Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Białystok: zamówienie na Konserwację, utrzymanie porządku i czystości w zasobach nieruchomości stanowiących własność Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 7025 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Komisji Edukacji Narodowej 58, 15-687 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6640222, faks 085 6640333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na Konserwację, utrzymanie porządku i czystości w zasobach nieruchomości stanowiących własność Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje konserwację i sprzątanie obiektów i ich otoczenia na osiedlach będących własnością Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177), 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177), 3. Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują pracownikami posiadającymi kwalifikacje (minimum typu E), w zakresie eksploatacji urządzeń gazowych, cieplnych i energetycznych, - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zakresu zamówienia zgodnego z pkt. I SIWZ. - dysponują osobą, która posiada wykształcenie i doświadczenie w zakresie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni. 4. Posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia: - w okresie od 1 stycznia 2006r. do 31 grudnia 2008r. prowadzili konserwację oraz sprzątanie w obiektach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej powierzchni oczynszowanej nie mniejszej niż 50 000,00m2 w wykazanym okresie. . Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia: . wykażą dodatni wynik finansowy netto za ostatni rok obrachunkowy ( 2007), . są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. . są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane minimalne OC kontraktowe 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy: 1. Oferta: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego formularza - zał. nr 1), 2. Dowód wniesienia (ustanowienia) wadium. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 3.3. Aktualne zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.6. Wykaz wykonanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat tj. od 1 stycznia 2006r. do 31 grudnia 2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -wykaz usług wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi (opinie, referencje), że usługi te zostały należycie wykonane ( wg załączonego formularza - zał. nr 6) w obiektach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej powierzchni oczynszowanej nie mniejszej niż 50 000,00m2 w wykazanym okresie. 3.7. Wykaz pracowników usług, wraz z potwierdzonymi kwalifikacjami (minimum typu E) w zakresie eksploatacji urządzeń gazowych, cieplnych i energetycznych wraz ze świadectwami potwierdzającymi te uprawnienia -wg załączonego formularza - zał. nr 4. 3.8. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania robót zgodnych z zamówieniem -wg załączonego formularza - zał. nr 5. 3.9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.10. Projekt umowy zaakceptowany przez umocowanego przedstawiciela - wg załączonego formularza - zał. nr 7. 3.11.Wykaz podmiotów (nazwa i adres podwykonawcy zgodnie z ofertą) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakres prac przewidywanych im do wykonania - jeżeli jest to przewidziane. 3.12.W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 3.1, 3.3, 3.10, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2004r. nr 71 poz. 645). Niespełnienie wymagań określonych w pkt. I do IV niniejszej SIWZ, brak któregokolwiek w wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Towarzystwo
Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. w Białymstoku
ul. Komisji Edukacji Narodowej 58
15-687 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Białymstoku ul. Komisji Edukacji Narodowej 58 15-687 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.