eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG w roku 2017”

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 70143 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Kraków: "Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG w roku 2017”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17077-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17231-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska  2, 30-901   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG w roku 2017”

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sygn. 4/INFR/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w roku 2017. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego. 3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części. Część nr 1: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG 1) w Krakowie przy ulicach: ? Wrocławska nr 21; ? Głowackiego nr 11; ? Zyblikiewicza nr 1; ? Mogilska nr 85; ? Rydla nr 19; ? Odrowąża nr 7; ? Montelupich nr 3; ? Koletek nr 10; 2) Tarnów, ul. Dąbrowskiego 11, 3) Nowy Sącz, ul. Czarnieckiego 13, 4) Jednostka Wojskowa Niedźwiedź 32- 090 Słomniki. Wykaz urządzeń przeznaczonych do przeglądu i konserwacji w danych kompleksach wojskowych zostanie dołączony jako załącznik do SIWZ w II etapie postępowania. Część nr 2: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG 1) w Krakowie przy ulicach: ? Skrzatów nr 2; ? Ułanów nr 43; ? Wrocławska nr 82; ? Rakowicka nr 29, COL-DKL; ? Rakowicka nr 29, EU OHQ; ? Rakowicka nr 29, RWT; ? Rakowicka nr 29, WKT; ? Rakowicka nr 29, ZZWT; ? Rakowicka nr 22, WBE; ? Rakowicka nr 22, bud. nr 2; ? Dietla nr 30; 2) Rząska, ul. Krakowska 2, 3) Jednostka Wojskowa Kłaj; 3.3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z: ? Normą Obronną NO-04-A004-8:2016 część 8: Eksploatacja; ? Normą Obronną NO-04-A004-1:2016 część 1: Wymagania ogólne, ? Polską Normą PN 93/E-08390/14. 3.4.Konserwacja urządzeń systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu i systemów telewizji dozorowej dokonana będzie dwukrotnie: ? po raz pierwszy w okresie od podpisania umowy do czerwca 2017 r., ? po raz drugi w okresie od lipca do grudnia 2017 r. jednocześnie w pierwszym z przedstawionych wyżej terminów konserwacji, zleceniobiorca dokona tzw. przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8:2016, 3.5. Wykaz urządzeń dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ: Dla części nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla części nr 2 - załącznik nr 2a do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV: 35121700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT95272.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marek Wilczek Firma Usługowo-Handlowa "ALDOM",  ,  ul.Łanowa 63,  30-725,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86266.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86266.28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93399.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG ;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT295219.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SEMICO-2 KAPICA Sp.J.,  ,  ul.Grenadierów 13B,  20-331,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285477.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285477.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290252.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.