eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych i regałów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Kraków: Dostawa mebli biurowych i regałów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim.
Numer ogłoszenia: 70308 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i regałów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek wraz montażem do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim mebli biurowych oraz regałów archiwizacyjnych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w opisie technicznym, w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie, w podziale na następujące zadania: Zadanie I: Dostawa mebli biurowych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (meble dostarczone pod wymienione niżej adresy i zmontowane, przygotowane do natychmiastowego użytkowania): Biura Powiatowe ARiMR w woj. małopolskim: 1. Powiat bocheński, ul. Widakiewicza 23, 32-700 Bochnia kontenery biurowe- 4szt., szafa aktowa - 1szt., 2. Powiat dąbrowski, ul. Piłsudskiego 33, 33-200 Dąbrowa Tarnowska fotele pracownicze - 7szt., 3. Powiat krakowski, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków kontenery biurowe - 5 szt., 4. Powiat limanowski, ul. Piłsudskiego 6a,34-600 Limanowa fotele pracownicze - 10 szt., krzesło - 10 szt., 5. Powiat miechowski, ul. Konopnickiej 23a, 32-200 Miechów kontenery biurowe - 3szt., fotele pracownicze - 5 szt., 6. Powiat myślenicki, ul. Kościuszki 12, 32-410 Dobczyce szafa aktowa - 2szt., fotele pracownicze - 4 szt., 7. Powiat nowosądecki, ul. Nawojowa 1, 33-335 Nawojowa kontenery biurowe - 4szt., szafa aktowa - 4 szt., 8. Powiat olkuski, ul. Bylicy 1, 32-300 Olkusz kontenery biurowe - 2 szt., szafa aktowa - 2szt., fotele pracownicze -9 szt., 9. Powiat oświęcimski, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim szafa aktowa - 2 szt., fotele pracownicze- 5szt., 10. Powiat proszowicki, ul. Szpitalna 3, 33-100 Proszowice kontenery biurowe - 1 szt., 11. Powiat suski, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka fotele pracownicze - 10 szt., 12. Powiat tarnowski, ul. Lwowska 72-96C, 33-100 Tarnów kontenery biurowe - 1 szt., szafa aktowa - 1szt., fotele pracownicze - 6 szt., krzesło - 5szt., 13. Powiat tatrzański, ul. Jagiellońska 24b,34-500 Zakopane fotele pracownicze - 10szt., 14. Powiat wielicki, ul. 3-go Maja 2,32-005 Niepołomice szafa aktowa - 1szt., fotele pracownicze 2 szt., Małopolski Oddział Regionalny ARiMR: ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków stół prosty - 4szt., szafa aktowa - 3szt., fotele dyrektorskie - 3 szt., biurko kształt L- 20 szt. ( 10 lewych, 10 prawych) Biuro Powiatowe ARiMR w Chrzanowie, ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów: meble dostarczone do tej lokalizacji nie podlegają montażowi, zapakowane, w sposób umożliwiający dłuższe przechowywanie, wyposażone we wszelkie konieczne materiały i podzespoły służące do prawidłowego montażu (śruby, podkładki, itp.): kontenery biurowe - 7szt., szafa aktowa - 8szt., biurko kształt L- 10 szt.( 5 lewych, 5 prawych), stół prosty - 4szt., fotele pracownicze - 26 szt., krzesło - 15 szt. Meble będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać kształtem, kolorystyką, parametrom technicznym oraz gabarytom, meblom znajdującym się aktualnie na wyposażeniu pomieszczeń biurowych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim. W tym celu Wykonawcom przysługuje prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej. Opis techniczny mebli i ilości całkowite: 1. Kontener biurowy - 27 sztuk Kontener o wymiarach (wys/szer/gł) 55x43x60 cm z trzema szufladami głębokimi oraz czwartą typu piórnik. Kontener wykonany z płyty wiórowej o grubości min 18 mm. Tylna ścianka kontenera jest wykonana z płyty o grubości min. 10mm. Płyta pokryta melaminą grubości min. 0,2mm w kolorze jasnego buku, krawędzie zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1,2 mm. Fronty szuflad wyposażone w metalową rączkę w kolorze stelaża biurka. Metalowe szuflady na prowadnicach gwarantujących, co najmniej 75% wysów, zaopatrzone w blokadę oraz zamek posiadający indywidualny numer, fronty szuflad wykończone identycznie jak blat kontenera. Kontener jest wyposażony w wysokiej jakości kółka jezdne w tym dwa przednie z blokadą. 2.Szafa aktowa- 24 sztuk Szafa o wymiarach (szer/gł/wys) 80 x 44 x 205 cm jest wykonana z płyty wiórowej o grubości min. 18 mm, a plecy szafy wykonane z płyty o grubości min. 10mm. Półki wykonane z płyty o grubości min. 22 mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty są zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1,2mm. Szafa ma posiadać cokół wysokości 12 cm. Szafa wyposażona w cztery regulowane półki z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Zawiasy szafy samo zatrzaskowe. Drzwi szafy wyposażone w 3 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek patentowy (każdy posiada numer). Szafa ma posiadać możliwość wyregulowania jej wysokości w zakresie min. 4 cm. Regulacja szafy odbywa się od środka. Szafa posiada stopki o średnicy min. 4 cm wykonane z plastiku. 