eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup umundurowania i odzieży antyelektrostatycznej na potrzeby Izby Celnej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Szczecin: Zakup umundurowania i odzieży antyelektrostatycznej na potrzeby Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 70262 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup umundurowania i odzieży antyelektrostatycznej na potrzeby Izby Celnej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie skladnikow ubioru polowego i specjalnego oraz odzieży antyelektrostatycznej na potrzeby Izby Celnej w Szczecinie w asortymencie określonym dla Zadania nr 1 i Zadania Nr 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.11.40.00-1, 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.23.54.00-9, 18.44.30.00-6, 19.33.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Energetyków 55, pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 12:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Energetyków 55, pok. nr 21 (Kancelaria Izby Celnej).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubiór polowy i specjalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie składników ubioru polowego i specjalnego w następującym asortymencie: 1) Spodnie polowe koloru szarozielonego, letnie - 214 szt. 2) Spodnie polowe koloru szarozielonego, zimowe - 202 szt. 3) Spodnie polowe koloru czarnego, letnie - 73 szt. 4) Spodnie polowe koloru czarnego, zimowe - 73 szt. 5) Komplet całoroczny: kutrka i spodnie koloru czarnego - 57 szt. 6) Kombinezon jednoczęściowy - 62 szt. 7) Kamizelka narzędziowa nasobna - 62 szt. 8) Czapka polowa letnia koloru szarozielonego - 203 szt. 9) Czapka polowa letnia koloru czarnego - 62 szt. 10) Czapka typu dokerka - 62 szt. 11) Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - 62 szt. 2. Szczegółowy opis składników ubioru oraz charakterystyka materiałowa zawarte są w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zestawienie rozmiarów zawierające następujące dane: 1) wzrost 2) obwód klatki piersiowej 3) obwód pasa 4) obwód bioder 5) długość spodni 6) rozmiar kołnierzyka (obwód szyi) 7) rozmiar czapki (obwód głowy) 8) rozmiar rekawiczki ( obwód dłoni mierzony wzdłuż linii kostek, bez kciuka) udostępnione zostanie wykonawcy, ktory złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy, celem uzgodnienia nomenklatury rozmiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.11.40.00-1, 18.23.54.00-9, 18.44.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież antyelektrostatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie odzieży antyelektrostatycznej w następujacym asortymencie: 1) Kombinezon dwuczęściowy letni - 39 szt. 2) Kombinezon dwuczęściowy ocieplany 40 szt. 3) Rękawiczki ochronne o właściwościach antyelektrostatycznych 42 pary 4) Buty ochronne o właściwosciach antyelektrostatycznych - 39 par 2. Szczegółowy opis składników odzieży antyelektrostatycznej zawarty jest w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowana odzież antyelektrostatyczna odpowiada wymaganiom okreslonym przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty deklaracji zgodności WE, o której mowa w §36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn.21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. nr 259 z 2005r., poz.2173), w odniesieniu do każdego ww. składnika odzieży. 4. Zestawienie rozmiarów zawierające następujące dane: 1) wzrost 2) obwód klatki piersiowej 3) obwód pasa 4) obwód bioder 5) długość spodni 6) rozmiar kołnierzyka (obwód szyi) 7) rozmiar rękawiczki ( obwód dłoni mierzony wzdłuż linii kostek, bez kciuka) 8) rozmiar buta (mierzony w długości stopy) udostępnione zostanie wykonawcy, ktory złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy, celem uzgodnienia nomenklatury rozmiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-9, 19.33.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.