciański-Zawiercie, powiat żywiecki-Żywiec). W przypadku, gdy Wykonawca będzie chciał eksponować citylighty w miastach będących jednocześnie powiatem grodzkim oraz pełniących funkcję stolicy powiatu ziemskiego, należy zapewnić w nich ekspozycję co najmniej dwóch citylightów. 3) Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - dwa tygodnie. 4) Projekt graficzny i druk eksponowanych reklam (plakatów) uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik, którą można wykorzystać przy opracowaniu projektu graficznego plakatu oraz uwzględnić w cenie usługi możliwość realizacji sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektowania eksponowanych plakatów. 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia udzieli Zamawiającemu licencji na wykorzystanie projektów graficznych oraz zdjęć stworzonych na potrzebę projektu na następujących polach eksploatacji jakąkolwiek techniką: utrwalenie, utrwalenie w innej technice (systemie) zapisu, reprodukowanie, edytowanie w dowolny sposób, jaki Zamawiający uzna za stosowny, zwielokrotnianie, publiczne wystawienie, wyświetlenie, udostępnienie, wykorzystanie do celów związanych z działalnością Zamawiającego, w tym działań promocyjnych. 6) Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych wzorów reklam (plakatów), w proporcjonalnej liczbie. 7) Wszystkie wzory plakatów przed drukiem przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. 8) Oferta na przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej zawierać musi media plan, obejmujący co najmniej: a) propozycje formatu i typu nośników reklamowych, uwzględniających wyłącznie citylighty, b) podział nośników na poszczególne miasta, z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego, c) propozycje punków, w których umieszczone będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). Uwagi ogólne: Plakaty reklamowe eksponowane na nośnikach (typu citylight) muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, -Śląskie - pozytywna energia-, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.wup-katowice.pl lub http://efs.wup-katowice.pl , do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem -Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zdjęcia potwierdzające ekspozycję citylightów wykonane na miejscu ekspozycji (zdjęcia mogą być przekazywane w formie elektronicznej) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ekspozycji. Część II - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, dotyczących projektu konkursowego realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt. -Kompetencje na miarę potrzeb-. 1) Nośnik typu citylight o formacie ekspozycji 1,2 x 1,8 m (+- 10%) Nośnik podświetlany wolnostojący lub naścienny, zlokalizowany w ścisłych centrach miast Katowice, Częstochowa i Bielsko-Biała, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. 2) Liczba nośników - 30, w tym: 12 zlokalizowanych na terenie Katowic,9 w Bielsku-Białej i 9 w Częstochowie. 3) Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - 1 miesiąc. 4) Projekt graficzny i druk eksponowanych reklam (plakatów) uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik(zwłaszcza przedstawiających osoby starsze w sytuacjach zawodowych) którą można wykorzystać przy opracowaniu projektu graficznego plakatu. 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia udzieli Zamawiającemu licencji na wykorzystanie projektów graficznych oraz zdjęć stworzonych na potrzebę projektu na następujących polach eksploatacji jakąkolwiek techniką: utrwalenie, utrwalenie w innej technice (systemie) zapisu, reprodukowanie, edytowanie w dowolny sposób, jaki Zamawiający uzna za stosowny, zwielokrotnianie, publiczne wystawienie, wyświetlenie, udostępnienie, wykorzystanie do celów związanych z działalnością Zamawiającego, w tym działań promocyjnych. 6) Wzór plakatów przed drukiem przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu. 7) Oferta na przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej zawierać musi media plan, obejmujący co najmniej: a) propozycje formatu i typu nośników reklamowych, uwzględniających wyłącznie citylighty, b) podział nośników na poszczególne miasta, z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego, c) propozycje punków, w których umieszczone będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). Uwagi ogólne: Plakaty reklamowe eksponowane na nośnikach (typu citylight) muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, -Śląskie - pozytywna energia-, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.wup-katowice.pl lub http://efs.wup-katowice.pl , do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem -Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zdjęcia potwierdzające ekspozycję citylightów wykonane na miejscu ekspozycji (zdjęcia mogą być przekazywane w formie elektronicznej) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ekspozycji. Część III - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych, dotyczących projektu konkursowego realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt. -Kompetencje na miarę potrzeb-: 1) Nośnik wielkoformatowy o formacie ekspozycji 6 x 3 m (+- 10%) Nośnik podświetlany wolnostojący lub naścienny, zlokalizowany w ścisłych centrach miast Katowice, Częstochowa i Bielsko-Biała, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (centra handlowe, dworce kolejowe) lub przy głównych trasach komunikacyjnych. 2) Liczba nośników - 9, w tym: 3 na terenie Katowic, 3 w Bielsku-Białej i 3 w Częstochowie. 3) Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - 1 miesiąc. 4) Projekt graficzny i druk eksponowanych reklam (plakatów) uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik(zwłaszcza przedstawiających osoby starsze w sytuacjach zawodowych), którą można wykorzystać przy opracowaniu projektu graficznego plakatu. 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia udzieli Zamawiającemu licencji na wykorzystanie projektów graficznych oraz zdjęć stworzonych na potrzebę projektu na następujących polach eksploatacji jakąkolwiek techniką: utrwalenie, utrwalenie w innej technice (systemie) zapisu, reprodukowanie, edytowanie w dowolny sposób, jaki Zamawiający uzna za stosowny, zwielokrotnianie, publiczne wystawienie, wyświetlenie, udostępnienie, wykorzystanie do celów związanych z działalnością Zamawiającego, w tym działań promocyjnych. 6) Wzór plakatów przed drukiem przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu. 7) Oferta na przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej zawierać musi media plan, obejmujący co najmniej: a) propozycje formatu i typu nośników reklamowych, b) podział nośników na poszczególne miasta, z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego, c) propozycje punktów, w których umieszczone będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). Uwagi ogólne: Plakaty reklamowe eksponowane na nośnikach wielkoformatowych muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -Śląskie - pozytywna energia-, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.wup-katowice.pl lub http://efs.wup-katowice.pl , do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem -Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zdjęcia potwierdzające ekspozycję reklam na nośnikach wielkoformatowych wykonane na miejscu ekspozycji (zdjęcia mogą być przekazywane w formie elektronicznej) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ekspozycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany przez UE w ramach EFS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting Sp. z o.o. 40-240 Katowice, ul. 1 Maja 88, ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71248,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96604,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17714,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17714,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32158,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.