eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Usuwanie skutków klęsk żywiołowych po powodzi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg1.droga Bania w miejscowości Stara Wieś, 2.droga Osików w miejscowości Siołkowa, 3.droga Motykówka w stronę Wawrzki w miejscowości Kąclowa, 4.droga Nal

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Grybów: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych po powodzi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg: 1.droga Bania w miejscowości Stara Wieś, 2.droga Osików w miejscowości Siołkowa, 3.droga Motykówka w stronę Wawrzki w miejscowości Kąclowa, 4.droga Nalepówki w miejscowości Krużlowa Wyżna, - w łącznej ilości 4.885 m2 oraz remont dróg gminnych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych na terenie sołectw gminy Grybów - w łącznej ilości 4.004 m2. RAZEM 8.889m² NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.
Numer ogłoszenia: 70226 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, fax 018 4450204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych po powodzi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg: 1.droga Bania w miejscowości Stara Wieś, 2.droga Osików w miejscowości Siołkowa, 3.droga Motykówka w stronę Wawrzki w miejscowości Kąclowa, 4.droga Nalepówki w miejscowości Krużlowa Wyżna, - w łącznej ilości 4.885 m2 oraz remont dróg gminnych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych na terenie sołectw gminy Grybów - w łącznej ilości 4.004 m2. RAZEM 8.889m² NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych po powodzi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg: 1.droga Bania w miejscowości Stara Wieś, 2.droga Osików w miejscowości Siołkowa, 3.droga Motykówka w stronę Wawrzki w miejscowości Kąclowa, 4.droga Nalepówki w miejscowości Krużlowa Wyżna, - w łącznej ilości 4.885 m2 oraz remont dróg gminnych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych na terenie sołectw gminy Grybów - w łącznej ilości 4.004 m2. RAZEM 8.889m² NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik do specyfikacji oraz - DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a)oferta cenowa - wg formularza stanowiącego załącznik do specyfikacji; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)uprawnienia: kierownika budowy do kierowania robotami w branży drogowej zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; e)wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -wg załącznika do specyfikacji, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte zrealizowanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu nawierzchni bitumicznych dróg o łącznym zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia - tj. minimum 8.889m² z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości, wraz z potwierdzeniem że roboty zostały wykonane należycie; f)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g)kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji uproszczonej; h)umowa - wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybow - pok. nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.