eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna zgodnie z ( Uchwała Nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 grudnia 2007 r., )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Skwierzyna: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna zgodnie z ( Uchwała Nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 grudnia 2007 r., )
Numer ogłoszenia: 70315 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7216536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna zgodnie z ( Uchwała Nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 grudnia 2007 r., ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna zgodnie z ( Uchwała Nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 grudnia 2007 r., ) . Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna obejmuje tereny: powierzchnia obszaru planów ogółem - ok. 3390 ha w tym - tereny zabudowy miasta - 1300 ha - tereny zamknięte- specjalne - 481 ha - tereny dróg - 50 ha - tereny lasów - 250 ha - teren wód - 100 ha - tereny pozostałe - 1209 ha Przedmiotem planu jest: 1) Ustalenie przeznaczenia terenu dla różnorodnych funkcji i form użytkowania, określony w uchwale :Uchwała Nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 grudnia 2007 r., z załącznikiem graficznym, stanowi załączniki do niniejszej SIWZ. 2) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla terenów miasta Skwierzyna (obszar wielkości ok. 20 ha)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym projektantem z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem w projektowaniu zagospodarowania przestrzennego wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów . 3 posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech planów zagospodarowania przestrzennego o wartości nie mniejszej niż 150. 000,00PLN, każdy z potwierdzeniem należytego wykonania, oraz z podaniem informacji o pozycji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwy i adresu Zamawiającego 4) Wykonawcy osiągnęli przychody netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości co najmniej 200.000 zł średnioroczni 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XIV i terminie wskazanym w rozdz. XV pkt. 3 niniejszej SIWZ : Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VI pkt 3 SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. uprawnienia do projektowania w specjalności urbanistycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), w przypadku głównego projektanta aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: wykaz - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym punkcie - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie planów, zawierający co najmniej 3 plany zagospodarowania przestrzennego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00PLN, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, oraz z podaniem informacji o ogłoszeniu ( rok, numer, pozycja) w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwą i adresem Zamawiającego - według wzoru określonego w zał. Nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Uwaga! Za usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uważa się usługi wykonane, których odbiór końcowy miał miejsce w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert. e/ sprawozdanie finansowe albo jego część sprawozdania finansowego, Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania, finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2005,2006,2007), a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to za ten okres. f/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minim. 300.000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wysokość ubezpieczenia, kwota ubezpieczenia minim. 200.000 zł 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z opisem w rozdz. XII niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.