eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zakup masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie w 2013 roku - część I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Chrzanów: Zakup masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie w 2013 roku - część I.
Numer ogłoszenia: 70244 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6231272, 6234687, faks 32 6231272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie w 2013 roku - część I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej -na zimno- w ilości 40 ton, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) mieszanka mineralno-asfaltowa ( masa na zimno) powinna spełniać następujące wymagania : wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren od 0 do 8 mm, lepiszcze modyfikowane, zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %, zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%, możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, możliwość stosowania w temperaturze od -10o C do + 40o C. b) dostarczona masa na zimno musi być pakowana w worki foliowe a jej okres przechowywania powinien wynosić min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu, c) dostawa odbywać się będzie na koszt wykonawcy, sukcesywnie w/g pisemnych zamówień Zamawiającego w dwóch lub trzech częściach, w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Realizacja dostawy to 7 dni od zgłoszenia pisemnego przesłanego faksem. d) Zamawiający przewiduje zakup mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości nie przekraczającej 40 ton. Jednakże ilość ta może być mniejsza, co wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego (minimalna ilość masy na zimno jaką Zamawiający zakupi w roku 2013 to- 30 ton ). e) Mieszanka mineralno-asfaltowa powinna posiadać aktualną Aprobatę Techniczną lub Europejską Aprobatę Techniczną (EAT), deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną wystawioną przez producenta wyrobu lub deklarację zgodności z Europejską Aprobatą Techniczną (EAT) wystawioną przez producenta oraz aktualny atest PZH. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonej masy i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dołączoną do oferty aprobatą Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę oraz odstąpi od realizacji umowy z 7 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opis przedmiotu zamówienia SIWZ ,Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: a)aktualną Aprobatę Techniczną lub Europejską Aprobatę Techniczną (EAT), b)deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną wystawioną przez producenta wyrobu lub deklarację zgodności z Europejską Aprobatą Techniczną (EAT) wystawioną przez producenta wyrobu, c)aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1. b)Dowód wpłacenia / wniesienia wadium- nie wymagany. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z określeniem zakresu reprezentacji , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. d)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby ( np. konsorcjum, s.c.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 Pzp - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: a. zmiana wynagrodzenia umownego: - spowodowana zmianą urzędowej stawki VAT, b. zmiany dot. zakresu zadań realizowanych przez Podwykonawcę: -Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia może nastąpić jeżeli będzie on wykonywał roboty w sposób wadliwy, niezgodny z przedmiotem zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zmiana podwykonawcy wiązać się będzie ze spełnieniem przez nowego podwykonawcę warunków w zakresie nie mniejszym niż spełniał dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Gryzbowskiego 7a I piętro, pok. nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Gryzbowskiego 7a I piętro, pok. nr 110- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.