3.Biurko kształt L - 30 sztuk (15 lewych/15 prawych) Biurko typu workstation o wymiarach blatu 160 x 120 x 80 x 60 cm w kształcie litery L z ergonomicznie ukształtowaną krawędzią. Blat biurka wykonany z płyty wiórowej o grubości 25 mm wykończony laminatem HPL lub równoważnym o grubości 0.3 mm w kolorze jasnego buku. Krawędź biurka zabezpieczona doklejką PCV w kolorze blatu o grubości 2 mm. Konstrukcję biurka stanowi metalowy stelaż, który jest poprowadzony wzdłuż zewnętrznej linii blatu. Nogi są metalowe. Stelaż i nogi są malowane metodą proszkową w kolorze szarostalowym. Zakres regulacji wysokości biurka jest w granicach 68-76 cm. Biurko jest wyposażone w kanały kablowe do podłączeń komputera. 4.Fotele pracownicze - 94 sztuk Fotel pracowniczy obrotowy (wytrzymujący nacisk dorosłej osoby siedzącej ważącej min. 120 kg), amortyzator - siłownik zapewniający płynną regulacje siedziska, siedzisko 45 - 50 cm długości, oparcie fotela z regulacją wysokości i kąta nachylenia, regulacja głębokości siedziska, fotel zaopatrzony w podłokietniki regulowane. Kolor tapicerki zielony - obowiązujący w ARiMR, wytrzymałość tapicerki wynosi 50 000 cykli w skali Martindalea. Fotel posadowiony na pięcioramiennej podstawie z kółkami jezdnymi dostosowanymi do wykładzin dywanowych. 5.Krzesła - 30 sztuk Krzesło o konstrukcji metalowej z siedziskiem i oparciem wykończonym tapicerką w kolorze zielonym, jak w przypadku fotela pracowniczego. 6. Stół prosty - 8 sztuk Biurko o wymiarach blatu 100 x 60. Blat biurka wykonany z płyty wiórowej o grubości 25 mm wykończony laminatem HPL lub równoważnym o grubości 0.3 mm w kolorze jasnego buku. Krawędź biurka zabezpieczona doklejką PCV w kolorze blatu o grubości 2 mm. Konstrukcję biurka stanowi metalowy stelaż, który jest poprowadzony wzdłuż zewnętrznej linii blatu. Nogi są metalowe. Stelaż i nogi są malowane metodą proszkową w kolorze szarostalowym. Zakres regulacji wysokości biurka jest w granicach 68-76 cm. 7. Fotele dyrektorskie skórzane- 3 sztuki Fotele o ruchomym siedzisku i oparciu tapicerowanym z obu stron. Tapicerka naturalna - wysokogatunkowa skóra. Szerokie i wygodne siedziska i oparcie. Możliwość bujania się wraz z blokadą oparcia w wybranej pozycji. Regulowana siła oporu oparcia i siedziska. Miękkie podłokietniki tapicerowane naturalną skórą. Płynnie regulowana wysokość siedziska. Stabilna aluminiowa podstawa jezdna - pięcioramienna. Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych. Kolor czarny lub ciemny brąz. Zadanie II - dostawa regałów archiwizacyjnych - sztuk 120 dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o wskazanej poniżej charakterystyce i pod wymienione adresy: 1. Zabezpieczone antykorozyjnie-malowanie proszkowe w kolorze jasnopopielatym. 2. Elementy skręcane śrubami lub w inny sposób zapewniający nośność i stabilność. 3. Zapewnienie możliwości wypoziomowania regału (poprzez stosowny system lub podkładki). 4. Wymiary regałów: -wysokość 2000 mm (dopuszcza się odstępstwo +/- 50 mm), -szerokość 900 mm (dopuszcza się odstępstwo +/- 50 mm), -głębokość 400 mm (maksymalnie 450 mm), -nośność półek minimum 90 kg -odległość dolnej półki od podłogi ok. 200 mm, -górne zakończenie regału winno być wykonane z blachy lub zakończone półką. 5. Ilość użytkowych półek-5 szt. do każdego regału (nie licząc górnego zakończenia). 6. Dodatkowe listwy boczne i tylne zabezpieczające przed wypadnięciem dokumentów oraz zwiększające stabilność. 7.Możliwość skręcania regałów (plecami), względnie przykręcania do ściany. 8. Dodatkowe wzmocnienie krzyżowe (stężenia) zapewniające sztywność regału (zwłaszcza zapełnionego aktami). Dostawa i montaż regałów do poszczególnych Biur Powiatowych należy dokonać pod wskazane niżej adresy : Powiat bocheński 32-700 Bochnia ul. Widakiewicza 23 regałów 12 Powiat brzeski 32-800 Brzesko ul. Szczepanowska 21 regałów 10 Powiat krakowski 30-503 Krakówul. Lubicz 25 regałów 10 Powiat nowosądecki 33-335 Nawojowa ul. Nawojowa 1 regałów 20 Powiat proszowicki 33-100 Proszowice, ul. Szpitalna 3 regałów 6 Powiat tarnowski 33-100 Tarnów ul. Lwowska 72-96C regałów 20 Powiat wadowicki 34-100 Wadowice ul. Mickiewicza 36 regałów 6 Małopolski Oddział Regionalny 31-503 Kraków ul. Lubicz 25 regałów 10 Regały nieskręcone (wyposażone we wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do ich późniejszego montażu, w szczególności takie jak śruby, podkładki, itp.): Powiat chrzanowski 32-500 Chrzanów ul. Fabryczna 16 regałów 26.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum: - Jedną dostawę mebli biurowych lub foteli pracowniczych o wartości minimum 25 000 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), dotyczy Zadania nr I -Jedną dostawę regałów archiwizacyjnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie brutto: piętnaście tysięcy złotych), dotyczy Zadania nr II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności -wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, na Dzienniku Podawczym, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.