Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Stalowa Wola: Przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 70252 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej-ulicy Poniatowskiego w Stalowej Woli od km 2 + 673 do km 3 + 474, w tym: - odcinek od km 2 + 673 do km 3 + 474 z wyłączeniem przebudowy jezdni na odcinku od km 3 + 216 do km 3 + 337 - budowę skrzyżowania typu rondo w km 3 + 216 do km 3 + 337 Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej ( Przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli i ETAP I - Budowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 1025R), przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. W związku z zaistniałą koniecznością budowy skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 1025R w km 3 + 216 do km 3 + 337 zostało przygotowane odrębne opracowanie dokumentacji projektowej pn. ETAP I - Budowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 1025R. Dlatego też z przedmiotu zamówienia zostaje wyłączona przebudowa jezdni na odcinku od km 3 + 216 do km 3 + 337 uwzględniona w dokumentacji projektowej Przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli. W miejsce wyłączonego odcinka jezdni wprowadzono opracowanie ETAP I - Budowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 1025R. Załączony do SIWZ przedmiar robót dla przedsięwzięcia Przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli uwzględnia wyłączenie odcinka jezdni od km 3 + 216 do km 3 + 337. Zakres prac dotyczący przebudowa drogi powiatowej nr 1025R ulica Poniatowskiego na odcinku od km 2 + 673 do km 3 + 474 w Stalowej Woli polega na wykonaniu korekty geometrycznej jezdni przez wprowadzenie przekroju ulicznego o szerokości 7,0 m ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna 9,0 m) oraz przebudowie ciągu pieszego na ciąg pieszo - rowerowy o łącznej szerokości 3,5 - 4,0 m. W związku z realizacją zadania niezbędna jest przebudowa 3 szt lamp oświetlenia ulicznego oraz przesunięcie 2 szt wpustów ulicznych oraz wprowadzenie systemu odwodnienia korpusu drogowego ( sączki) z odprowadzeniem wód do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zakres prac objęty opracowaniem obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej - 5719,91 m2 , nawierzchni z kostki brukowej betonowe ( ścieżki rowerowe, chodniki, zatoki autobusowe, zjazdy ) - 3 480,51 m2 . Szczegółowy zakres prac polega na wykonaniu: 1. robót przygotowawczych ( roboty pomiarowe i rozbiórkowe); 2. robót ziemnych ( wykopy i nasypy); 3. odwodnieniu korpusu drogowego ( regulacja kratek, studni i zaworów, ułożeniu sączka , wykonaniu studni rewizyjnych i ściekowych); 4. podbudów ( koryto, podbudowy z kruszywa łamanego, z gruntu stabilizowanego cementem, z betonu oraz z mieszanki mineralno-asfaltowej); 5. nawierzchni ( z tłucznia kamiennego zjazdów, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni, warstwa wiążąca i ścieralna z mieszanki mineralno- asfaltowej, frezowanie nawierzchni, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej chodniki, ścieżki rowerowe, zjazdy, zatoki autobusowe); 6. robót wykończeniowych ( plantowanie, humusowanie); 7. oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu ( oznakowanie poziome materiałem cienkowarstwowym i grubowarstwowym, oznakowanie pionowe); 8. elementów ulic ( ustawienie krawężników, obrzeży, chodnik z kostki i płyt chodnikowych). Zakres prac dotyczący budowy ronda objęty projektem ETAP I - Budowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 1025R obejmuje budowę skrzyżowania typu rondo (w ciągu drogi powiatowej nr 1025R ) o średnicy 32 m z wyspą środkową o średnicy 17 m wraz z pierścieniem szerokości 2,5 m i dochodzącymi wlotami jezdni głównej szerokości 7,0 m z jednostronnym ciągiem pieszo -rowerowym. Docelowo rondo stanowić będzie połączenie z droga gminną stanowiącą obsługę komunikacyjną terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w obszarze tzw. trasy podskarpowej. Zakres prac obejmuje wykonanie: nawierzchni jezdni głównej SMA- 1625m2 , wysepki kanalizującej oraz pierścienia ronda ( kostka granitowa) - 205 m2 , nawierzchnia z kostki betonowej chodni, ścieżki rowerowe, zjazd - 532 m2 . Zakres wykonania obejmuje również wykonanie: sieci kanalizacji deszczowej na odcinku ETAPU I ( granica etapów oznaczona w dokumentacji projektowej na planie usytuowania) oraz remont kanałów sanitarnych w drodze. Szczegółowy zakres prac polega na wykonaniu: 1. robót przygotowawczych ( roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe); 2. robót ziemnych ( nasypy, wzmocnienie podstawy korpusu drogowego z zastosowaniem geosiatki); 3. podbudów ( koryto, podbudowa z kruszywa łamanego, z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa zasadnicza z BA); 4. nawierzchni (frezowanie nawierzchni, warstwa wiążąca z BA i ścieralna z SMA, nawierzchnia z kostki brukowej, ułożenie geosiatki, wzmocnienie skarp płytami ażurowymi); 5. oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu ( oznakowanie poziome materiałami grubowarstwowymi, oznakowanie pionowe, bariery ochronne stalowe); 6. elementów ulic ( krawężniki betonowe, krawężniki granitowe, obrzeża betonowe, nawierzchnie zjazdów z posesji z kostki betonowej): 7. zieleni drogowej 8. kanalizacji deszczowej ( roboty pomiarowe i ziemne, kanały z rur polietylenowych, studnie rewizyjne, próba szczelności); 9. przebudowy kanału sanitarnego D=500mm, D=200mm, kanału sanitarnego tłocznego D=150mm, wodociągu D=250mm, roboty demontażowe kanałów i rurociągów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - drogowych, o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą - kierownik budowy posiadającą uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą co najmniej 1 000 000 zł ( słownie: jeden milion złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, oswiadczenie o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 1 zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) opóźnienia w uzyskaniu zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej, c) opóźnienia w wykonaniu przebudowy linii kablowych i budowy oświetlenia ulicznego d) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, e) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy, f) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, h) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową, i) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, j) wstrzymania realizacji robot przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów, k) jakiegokolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowanej lub dającej się przypisać Zamawiającemu, jego personelowi lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. zmiana przedstawicieli stron- kierownika budowy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy) 4. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 5 umowy. 5. powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek okoliczności wskazanej w pkt. 2.1, 2.2, niniejszego ustępu. 6. zmiany umowy przewidziane w ust. 2 niniejszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach : - pkt. 1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększenia ceny, - pkt.2.lit.a - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego, - pkt. 2.lit.b - o czas o jaki opóźni się wydanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej licząc od dnia przekazania placu budowy, - pkt.2. lit.c - o czas opóźnienia w wykonaniu robót elektrycznych, - pkt. 2.lit.d- o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, - pkt.2.lit.e - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - pkt.2.lit.f,g - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, - pkt.2. lit. H,i,j - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową, - pkt.2.lit. k - o czas opóźnienia utrudnienia lub przeszkody, - pkt.3. - gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ, - pkt.4.- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola pokój. nr 310..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli ul. Podleśna 15 -pokój 108 (sekretariat) ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- "Budowa skateparku i elementu pumptrack z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wierzchowo"
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.